OptoFidelityn verkkosivu-uudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Obsidian Helsinki

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

OptoFidelity on maailman johtavia optisen metrologian laitteistojen valmistajia. Uudistimme OptoFidelityn brändi-viestit, -ilmeen ja verkkosivuston vastaamaan yrityksen liiketoiminnan muuttunutta fokusta, eli AR/VR/XR-laitteiden testausta.

Yhteistyömme OptoFidelityn kanssa käynnistyi asiakaspersoonien luomisella. Dokumentoituja persoonia, hyödynnettiin myöhemmin mm. verkkosivuston sisällön määrittelyssä. Jokaiselle persoonalle määritettiin ostopolut ensimmäisestä kontaktista asiakkuuteen asti.

Uudistimme visuaalinen ilmeen ja viestinnän kuvaamaan yrityksen pääasiallista liiketoimintaa. Järjestimme brändiworkshopin, jonka perusteella hioimme yhdessä optofidelityläisten kanssa brändiviestinnän hierarkiaa.

Samaan aikaan käynnistimme visuaalisen ilmeen uudistamisen. Ilme kuvastaa OptoFidelityn osaamista optimisessa metrologiassa ja tukee mielikuvaa teknologisesta johtajuudesta.

Toteutimme verkkosivustouudistuksen HubSpot CMS-alustalle. OptoFidelity käyttää HubSpotia aktiivisesti ja yrityksenkin edellinen sivusto oli myös toteutettu HubSpot CMS -alustalle, joten verkkosivuston alustan valinta oli helppo.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa

[Toim. huom. Referenssi on julkaistu alunperin Paper Planesin nimissä. Paper Planes tunnetaan nykyisin Obsidian Helsinki -nimellä. Nimenvaihdokseen vaikuttaneesta yrityskaupasta kirjoitettiin Vierityspalkissa vuonna 2024.]

Throughout the entire project, Paper Planes team was exceptional. They ensured timely and high-quality deliverables. I strongly endorse them for any B2B technology company seeking a committed and professional marketing partner.

Arlinda Sipilä, Marketing Director

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Geometrixin verkkosivustouudistus

Tekijä: Obsidian Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Geometrix on suomalainen ohjelmistoyritys, jonka ydinosaamista on paikkatieto ja sen soveltaminen liikkuvan työn ohjaamisessa. Geometrixin sovellukset helpottavat liikkuvan työn tekemistä ja hallintaa sekä kentältä kerätyn tiedon hyödyntämistä. Yhtiö kaipasi brändi-ilmeensä ja arvolupauksensa kirkastamista sekä selkeää verkkosivustoa. Polkaisimme yhteystyön käyntiin brändäyksellä, ja lähdimme liikkeelle perusasioista. Geometrixin toiveena oli visuaalisen ilmeen freesaus. Logoa ja värimaailmaa ei ollut […] Lue lisää

Tripla Workery

Tekijä: Obsidian Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tripla Workery on Suomen oloissa ainutlaatuinen toimistokiinteistö. Tripla Workery tarvitsi verkkosivuston, jonka tarkoituksena oli toimia käyntikorttina sekä markkinointialustana tuleville potentiaalisille toimistovuokralaisille. Tavoitteena oli kertoa kattavasti ja houkuttelevasti uusista tiloista sekä kiinteistön sijainnista, palveluista ja vastuullisuudesta. Projekti käynnistyi taustatutkimuksella, mm. avainsanatutkimuksella ja kevyellä kilpailijaseurannalla. Visuaalinen ilme noudatteli Tripla Workeryn brändiohjeistusta, jota projektin myötä täydennettiin. Ilme on […] Lue lisää

Coxan uusi intranet-verkkopalvelu

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tekonivelsairaala Coxa Oy on Suomen ainoa ja pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Coxassa tehdään Euroopan vaikuttavimpia polvi- ja lonkkatekonivelleikkauksia. Mediasignal toteutti Coxa Oy:lle kattavan intranet-ratkaisun, joka tukee Coxan sisäistä viestintää ja työntekijöiden ohjeistusta. Toteutettu kokonaisuus kattoi projektin läpiviennin ja suunnittelun sekä teknisen toteutuksen ja monipuoliset integraatiot taustajärjestelmiin. Koska intranet on kriittinen työkalu Coxan päivittäisessä potilastyössä, […] Lue lisää

Keslan extranet-verkkopalvelu jälleenmyyjille

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Kesla Oyj kehittää työkoneita, teknologiaa ja palveluita asiakkaidensa kestävään menestykseen. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Yhteistyössä Keslan kanssa kehitetty eKesla-järjestelmä tukee globaalia jälleenmyyjäverkostoa ja palvelee loppuasiakkaita ympäri maailman. Järjestelmä mahdollistaa varaosakyselyiden, uusien laitteiden takuurekisteröintien ja takuuhakemusten käsittelyn saumattomasti. Prosessi tarjoaa reaaliaikaisen näkyvyyden kaikille osapuolille, mikä parantaa […] Lue lisää

Sensible 4

Tekijä: Obsidian Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Itseajavien autojen ohjelmistoja kehittävä suomalaisyritys Sensible 4 tarvitsi uuden verkkosivuston, joka olisi toimintavarma, hakukoneoptimoitu ja helppo päivittää. Sivustoa lähdettiin uudistamaan yhteistyössä asiakkaan tiimin kanssa. Vanha sivusto oli rakennettu käyttäen Divi page builder -lisäosaa, mikä hankaloitti sisällönsyöttöä ja huononsi sivujen latausnopeutta ja suorituskykyä. Uusi sivusto toteutettiin modulaarisesti Gutenberg-lohkojen avulla. Tämä mahdollistaa rajattoman määrän erilaisia sivupohjia, mikä tekee […] Lue lisää

Aito Talotekniikka

Tekijä: Obsidian Helsinki

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Aito Talotekniikalle kustannustehokkaan sivustouudistuksen HubSpot CMS -alustalle. Sivuston ulkoasu päivitettiin vastaamaan paremmin Aito Talotekniikan brändi-ilmettä. Tavoitteena oli visuaalisesti selkeä kokonaisuus, jota olisi helppo käyttää ja päivittää. Sivusto koodattiin HubSpot CMS:ään sisältömoduuleita käyttäen, Paper Planesin HubSpot CMS Starter -teeman päälle. Moduulien avulla saatiin aikaan läpi sivuston jatkuva yhtenäinen ilme, esimerkiksi lomakkeet saatiin samannäköisiksi kaikille sivuille. […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun