Delingua – b2b-yrityksen uusi sivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Delingua – kielitoimiston uudet kasvot verkossa

Delingua on yksi Suomen suurimmista ja tunnetuimmista b2b-kielipalveluyrityksistä, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat käännökset, tulkkaus ja kielikoulu. Syksyllä 2020 kielitoimisto oli keskellä brändiuudistusta, jonka myötä vanha visuaalinen ilme sai väistyä – myös verkkosivuilta.

”Projektiin kuului verkkosivujen käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WordPress-verkkosivutoteutus sekä WordPress-palvelintila ja ylläpito. Yhteistyötä on tarkoitus jatkaa digimarkkinoinnilla ja verkkosivujen jatkokehityksellä.”

Lisää liidejä, ihmisläheisyyttä ja ostopolkuja

Verkkosivujen uudistamiselle oli monta tavoitetta: Ensinnäkin Delinguan toiveena oli saada sekä enemmän että laadukkaampia liidejä, joista seuraa pitkäaikaisia kumppanuuksia. Toisekseen uuden saitin tuli mahdollistaa tuloksekas sisältömarkkinointi. Kolmanneksi ja neljänneksi haluttiin hyödyntää tuoretta brändi-ilmettä ja selkeyttää palvelurakennetta.

Vaikka Delingua on suomalainen perheomisteinen yritys, on se myös iso ja asiantunteva tekijä, jolla riittää kapasiteettia. Uuden verkkosivuston tahdottiin tuovan esiin työntekijöiden kasvoja ja helposti lähestyttävää henkeä, mutta samalla vakuuttavan suuren toimiston palveluilla ja laadulla. Yhdessä Sinisen Härän kanssa laaja palvelutarjonta suunniteltiin selkeämmäksi ja uusi brändi-ilme herätettiin henkiin verkossa.

Sinisen Härän työ startattiin käyttöliittymäsuunnittelulla. Ostopolun suunnittelussa hyödynnettiin Delinguan ostajapersoonia, joiden pohjalta luotiin sekä nopeasti tilaussivulle johdattavat että tarjonnan ja osaamisen esittelyllä vakuuttavat reitit. Liidien hankintaa ja asiakaspolkua tukemaan valjastettiin Leadoon chatbotit.

Sisältöarkisto hyötykäyttöön

Sisältömarkkinoinnissa tarvittavia materiaaleja – asiakastarinoita, blogeja ja oppaita – Delingualta löytyi, mutta vanhalla saitilla ne eivät päässeet estradille. Sivustouudistuksessa Sininen Härkä toi HubSpotissa sijainneet sisällöt WordPress-alustalle. Ristiinlinkitykset suunniteltiin tarkasti, jotta niin asiakastarinoista kuin palvelusivujen lopusta jatkuvat tiet eteenpäin – esimerkiksi tilaamista kohti.

HubSpot säilytettiin silti uusien sivujen rinnalla markkinoinnin automaation ja CRM:n tukijana. Esimerkiksi pyydä tarjous -lomakkeet integroituvat HubSpotiin ja päätyvät sieltä oikeiden henkilöiden työpöydille.

Hakukoneoptimointia varten Sininen Härkä laati avainsanatutkimuksen, jota Delingua hyödynsi verkkosivutekstien työstössä. Lopuksi Sininen Härkä optimoi sisällöt vielä uudelleen ja huolehti metatietojen syöttämisestä sivustolle.

Kun kaikki onnistuu, niin kaikki onnistuu

Sininen Härkä loihti Delingualle toiveet ja tehtävänannon täyttävän sivuston, joka on sekä helposti lähestyttävä että uskottava. Hyvin toimivan yhteistyön siivittämänä saitti saatiin tukemaan sisältömarkkinointia loistavasti.

Uudella sivulla kävijää opastetaan eteenpäin ja myynnin kannalta tärkeät asiakastarinat ja palvelukuvaukset ovat helposti saavutettavissa. Haaveissa välkkynyt referenssien filtteröinti toteutettiin, joten vaikkapa tulkkauspalveluista tai markkinointikäännöksistä kiinnostunut potentiaalinen asiakas löytää etsimänsä verrokkityöt helposti.

Vasta loppuvuodesta 2020 toteutettu uudistus on osoittautunut toimivaksi jo alkuvuoden 2021 aikana. Sisällöllisten parannusten lisäksi saitti on nopeampi kuin aikaisemmin ja sen kävijämäärät ovat kasvaneet. Tästä on ilo jatkaa yhteistä taivalta kohti digimarkkinoinnin saloja!

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Safetumille riskienhallintatyökalu web-sovelluksena

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Yhteistyömme tuloksena syntyi moderni ja intuitiivinen riskienhallintatyökalu, joka tehostaa isännöitsijöiden arkea ja vahvistaa Safetumin asemaa alan digitaalisena edelläkävijänä. Kiinteistöjen turvallisuusala elää murroksessa, jossa kustannuspaineet ja lakimuutokset haastavat perinteisiä toimintamalleja. Alan johtava asiantuntija Safetum vastaa haasteeseen panostamalla voimakkaasti digitalisaatioon ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Yhteistyössä kanssamme Safetum on uudistanut digitaalisia palveluitaan tavoitteenaan paitsi tehostaa omaa toimintaansa, myös tarjota […] Lue lisää

Konserttikeskukselle räätälöity tilausten hallintasovellus

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Konserttikeskus on Suomen merkittävin koulu- ja päiväkotikonserttien järjestäjä. Yhdistys toteuttaa vuosittain 1000–1500 konserttia ja musiikkityöpajaa eri puolilla Suomea. Konsertinkeskuksen tuottajat hallinnoivat aiemmin tapahtumia manuaalisesti erilaisten Excel-taulukoiden ja sähköpostin avulla. Tähän haluttiin muutos sekä toteuttaa moderni kokonaisratkaisu tilausten hallinnointiin tuottajan työn helpottamiseksi. Ratkaisu Toteutimme konserttien tilaustenhallintajärjestelmän tuottajien työn helpottamiseksi ja kommunikoinnin keventämiseksi. Konsertit ja kiertueet tilataan […] Lue lisää

Enetron Park – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Enetron Park x G-Works Enetron Park vie Suomen energiakenttää eteenpäin rakentamalla ja operoimalla moderneja akkupuistoja. Nämä ratkaisut tukevat sähköverkon vakautta ja mahdollistavat sujuvamman siirtymän kohti hiilineutraalia tulevaisuutta. Akkupuistojen avulla voidaan tasapainottaa verkon taajuutta sekä varmistaa luotettava sähköntuotanto myös poikkeustilanteissa. G-Worksillä on ollut ilo olla Enetronin kumppanina jo aiemmin – olemme toteuttaneet mm. kannattavuussimulaattorin ja tuotetietokannan […] Lue lisää

Harvia Group – uusi konsernisivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Harvia Groupille modernin sivuston, joka toimii luotettavana tiedonlähteenä sijoittajille ja kokoaa konsernin brändit yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi. Uudistus vahvistaa Harvian digitaalista näkyvyyttä, brändimielikuvaa ja uskottavuutta globaaleilla markkinoilla. Erityisesti sijoittajille suunnattu sisältö kaipasi rakenteellista uudistusta. Pörssiyhtiönä Harvialla on vastuu tarjota reaaliaikainen ja luotettava tieto muun muassa osakkeen tilanteesta ja pörssitiedotteista, mutta yhtiö halusi myös parantaa tiedon […] Lue lisää

Musiikkiala.fi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Gramex ja Teosto ovat molemmat merkittäviä toimijoita suomalaisessa musiikkikentässä. Yhdistykset pitävät huolta mm. musiikintekijöiden korvauksista, musiikinkäytön luvista, musiikin käytöstä erilaisissa tilanteissa ja tärkeän tiedon jakamisesta musiikkikentälle ja sen yli. Tiemme kohtasivat, kun Gramex ja Teosto halusivat luoda sivuston, mikä kokoaa kaiken tärkeän tiedon ja tutkimuksen suomalaisesta musiikista yhteen paikkaan. Miten meillä meni? Katso yhteistyön tulokset! […] Lue lisää

Tietovisa-sovellus vesiskootterikuskeille

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tietovisa innosti Sea-Doo-kuskit opiskelemaan vastuullisuutta Avidly kehitti BRP:lle sovelluksen, joka edistää vastuullista ja turvallista vesiskootterilla ajoa hauskasti ja mukaansatempaavasti. Lähtökohta Vastuullisuusviestiä viihdyttävässä muodossa BRP on vesiskoottereiden globaali markkinajohtaja. BRP haluaa olla edelläkävijä vastuullisuudessa ja välittää fiksun ja turvallisen ajamisen viestiä tehokkaasti ja positiivisella tavalla. Vesiskoottereiden myyjät ja vuokraajat opastavat kyllä vastuulliseen ajamiseen, mutta joskus oppi […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun