Loimua
Elenia Lämpö irtautui yrityskaupan myötä Elenia-konsernista vuoden 2019 puolella ja kauppaa seuraavana vaiheena oli brändin uudistaminen. Uudeksi nimeksi valittiin Loimua ja sivusto julkaistiin heti vuoden 2020 alussa.
Loimuan viestintäpäällikkö Hanna Sauroja kiittelee ensimmäiseksi suunnittelutyötämme: “Graafikolla oli esittää selkeä näkemys minkälaiset uudet sivut tulevat olemaan. Oli myös arvokasta jatkon kannalta, että saimme sivupohjamallit, joihin pystyi tukeutumaan uusia sivuja luodessa. Graafiset elementit saatiin siirtymään luontevasti mainostoimiston määrittelystä käytäntöön verkkosivustolle.”
Tuttujen tekijöiden kesken projekti eteni jouhevasti ja kokonaisuudesta tuli looginen niin loppuasiakkaille kuin ylläpidon puolella hääriville viestinnän joukoillekin.
Uudistuksessa oli tuhannen taalan paikka tehdä sivusto tilaajan omilla ehdoilla ja paikka myös käytettiin. Sivusto on rakennettu ja jäsennelty loppuasiakkaiden näkökulmasta ja niinpä esimerkiksi navigaatio on ryhmitelty pääasiakasryhmien mukaan.
Sivuston sisältö koostuu yrityssivustoille tyypillisten tieto- ja ajankohtaissivujen lisäksi myös häiriötiedoteosiosta, CRM:ään integroiduista kontaktilomakkeista ja kokonaisuuteen upotetuista asiakaspalveluboteista & hintalaskureista.
Jo uuden verkkosivuston työstämisen aikana aktivoiduttiin myös sisältöjen markkinoinnissa aloittamalla Google Ads -kampanjointi yhdessä Aucorin kesällä ostaneen MarkkinointiAkatemian kanssa. Niinpä brändiuudistuksen tullessa julki oltiin jo hyvässä vauhdissa ja uudessa osoitteessa onkin ollut liikennettä oikein mukavasti ja vieläpä niissä oikeissa paikoissa!
“Aucorin väkeä voi todellakin suositella ja olen jo suositellutkin”, päättää Hanna naurahtaen. Kiitämme ja kumarramme!
[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]