Finlandia Group

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Finlandia Group on täyden palvelun finanssikonserni, joka auttaa yrittäjiä ja yrittäjähenkisiä ihmisiä saavuttamaan heidän taloudelliset tavoitteensa. Yritys tarjoaa kaikki säästämisen ja sijoittamisen palvelut saman katon alta. Uudistimme Finlandia Groupin sivuston, joka toimii tärkeänä markkinointiviestinnän kanavana ja tukee kasvokkain tehtävää myyntiä.

Verkkosivuston konseptin ytimessä oli asiantuntijasisällöt ja Finlandia Groupin palvelutarjoaman tuominen selkeämmin sivustolla vierailevan tutkittavaksi. Finlandia Groupin erityisosaamista ovat omistajayrittäjän varainhoito ja vaurastumisen ratkaisut, joiden luomaa arvoa pyrittiin tuomaan uudella sivustolla selkeämmin esiin. Tavoitteenamme oli tukea Finlandia Groupin brändimielikuvan kehitystä kohti vahvaa, asiantuntevaa ja intohimoista toimijaa.

Finlandia Group pyrkii kartoittamaan perusteellisesti niin asiakkaidensa nykyiset haasteet, kuin tulevaisuuden unelmatkin. Finlandia Groupin uusi, tyylikäs verkkosivusto tuo yhteen tehokkaan markkinoinnin ja tarvelähtöisen, kokonaisvaltaisen lähestymisen asiakkaan haasteisiin. Verkkosivulle saapuessaan käyttäjä kohtaa ensimmäisenä taloudellisiin haasteisiin tai tavoitteisiin liittyviä kysymyksiä ja teemoja. Näiden sisältösivujen avulla lähdetään tarvelähtöisesti purkamaan asiakkaan ongelmia, tuoden samalla esiin Finlandia Groupin kokonaisvaltaista otetta sekä laajaa palveluvalikoimaa.

Verkkosivustosta haluttiin selkeä ja ryhdikäs kokonaisuus, joka tarjoaa asiakkaille kosketuspinnan Finlandia Groupin laadukkaaseen palveluun. Visuaalisesti miellyttävä ulkoasu ja sivuston selkeys parantavat käytettävyyttä ja tiedon löydettävyyttä. Uusi sivusto tarjoaa laajasti tietoa eri tarpeisiin ja Finlandia Groupin tuotteisiin liittyen sekä tarjoaa asiakkaille helpon tavan ottaa yhteyttä. Sisältöjen tuottaman arvo, sivuston looginen rakenne, helppo navigaatio ja nopea tiedon löytyminen saavat käyttäjät myös palaamaan takaisin sivustolle.

Sivuston toteutus HubSpot CMS -alustan päälle on laajentanut huomattavasti sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia. Finlandia Groupin pääkohderyhmänä ovat sijoittamisesta ja varallisuutensa kasvattamisesta kiinnostuneet pk-yrittäjät, joille tarjoillaan runsaasti kiinnostavaa ja ajankohtaista sisältöä. Käyttäjille voidaan myös tarjota kiinnostuksen kohteiden perusteella kohdennettuja laskeutumissivuja ja heitä voidaan houkutella palaamaan uudestaan sisältöjen pariin markkinoinnin automaation avulla. HubSpot tukee siis erinomaisesti Finlandia Groupin tavoitteita, kuten kävijöiden tunnistamista ja markkinoinnin automaation polkujen rakentamista, sähköpostimarkkinointia sekä tulevaisuudessa myös personoidun sisällön tuottamista.

Sivusto toteutettiin multisite-ratkaisuna, jossa regulaation alaiset sijoituspalvelut löytyvät finlandiagroup.fi-osoitteesta ja rahoituspalvelut finlandiarahoitus.fi-osoitteesta. Multisite tehostaa sivustojen kehitystä ja yhtenäistää käytäntöjä, sillä Finlandia Groupin eri sivustot voivat hyödyntää jatkossakin samoja modulaarisia sisältöelementtejä.

Myös dataa visualisoitiin tyylikkääksi osaksi sivuston ulkoasua. Finlandiagroup.com -sivusto hyödyntää MorningStar-tietokannan tarjoamaa pörssikurssidataa. Rahastodata-apin ja sivuston välille rakennettu python-script hakee viimeisimmät tiedot MorningStarin rajapinnasta ja päivittää ne HubSpotin HubDB-tietokantaan HubSpot-apin avulla kerran tunnissa. Sivuston frontendissä datan esittämiseen käytetään Chart.js -kirjastoa, jonka avulla esimerkiksi rahaston arvon kehitys näyttäytyy käyttäjälle visuaalisesti selkeällä tavalla.

Koska API-kutsut tehdään frontendissä HubSpotin omaan tietokantaan, mahdollinen viive MorningStarin päässä ei vaikuta sivuston latausnopeuteen. Näin päästiin eroon vanhan sivuston skaalautumattomasta iframe-toteutuksesta ja saatiin uuteen visuaaliseen ilmeeseen sopiva moderni ja käyttäjäystävällinen ratkaisu. Myös datan kerääminen sivuston käytöstä onnistuu paremmin nyt, kun erillisiä iframe-laatikoita ei ole.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Tribedo

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Tribedo on OP Ryhmän henkilöstökumppani, joka tuottaa laajasti erilaisia henkilöstöpalveluja OP Ryhmälle ja Osuuspankeille. Lähtökohta Tribedo.fi sivusto oli vanhentunut ja taustahallintaa oli vaikea käyttää ja päivittää. Sivuston visuaalinen ilme ei tukenut Tribedon brändiä ja tavoitteita. TalentAdore-työpaikkaintegraatio ei toiminut oikein. Lähdimme Evermadella ratkaisemaan näitä haasteita sivuston uudistusprojektissa. Ratkaisumme Uusi verkkosivusto toteutettiin WordPress-alustalle käyttäen Evermade Studiota, jossa […] Lue lisää

Keravan Energia

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Keravan Energian aiempi verkkopalvelu rajoitti liikaa brändin digitaalista markkinointia. Sivustouudistuksessa Keravanenergia.fi ja Sipoonenergia.fi sivustot yhdistettiin samalle alustalle, ja markkinoinnille toteutettiin paremmat työkalut sivustojen omatoimiseen päivittämiseen. Vastasimme uuden Keravanenergia.fi-sivuston konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, teknisestä toteutuksesta, laadunvarmistuksesta ja käyttöönotosta. Uusi sivusto julkaistiin tammikuussa 2021. Yksi sivusto, jonka omistajuus on markkinoinnin käsissä Keravan Energian verkkopalvelu on yrityksen tärkein sähkösopimusten myyntikanava, […] Lue lisää

Accountor HR – Mepco-tuoteperheen verkkosivustouudistus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Accountor HR Solutions käsitti useita erillisiä sivustoja: työvuorovelho.com, tuntivelho.com, maraplan.fi, planier.fi ja mepco.fi. Projektin alussa vaihtehtoina oli multisite-ratkaisu sekä yhden sivun malli. Meidän näkemyksemme oli luoda yhtenäinen kokonaisuus brändin kehityksen mahdollistamiseksi, mutta tuoda kuitenkin kattavasti esille Accountorin laaja ohjelmistoperhe ja myös parantaa sivustojen käyttökokemusta. Tavoitteet Verkkosivuston pääasiallisena tavoitteena oli selkeyttää ja yhtenäistää brändi ja […] Lue lisää

Bike Planet – Verkkokaupan ja ERP-järjestelmän uudistus

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: Odoo

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tausta Bike Planet on pyöräilyn erikoisliike, jonka liiketoiminta rakentuu kivijalkamyymälän, verkkokaupan, huollon ja asiakaspalvelun varaan. Kasvun myötä entiset järjestelmät alkoivat rajoittaa kehittämistä: verkkokauppaa ei voitu muokata itsenäisesti, ja eri järjestelmien yhteensovittaminen kuormitti arkea. Yritys päätti ottaa käyttöön verkkokaupan ja myymälöiden hallintaan Odoon, joka tukee sekä arjen tehokkuutta että pitkän aikavälin kasvua. Toteutus Bike Planet toteutti […] Lue lisää

Educo

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Educo on johtamisen osaaja, kehittäjä ja vaikuttaja. Se toimii Suomessa maailman johtavan johtamisen osaajan The Ken Blanchard Companies® maapartnerina. Olemme työskennelleet yhdessä Educon kanssa parantaaksemme yrityksen tunnettuutta, brändimielikuvaa, digitaalista presenssiä ja hakukonenäkyvyyttä. Yhteistyötämme on nyt takana puoli vuotta ja mainonnan tuomat edut ovat jo havaittavissa sekä liikenteessä että orgaanisessa näkyvyydessä. Brändi-ilmeen uudistus Aloitimme yhteistyön Educon kanssa kesällä […] Lue lisää

Suomenlinnan uudet verkkosivut

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suomenlinnan hoitokunnan verkkosivu-uudistuksessa palattiin juurille. Haasteena oli kahden erillisen sivuston – suomenlinna.fi ja suomenlinnanhoitokunta.fi – yhdistäminen yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi, joka palvelisi sekä matkailijoita, asiakkaita että muita sidosryhmiä. Kahden sivuston haasteet Suomenlinnan ja Suomenlinnan hoitokunnan verkkosivut olivat olleet käytössä vuodesta 2014. Sivustoja oli kehitetty ja korjailtu tarpeen mukaan, mutta vuosien mittaan teknisiä haasteita oli alkanut kasaantua. […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun