Online Sales Manager
Omnichannel / Online Sales Manager vastaa omnichannel -myyntistrategian suunnittelusta ja toteutuksesta, keskittyen digitaalisten ja fyysisten kanavien saumattomaan yhdistämiseen SME-yritysten ostopolun ja elinkaaren hallinnassa. Hän kehittää SME-yritysmyynnin online-osaamista ja varmistaa asiakasrajapinnan valmiudet DNA:n strategisten tavoitteiden saavuttamiseksi online-kanavan käyttöasteen kehityksessä.
Tehtävässä vastaat online-kanavien käyttöönottoa tukevien myyjäinsentiivien toteuttamisesta sekä inbound -liikenteen kaupallisesta kehittämisestä. Lisäksi kehität ja toteutat online-kanavan raportointia sekä myynnin seurantaa. Osallistut aktiivisesti myyntiputken rakentamiseen ottaen huomioon SME-kokoluokan yritysasiakkaiden ostoprosessin kokonaisuudessaan. Omnichannel /Online Sales Managerina toimit SME-myynnin edustajana eCommerce -kehityksen suunnittelussa, tuoden esiin liiketoiminnan näkemyksiä ja tarpeita online-kanaville. Osallistut myös kehitysprojektien priorisointiin ja testaamiseen.
Kaiken toiminnan keskiössä on DNA:n Yritysliiketoiminnan strategisten tavoitteiden saavuttaminen. Päällimmäisenä tavoitteena on yhdistää digitaaliset- ja fyysiset myyntikanavat siten, että kokonaisuus vastaa asiakkaidemme kulloisiakin tarpeita tarkoituksenmukaisesti ja saumattomasti.
Mitä voimme tarjota sinulle?
Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme sinulle inhimillisen ja omanlaisen työpaikan, jossa nopeus, rohkeus ja mutkattomuus näkyvät päivittäisessä arjessamme. Tavoitteenamme on olla erinomainen työpaikka kaikille DNA:laisille ja kehitämmekin jatkuvasti käytäntöjämme varmistaaksemme tämän toteutumisen.
Tässä tehtävässä pääset osaksi dynaamista ja dataohjautuvaa tiimiä, jossa ei myöskään unohdeta inhimillisen otteen tärkeyttä. Omnichannel-kyvykkyyksien kehittäminen on keskeinen osa strategiaamme ja roolin sidosryhminä toimiikin eri tahot laajasti läpi organisaation, joten myös DNA tulee laajemmin tutuksi oman tiimin lisäksi.
Mitä me etsimme?
Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään sopiva korkeakoulututkinto (kaupallinen tai tekninen). Sinulla on näyttöjä tuloksellisen onlinen-myynnin kehittämisestä ja johtamisesta. Omaat useamman vuoden kokemuksen telecom –ja /tai vastaavien palveluiden online- myynnin ja omnichannel –toiminnan kehittämisestä.
Sinulla on vahva kehittämishalu, päätöksentekokyky ja kyky toimia paineen alla. Käytämme työkielinä sekä suomea että englantia, joten on tärkeää, että puhut ja kirjoitat sujuvasti molemmilla kielillä.
Kiinnostuithan? Odotamme hakemustasi jo innolla!
Haku päättyy 19.12.2024. Käsittelemme kuitenkin hakemuksia jo hakuaikana – älä siis turhaan odota viimeiseen hakupäivään!
Toivomme sinun liittävän CV:n lisäksi hakukirjeen. Hakulomakkeen tietokenttiä ei erikseen tarvitse täyttää. Voit jättää hakemuksesi suomeksi tai englanniksi.
Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, tai haluat keskustella paikasta tarkemmin, voit ottaa yhteyttä rekrytoivaan esihenkilöön Jukka Eskeli puhelimitse 044 044 5246 ja parhaiten tavoitat Jukan 10.12.2024 klo 14.00-16.00 tai sähköpostitse jukka.eskeli(at)dna.fi