Folka-verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy
Tärkein teknologia: HubSpot
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Folkan välinen yhteistyö käynnistyi kun henkilöstöpalvelualan yritykset Personalhuset Staffing Group ja Aalto Henkilöstöpalvelut olivat yhdistymässä uudeksi monipuoliseksi henkilöstöpalvelualan yritykseksi, Folkaksi.

Uuden brändin lanseerauksen yhteydessä rakensimme Folkan uudet verkkosivut, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. Tavoitteena oli, että verkkosivut palvelevat niin nykyisiä työntekijöitä, potentiaalisia työnhakijoita kuin asiakasyrityksiäkin. HubSpotiin päädyttiin erityisesti siksi, että yritykselle haluttiin saada yksi digitaalinen alusta, joka yhdistää myynnin ja markkinoinnin keskeiset toiminnot, kuten esimerkiksi CRM:n asiakkuuksien hallintaan, verkkosivuston päivitystyökalut, sosiaalisen median sisällöntuotannon, analytiikan sekä uutiskirjeet.

“Meille on tärkeää, että saamme toimivan järjestelmän, joka mahdollistaa kohderyhmäkohtaisen datalla johtamisen liiketoiminnan laajuus huomioiden”, kertoo Folkan markkinointipäällikkö Milla Kalliokoski.

Folkan verkkosivujen täytyy palvella monipuolisesti myös kansainvälistä kohderyhmää ja ulkomaisen työvoiman tavoittamiseksi sivusto julkaistiinkin heti neljällä kielellä.

Kumppanilta Folka haki joustavuutta, tiivistä yhteistyötä, ymmärrystä projektin vaatimuksista sekä kyvykkyyttä toteuttaa projekti nopealla aikataululla. Näillä kriteereillä yhteistyökumppaniksi valikoitui Aava & Bang.

“Kun hyvistä devaajista ja tekijöistä on pulaa, piti löytää kumppani, joka pysyy asian ytimessä”, kertoo Folkan markkinointipäällikkö Milla Kalliokoski.

Tiivis aikataulu ja kunnianhimoiset tavoitteet edellyttivät samaa myös yhteistyöltä.

”Meille oli iso merkitys sillä, että meistä tulee kumppanin kanssa hetkellisesti tiivis projektitiimi. Oli tärkeää, että mahdollisten projektin aikaisten haasteiden kohdalla lasketaan suojamuurit, ratkaistaan eteen tulevat asiat tehokkaasti ja mennään yhdessä eteenpäin”, perustelee Milla Kalliokoski yhteistyön taustoja.

Folkan uudet verkkosivut julkaistiin helmikuussa 2022, sivujen lisäksi Aava & Bang toteutti Folkalle brändikuvaukset, sisältöjä ja jatkaa yrityksen digimarkkinoinnin kumppanina Google Adsin saralla.

Jätä kommentti