MeetingPackage

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

MeetingPackage on SaaS-palvelu, jonka avulla kokous- ja tapahtumatiloja tarjoavat ja niitä tarvitsevat kohtaavat mahdollisimman helposti ja intuitiivisesti.

MeetingPackage etsi kokenutta kumppania HubSpot-sivuston tekniseen toteutukseen. Onnistuneessa teknisessä toteutuksessa ei ollut tärkeää vain alustan tuntemus, vaan myös visuaalinen lähestymistapa, jossa kehittäjä osaa antaa tarkkaa palautetta ja kehitysehdotuksia asiakkaan toimittaman designin pohjalta.

MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta yhteistyöstä, joka saatiin maaliin aikataulussa, alle ennakoidun budjetin ja minimaalisella stressillä.

Rivakkaa projektin läpivientiä vauhditti MeetinPackagen tiimi osaavana ostajana. Tarjouspyyntö oli teknisesti asiantunteva ja sisälsi jo visuaaliset esimerkit tulevasta sivustosta, mikä mahdollisti tarkan tarjouksen teon ja toteutuksen määrittelyn.

Sivuston keskeisiä tavoitteita oli toteuttaa MeetingPackagen kanssa asiointi intuitiivisesti ja pitkälle automatisoidusti, sekä kokoustiloja tarvitsevien että niitä tarjoavien osalta.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa

“10 pistettä. Kommunikointi oli hyvää, sain nopeasti vastaukset kysymyksiini ja kaikki kaikki meni kuten sovittu. Ei negatiivista sanottavaa.”

Jussi Virtanen, VP of Design, MeetingPackage

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Superson

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin. Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan. Sivustouudistusta toteuttamaan […] Lue lisää

Tietovisa-sovellus vesiskootterikuskeille

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tietovisa innosti Sea-Doo-kuskit opiskelemaan vastuullisuutta Avidly kehitti BRP:lle sovelluksen, joka edistää vastuullista ja turvallista vesiskootterilla ajoa hauskasti ja mukaansatempaavasti. Lähtökohta Vastuullisuusviestiä viihdyttävässä muodossa BRP on vesiskoottereiden globaali markkinajohtaja. BRP haluaa olla edelläkävijä vastuullisuudessa ja välittää fiksun ja turvallisen ajamisen viestiä tehokkaasti ja positiivisella tavalla. Vesiskoottereiden myyjät ja vuokraajat opastavat kyllä vastuulliseen ajamiseen, mutta joskus oppi […] Lue lisää

Sustera

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Sustera on johtava kiinteistön elinkaaren asiantuntijayritys, joka auttaa asiakkaitaan tekemään rakennuksistaan kestäviä ja arvokkaita investointeja tulevaisuuteen. Sustera tunnettiin aiemmin nimellä Raksystems, ja se palvelee asiakkaita etupäässä Suomessa ja Ruotsissa. Susteran verkkosivustouudistus oli keskeinen osa uuden brändin lanseerausta. Hanke oli luottamuksellinen ja kiireellinen, ja tavoitteena oli luoda brändiä tukeva ja käyttäjäystävällinen verkkosivusto, yksi Suomen ja toinen […] Lue lisää

Fraktio – verkkosivuston uudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Fraktio toimii yhä useamman asiakkaan digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kumppanina. Palvelutarjoamaan kuuluvat ohjelmistokehitys, design, devops sekä valmennukset. Fraktio etsi kumppania, jonka kanssa lähteä viemään myös verkkosivusto HubSpotin päälle – markkinoinnin ja myynnin putken kun oli siellä jo valmiiksi. Puuttui vain sopiva kumppani tekemään tätä yhdessä. MEOM ja Fraktio löysivät yhteisen sävelen nopeasti ja Fraktion uudistettua brändiä lähdettiin […] Lue lisää

Enetron Park – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Enetron Park x G-Works Enetron Park vie Suomen energiakenttää eteenpäin rakentamalla ja operoimalla moderneja akkupuistoja. Nämä ratkaisut tukevat sähköverkon vakautta ja mahdollistavat sujuvamman siirtymän kohti hiilineutraalia tulevaisuutta. Akkupuistojen avulla voidaan tasapainottaa verkon taajuutta sekä varmistaa luotettava sähköntuotanto myös poikkeustilanteissa. G-Worksillä on ollut ilo olla Enetronin kumppanina jo aiemmin – olemme toteuttaneet mm. kannattavuussimulaattorin ja tuotetietokannan […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun