Europrix 2009 Special Award Moogolle lupaavimmasta bisnesmallista
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Printtilehdet muuttuvat uutiskirjeiksi - case Sport Digi.
Helppokäyttöinen ja helposti lähestyttävä palvelu ei-edelläkävijöille. Sitä on Kotisivukone, ulkomailla Moogo*, joka tähtää pieniin yrityksiin ja pitää markkina-alueenaan koko maailmaa.
Moogo-palvelu* onkin käytössä jo yli sadassa maassa. Silti noin miljoonan euron liikevaihdosta yli 90 % tulee kotimaisten Kotisivukoneen asiakkaiden maksamista kuukausimaksuista.
Moogo sai Europrix-finaalissa Special Award -palkinnon Best Business Potential -kategoriassa*.
Kisaan osallistui 31 maasta yli 300 työtä. – Huomionosoitus antaa lisäpotkua kansainvälistymisellemme, sanoo Nurminen tiedotteessa*.
Tietoviikon Alan mesta -profiilissa* kerrotaan vakaasta kasvusta. Yhtiö on hiljattain palkannut 14 uutta työntekijää ja lokakuussa oli viiden työntekijän rekrytointi käynnissä.
- Katso myös: Kotisivukone kansainvälistyy Moogo-brändillä
(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)
2 kommenttia on “Europrix 2009 Special Award Moogolle lupaavimmasta bisnesmallista”
Kommentointi on suljettu.
Nico
Hienoa että kaikki ei lomauta!
P.S. Moogosta meidän blogissa *linkki poistettu toimimattomana*
Tuija Aalto
Lisäsin linkit Moogoon, pöhlö unohdus, kun sentään kaikkiin muihin lähteisiin tuli linkit ok.