Verkkokauppa-asiantuntija
Haemme verkkokauppatiimiimme vahvistukseksi eCom Specialistia, koska nykyisiä tiimin jäseniä on siirtynyt osaksi laajan tietojärjestelmäuudistuksen projektiryhmää. Työsuhde on kokoaikainen (37,5 h / vk) ja aluksi määräaikainen 31.3.2026 saakka, mutta on mahdollista, että työsuhde jatkuu pidempäänkin.
Olet osa monipuolista markkinoinnin yksikköä, joka koostuu markkinoinnin, verkkokaupan ja asiakaskokemuksen ammattilaisista. Olet päivittäisessä arjessasi vahvasti yhteistyössä myös sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
eCom Specialist osallistuu BAUHAUS Suomen ja Viron verkkokauppaprosessien ja projektien kehittämiseen osana tiimiä. Olet tärkeänä osana varmistamassa, että verkkokaupan tekeminen on mahdollisimman tehokasta, kaupallisesti menestyvää ja asiakaslähtöistä. Raportoit tehtävässä suoraan Head of Digitalille.
Mitä tehtävä pitää sisällään?
– Tuet verkkokaupan ja omnichannel -sovelluksien teknisestä kehitystä luomalla kehitysjonon ja viemällä sen käytäntöön
– Raportoit tekniset ongelmat tekniselle kumppanillemme
– Vastaat ja kehität aktiivisesti toimintatapoja teknisen kumppanin ja BAUHAUSin välillä
– Innostavalla ja kehittävällä asenteellasi varmistat asiakaslähtöisen verkkokauppakokemuksen asiakkaillemme
– Vastaat verkkokaupan sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien yhteistyön kehittämisestä
– Toimit linkkinä liiketoiminnan ja teknisen tiimin välillä.
Mitä me toivomme sinulta?
– Asiakaslähtöistä ja kaupallista ajattelutapaa, sekä erittäin hyvää organisointikykyä
– Adobe Commerce2- tai vastaavan verkkokauppajärjestelmän tuntemusta
– Osaat työskennellä teknisten asiantuntijoiden ja kaupallisten osaajien kanssa yhdessä
– Olet työskennellyt Scrum metodologialla ja pystyt ylläpitämään kehitysjonoa ja viemään kehitykset tuotantoon
– Kehitysmyönteistä otetta, sillä tehtävään kuuluu prosessien kehittämistä sekä kehitysprojekteihin osallistumista
– Olet aikaansaava ja suunnitelmallinen, etkä pelästy vähittäiskaupan tehokasta työtahtia
– Toimialan/tuotteiden tuntemus plussaa
– Tuotat sujuvaa ja luontevaa tekstiä hyvällä suomen kielellä ja omaat myös hyvän englannin kielen suullisen ja kirjallisen taidon
– Sinulla on erittäin hyvät MS Office -taidot, erityisesti Excel-osaamisesta paljon etua
– Koet eri järjestelmien ja työkalujen oppimisen positiivisena haasteena, sekä haluat kehittyä ja oppia lisää
– Omaat hyvät tiimityöskentelytaidot, mutta sinulla on myös itsenäinen, oma-aloitteinen ja huolellinen työskentelyote
– Muutaman vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä katsotaan eduksi
Mitä me tarjoamme?
– Mielenkiintoista ja tärkeää työtä mukavassa työyhteisössä
– Saat vastuullesi innostavan ja monipuolisen roolin
– Pääset oikeasti kehittämään ja tekemään asioita
– Modernit, uudet, toimivat ja varta vasten meille suunnitellut toimistotilat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Vantaan Tammistossa
– Hybridityömallin, jossa on mahdollisuus hyödyntää kaksi etätyöpäivää joka viikko.
Vaikka tekemistä riittää, on tehtävä ja sen sisältö kuitenkin ihmisen kokoinen.
Jos jokin jäi arveluttamaan, olethan matalalla kynnyksellä yhteydessä Head of Digital Toni Heikkilään (p. 040 050 9979). Tonin tavoitat parhaiten seuraavina ajankohtina:
PE 23.9. klo 11.00-12.00
MA 30.9. klo 15:00–16:30
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 6.10.2024. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!