Kuivalihakundi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kuivalihakundi on kotimainen premium-tason kuivalihan tuottaja ja Suomen ainoa kuivalihaan erikoistunut maahantuoja ja tukkuliike. Kuivalihakundin tuotteita on saatavilla luonnollisesti heidän omasta WooCommerce-alustalle tehdystä verkkokaupasta, josta on olemassa ”Suomikaupan” lisäksi myös kansainvälinen versio. Kuivalihakundin tunnettuja ja laadukkaita tuotteita on myynnissä myös jälleenmyyjien kautta Suomessa ja Euroopassa.

Yhteistyö kanssamme alkoi, kun Kuivalihakundi etsi toimijaa, jonka avulla WooCommerce-verkkokaupan kehittäminen olisi sujuvaa. Aiempien verkkokauppakokemusten perusteella uuden toimijan vaatimuksina olivat muun muassa hyvä palvelutaso, aikatauluissa pysyminen ja ammattitaitoinen tuki. Yhteistyö lähti heti alusta toimimaan sujuvasti ja Kuivalihakundin verkkokaupan myynti on kasvanut Suomessa, mutta myös kansainvälisesti.

Yksi onnistunut esimerkki yhteistyöstä on Kuivalihakundin verkkokauppaan tehty toteutus räätälöidystä lihalaatikosta, jossa asiakas voi valita pakettiin kymmenen haluamaansa tuotetta oman makunsa mukaan. Tuote on noussut verkkokaupan myydyimmäksi tuotteeksi.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Jyväs-Caravan verkkokauppa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Jyväs-Caravan Oy on vuonna 1975 perustettu, yksi Suomen vanhimmista, matkailuajoneuvojen erikoisliikkeistä. Jyväs-Caravanilla oli jo useita vuosia ollut verkkokauppa vanhan suljetun järjestelmän päällä. Vanhan verkkokaupan kehitysrajoitteet muun muassa markkinoinnin työkalujen osalta oli tulleet vastaan ja vuonna 2020 he päättivät lähteä panostamaan verkkokauppaan entistä enemmän. Verkkokauppa julkaistiin kesäkuussa 2020. Käyttöön saatiin tärkeitä uusia toiminnallisuuksia; muun muassa parempi […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Natural Goods Company verkkokauppa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Natural Goods Company on luonnonkosmetiikkaan erikoistunut kuluttajaverkkokauppa ja osa Transmeri konsernia. Toteutimme heille ensimmäisen WooCommerce-verkkokaupan 2017 ja sen jälkeen verkkokauppaa on päivitetty tilanteen ja tarpeiden muuttuessa. WooCommerce-verkkokauppa korvasi vanhan Magento 1 verkkokaupan, jonka kanssa oli alkanut tulla paljon ongelmia mm. Sisällönhallinnan ja uusien ominaisuuksien käyttöönottamisen kanssa. Myös Magento 1 tuki oli loppumassa. Ensin WooCommerce-verkkokauppa integroitiin […] Lue lisää

Alpa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

AlpaFinlandia Oy on vuonna 2012 perustettu yritys, joka valmistaa alpakan villasta laadukkaat, pehmeät ja vastuullisesti tuotetut neuleet. Alpan liikevaihto oli vuonna 2018 1,3 miljoonaa euroa. Verkkokauppa on Alpan tärkein myyntikanava. Alpa päätti nostaa verkkokaupankäynnin heti kerralla ammattimaisempaan suuntaan ja valitsi Eecon kumppaniksi syksyllä 2019. Eeco liittyi osaksi Fonectan asiantuntijaporukkaa syksyllä 2022. Alpalle toteutettu WooCommerce-verkkokauppa on nopea, […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun