Folka-verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Folkan välinen yhteistyö käynnistyi kun henkilöstöpalvelualan yritykset Personalhuset Staffing Group ja Aalto Henkilöstöpalvelut olivat yhdistymässä uudeksi monipuoliseksi henkilöstöpalvelualan yritykseksi, Folkaksi.

Uuden brändin lanseerauksen yhteydessä rakensimme Folkan uudet verkkosivut, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. Tavoitteena oli, että verkkosivut palvelevat niin nykyisiä työntekijöitä, potentiaalisia työnhakijoita kuin asiakasyrityksiäkin. HubSpotiin päädyttiin erityisesti siksi, että yritykselle haluttiin saada yksi digitaalinen alusta, joka yhdistää myynnin ja markkinoinnin keskeiset toiminnot, kuten esimerkiksi CRM:n asiakkuuksien hallintaan, verkkosivuston päivitystyökalut, sosiaalisen median sisällöntuotannon, analytiikan sekä uutiskirjeet.

“Meille on tärkeää, että saamme toimivan järjestelmän, joka mahdollistaa kohderyhmäkohtaisen datalla johtamisen liiketoiminnan laajuus huomioiden”, kertoo Folkan markkinointipäällikkö Milla Kalliokoski.

Folkan verkkosivujen täytyy palvella monipuolisesti myös kansainvälistä kohderyhmää ja ulkomaisen työvoiman tavoittamiseksi sivusto julkaistiinkin heti neljällä kielellä.

Kumppanilta Folka haki joustavuutta, tiivistä yhteistyötä, ymmärrystä projektin vaatimuksista sekä kyvykkyyttä toteuttaa projekti nopealla aikataululla. Näillä kriteereillä yhteistyökumppaniksi valikoitui Aava & Bang.

“Kun hyvistä devaajista ja tekijöistä on pulaa, piti löytää kumppani, joka pysyy asian ytimessä”, kertoo Folkan markkinointipäällikkö Milla Kalliokoski.

Tiivis aikataulu ja kunnianhimoiset tavoitteet edellyttivät samaa myös yhteistyöltä.

”Meille oli iso merkitys sillä, että meistä tulee kumppanin kanssa hetkellisesti tiivis projektitiimi. Oli tärkeää, että mahdollisten projektin aikaisten haasteiden kohdalla lasketaan suojamuurit, ratkaistaan eteen tulevat asiat tehokkaasti ja mennään yhdessä eteenpäin”, perustelee Milla Kalliokoski yhteistyön taustoja.

Folkan uudet verkkosivut julkaistiin helmikuussa 2022, sivujen lisäksi Aava & Bang toteutti Folkalle brändikuvaukset, sisältöjä ja jatkaa yrityksen digimarkkinoinnin kumppanina Google Adsin saralla.


Sinua voisi kiinnostaa myös

3D Formtech: Verkkosivut

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bang toimii 3D Formtechin modernin markkinoinnin kumppanina ja osana yhteistyötä on toteutettu 3D Formtechin verkkosivuston uudistus. Yhteistyömme 3D Formtechin kanssa sai alkunsa vuonna 2019, kun yritys koki vauhdikasta nostetta ja kaipasi brändikonseptia, jonka avulla kasvua voitaisiin edelleen vauhdittaa. Brändikonseptin myötä erityisesti yrityksen houkuttelevuutta ja viestintää kirkastettiin. Palveluna teollinen 3D-tulostaminen on verrattain uusi suurelle […] Lue lisää

Fimlab: Verkkosivut

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Aava & Bang on osana Fimlab Laboratoriot Oy:n ja Aava & Bangin markkinoinnin kumppanuutta toteuttanut Fimlabille verkkosivuston. Fimlabin verkkosivuston tavoitteena oli parantaa tietojen löydettävyyttä, ketteröittää asiointia ja tukea sekä asiakaskokemusta että asiantuntijuutta tarjoamalla entistä monipuolisemmin tietoa. Sivujen käytettävyys ja visuaalinen ilme tuotiin uudistuksen yhteydessä tähän päivään. Lisäksi muun muassa ajanvarauksesta tehtiin sujuvampaa ja asiakaspalvelusta vieläkin […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Helmitehdas

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Helmitehtaan yhteistyö käynnistyi keväällä 2022 kun rekrytointipalveluja tarjoava Helmitehdas Oy etsi kumppania verkkosivu-uudistukseen. Samalla haluttiin päivittää myös brändin visuaalista sekä viestinnällistä identiteettiä. Taustalla oli toisen toimijan kanssa aloitettu verkkosivu-uudistus, joka oli jätetty kesken. Lopulta kumppaniksi valikoitui Aava & Bang. Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen kommentoi taustoja kumppanin valinnan takaa seuraavasti: “Hyvään ei […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Peurunka: Verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Peurungan verkkosivusto uudistettiin Aava & Bangin toimesta osana markkinoinnin kokonaisvaltaista kumppanuutta. “Oli ehdottoman tärkeää, että strategia- ja brändityö oli tehty huolellisesti ennen kuin lähdettiin esimerkiksi verkkopalvelun uudistamiseen. Tämä oli juuri oikea järjestys kokonaisuuden kannalta. Aivan mahtava fiilis nyt verkkopalvelun lanseerauksen jälkeen! Se on saanut jo paljon positiivista palautetta”, kommentoidaan Peurungalta yhteistyötä. Yhteistyön kokonaisvaltaisuus saa kiitosta […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun