Sisältömarkkinointipäällikkö
Haemme intohimoista ja ammattitaitoista sisältömarkkinointipäällikköä vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan Valion sisältömarkkinoinnista (kuluttajasisällöt mm. valio.fi-sivustolla, Valio sovelluksessa ja muissa Valion kanavissa). Työssä johdat sisältömarkkinoinnin tiimiä vastaten kokonaisuuden suunnittelusta, kehittämisestä ja toimenpiteiden toteuttamisesta. Tiimisi koostuu sisältöasiantuntijoista ja Valio Koekeittiön ruoka-asiantuntijoista, joiden tuottamien sisältöjen ja reseptien avulla tavoitamme yli 2 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Teet töitä yhteisten tavoitteiden eteen tiiviissä yhteistyössä oman organisaation, brändimarkkinoinnin, liiketoiminnan ja kumppaneidemme kanssa.
Keskeisiin vastuualueisiisi kuuluvat:
– Sisältömarkkinoinnin johtaminen, sekä yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien (kuten brändimarkkinointi, liiketoimintayksiköt ja toimistot) kanssa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi
– Sisältömarkkinoinnin suunnittelun, toimenpiteiden ja tuotannon johtaminen kuluttajien sitouttamiseksi, lojaliteetin sekä myynnin kasvattamiseksi
– Sisältömarkkinoinnin strateginen kehitys (sisältösuunnitelma ja roadmap sisältäen tavoitteet, teemat, toimenpiteet, toimintatavat jne)
– Yhtenäisen bränditonaliteetin varmistaminen läpi kanavien
– Tiimin johtaminen ja kehittäminen valmentavalla otteella tuloshakuisesti
– Sisältömarkkinoinnin toiminnan ja markkinointi-investointien tehokkuuden seuranta ja kehittäminen
– Budjetin suunnittelu ja hallinta onnistuneesti
– Osallistuminen Valion digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen markkina- ja kuluttajanäkemykset ja trendit huomioiden
Menestyäksesi tässä roolissa sinulla tulee olla:
– Vahva ymmärrys ja osaaminen sisältömarkkinoinnin johtamisesta
– Useamman vuoden kokemus asiantuntijatiimin tuloksellisesta esihenkilötyöstä ja tiimin osaamisen kehittämisestä
– Innostus ruokaa kohtaan! Seuraat markkinoiden ja trendien kehitystä Suomessa ja ulkomailla. Haluat kehittää uutta ja ennakkoluulottomasti yhdistää asioita.
– Strateginen ajattelu, kyky priorisoida ja viedä suunnitelmat tuloksellisiksi toimenpiteiksi
– Kyky asettua kuluttajan asemaan ja ymmärtää digimaailman lainalaisuudet
– Analyyttiset taidot (mm. kuluttajakäyttäytyminen, analytiikka jne)
– Erinomaiset viestintä- ja vaikuttamistaidot, ja kyky toimia matriisiorganisaatiossa
– Liiketoiminnallinen suuntautuminen ja kokemus katsotaan eduksi
– Sujuva suomen ja englannin kielen taito
– Tarjoamme sinulle osallistavan ja kannustavan työyhteisön sekä mielenkiintoisen, monipuolisen tehtäväkentän.
Tehtävässä saat mahdollisuuden vaikuttaa suomalaisten arkeen ja juhlaan. Teemme töitä joustavasti hybridityömallissa, lähityöskentelypaikkana on Valion pääkonttori Pitäjänmäellä, Helsingissä. Saat myös käyttöösi suuren ruokatalon henkilöstöedut.
Lisätietoja tehtävästä: Max Tötterman, VP, Digital Customer Experience / puh. 050 3744686 / pe 8.11. klo 9-10 tai ke 13.11. klo 11-12.
Hakemukset: odotamme sinua innolla mukaan #valiojengi ’in! Käsittelemme hakemuksia aktiivisesti jo hakuaikana, joten jätäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään pe 15.11.2024 mennessä hakulinkin kautta.