Ylva

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtökohdat

Ylva halusi uudistaa verkkosivustonsa tukemaan strategisia tavoitteitaan entistä vahvemmin ja vahvistamaan liiketilojensa näkyvyyttä. Yhteistyön lopputuloksena syntyi tyylikäs ja käyttäjäystävällinen sivusto, joka esittelee Ylvan liiketilat selkeästi ja uskottavasti, tavoitteenaan kasvattaa yhteydenottojen ja konversioiden määrää.

Tavoitteet

  • Esitellä Ylvan omistamat tilat ja asunnot helposti löydettävästi ja selkeästi.
  • Selkeyttää käyttäjäpolkuja, jotka johtavat laadukkaisiin liideihin.
  • Päivittää sivuston ilme vastaamaan Ylvan brändiä, ja kehittää ilmettä modernimmaksi.
  • Helpottaa hallintaa ja parantaa sivuston toiminnallisuuksia.
  • Luoda sivustorakenne, joka mahdollistaa tehokkaamman markkinoinnin.
  • Tuoda esiin vaastuullisuutta ja liiketoiminnan läpinäkyvyyttä.

Mitä tehtiin

  • Verkkosivuston ilmeen ja käyttölittymän suunnittelu.
  • Brändi-ilmettä freesattiin osana verkkosivun visuaalista suunnittelutyötä.
  • WordPress-verkkosivujen tekninen toteutus.
  • WordPress Multisite.
  • WordPress-ylläpito.

Lopputulos

Sivustouudistuksen lopputuloksena syntyi visuaalisesti näyttävät ja selkeät sivut, jotka tukevat tehokkaasti Ylvan kiinteistöliiketoimintaa ja palvelevat vuokrattavia tiloja etsiviä asiakkaita. Liiketilat tuotiin esiin näkyvästi ja helposti navigoitavalla tavalla, jotta asiakkaat löytävät tarvitsemansa tiedot vaivattomasti. Räätälöidyn kohdehaun ansiosta vapaiden tilojen selaaminen on sujuvaa ja intuitiivista.

Sivuston ulkoasua kehitettiin Ylvan brändin mukaiseksi lisäämällä uusia graafisia elementtejä ja kustomoituja ikoneita. Samalla Ylvan vastuullisuutta ja liiketoiminnan läpinäkyvyyttä tuotiin selkeästi esiin tukemaan heidän arvojaan ja vahvistamaan luottamusta.

Alkuperäinen sivusto julkaistiin vuonna 2023, mutta kehitystyö jatkuu. Ylvan vuokra-asunnot lisättiin sivustolle omalla hakutoiminnollaan, mikä parantaa käyttökokemusta ja mahdollistaa asiakkaiden sujuvan navigoinnin tiloihin ja asuntoihin. Lisäksi toteutimme Ylvalle uutiskirjetyökalun, jonka avulla tilojen ja asuntojen tiedot voidaan poimia suoraan uutiskirjeisiin ilman manuaalista tietojen keräämistä.

Projektin kohokohdat

Asuntojen suodatus

Sivustolle toteutettiin helppo kohdeselaus, jonka avulla käyttäjä voi suodattaa kohteita haluamiensa parametrien perusteella. Jokaiselle asunnolle voi antaa yleistietoja, kuvia, pohjapiirustus ja muita olennaisia tietoja, joista avaintiedot ja vapaa/varattu-status näytetään selkeästi listauksessa. Asunnon sivulta on mahdollista ottaa suoraan yhteyttä lomakkeella.

Uutiskirjetyökalu

Rakensimme Ylvalle uutiskirjetyökalun WordPressin Multisite-ympäristöön, jonka avulla he voivat poimia sivustolla olevien tilojen ja asuntojen tiedot suoraan sivustolta uutiskirjeeseen. Tämän ansiosta tietoja ei tarvitse kerätä ja kirjoittaa manuaalisesti, mikä vähentää työmäärää ja nopeuttaa prosessia. Uutiskirjeen lähettäminen hoituu sujuvasti Mailchimp-integraation kautta.

Helppo sisällönhallinta lohkoajattelun avulla

Sivusto rakennettiin käyttäen joustaviin, asiakkaalle räätälöityihin Gutenberg-lohkoihin perustuvaa tapaa luoda sisältöjä. Lohkojen ansioista Ylvan henkilökunta voi luoda helposti ja nopeasti uusia sivuja tarpeen mukaan sellaisilla asetteluilla jotka sopivat tarkoitukseen, ilman että sisältöjä tarvitsee sorvata sivuston pakottamiin ”sivupohjiin” tai muihin tiukkoihin raameihin. Lohkoista voi kasata kokonaan uusia ländäreitä tarpeen mukaan.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Gofore

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Gofofe on eettisen digimaailman asiantuntija joka auttaa rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Lähdimme toteuttamaan uutta sivustoa johon kohdistui lukuisia erilaisia toiveita. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä julkaisun jälkeenkin, Gofofen luottaessa Duden ylläpitopalveluun. Lähtökohdat Sivusto oli jäänyt ajasta jälkeen eikä täyttänyt liiketoiminnallisia tarpeita, hallittavuus oli hankalaa ja ulkoasukin oli päässyt hieman kulahtamaan. Sivustouudistus käynnistettiin Goforella sisäisen markkinoinitiimin voimin, joka […] Lue lisää

Koulutuskuntayhtymä Tavastia

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Koulutuskuntayhtymä Tavastia vastaa Hämeenlinnan seudun toisen asteen koulutuksesta sekä kansalaisopiston tarjonnasta. # Lähtökohdat Koulutuskuntayhtymä Tavastian sivuston tekniikka ja ulkoasu eivät vastanneet enää yhdeksän sivuston kokonaisuuden tarpeita. Uudistuksen suunnittelu ja valmistelu oli aloitettu vahvasti jo ennen projektin kilpailutusta. Pohjatöiden ollessa hyvin kattavat, pääsimmekin nopeasti kiinni itse tekemiseen ja sivuston toteuttamiseen. # Tavoitteet Yleisilme haluttiin päivittää vastaamaan […] Lue lisää

UpCloud

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Helsingistä, Lontoosta, Seattlesta ja Singaporesta käsin ympäri maailmaa operoiva, suomalainen UpCloud tuottaa asiakkailleen vaivatonta globaalia pilvipalvelin-infrastruktuuria, palvelellen kymmeniä tuhansia yrityksiä yli sadasta maasta. Tärkeimpänä syynä sivustouudistukselle oli vanhan sivuston legacy-koodi, sivuston pohjautuminen pelkkiin ACF-kenttiin ilman Gutenbergiä ja se että ilme ei puhuttele B2B-ostajia vaan lähinnä yksittäisiä kehittäjiä, jotka tarvitsevat yksittäisiä palvelimia. UpCloud on monelle dudelaiselle […] Lue lisää

Psoriasisliiton verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Uusi psoriasisliitto.fi tarjoaa käyttäjilleen erittäin monipuolisen käyttökokemuksen. WordPressin päälle rakennettu palvelu pitää sisällään lukuisia avaintoimintoja: -Erittäin monipuoliset sisällönesitystavat (Gutenberg) -Lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä -Yhdistys- ja tapahtumahaun -Monipuoliset taksonomiaratkaisut Palvelun ensisijainen tarkoitus on auttaa käyttäjää löytämään psoriasikseen liittyvää tietoutta. Tähän pyritään vastaamaan dynaamisilla lue lisää- ja lue myös -toiminnoilla ympäri sivustoa. Psoriasisliiton jäsenyhdistykset ja tapahtumat tuodaan sivustolle […] Lue lisää

Eläkeläisten yhdistys-sivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Lähtökohdat Valtakunnallisen Eläkeläiset ry:n paikallisyhdistykset olivat tuoneet toimintaansa nettiin ja luoneet monenkirjavia sivustoja omatoimisesti. Toisaalta kaikilla pienemmillä yhdistyksillä ei ollut vielä sivustoa ollenkaan. Näistä lähtökohdista Eläkeläiset ry halusi ryhtyä tarjoamaan paikallistoimijoille yhtenäistä ja helppokäyttöistä sivustopalvelua. 200+ paikallisyhdistystä 180+ sivustoa Tavoitteet Äärimmäisen helppo sisältöjen hallinta Selkeät ja saavutettavat sivustot Yhteisen tapahtumakalenterin jouheva toiminta Yhteyshenkilöiden päivittämisen suoraviivaisuus […] Lue lisää

Danonen Nutricia ja Aptaclub -brändien sivustot

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Danone on yli 120 maassa toimiva kansainvälinen elintarvikealan yritys, joka keskittyy erityisesti maitotuotteisiin, kasvipohjaisiin tuotteisiin, sekä mm. lasten- ja terveysruokiin, joita myös Nutricia-brändi edustaa. Muita tunnettuja Danonen tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Activia, Actimel, Alpro ja Evian. Olemme avustaneet Danonea Nordic & Baltics markkinoiden markkinoinnin ja teknologian saralla jo useita vuosia. Viime vuosien yhteistyömme on kulminoitunut Nutricia […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun