Marketing Automation Development Manager
Haemme markkinointiautomaation rautaista ammattilaista Marketing Automation Development Manager -tehtävään.
Kyseessä on noin vuoden mittainen vanhempainvapaan sijaisuus, joka alkaa elo-syyskuussa 2024 ja päättyy arviolta elokuussa 2025. Toimit Elisan Yritysmarkkinoinnissa Brand Engagement -tiimissä. Roolissa päävastuunasi on markkinointiautomaatioiden kehitys, ylläpito ja tuloksellisuus yritysasiakasliiketoiminnassa.
Elisalaisia yhdistää kasvuhakuinen asenne työn tekemiseen, intohimo teknologioihin ja asiakkaamme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen. Emme pelkää kehitystä emmekä muutosta, vaan pyrimme pikemminkin eturintamaan. Meille on tärkeää työntekijöiden osaamisen kehittäminen, huippulaatu ja hyvä fiilis.
Tässä roolissa tärkeimmät tehtäväsi ovat:
– Marketing Cloudin pääkehittäjänä toimiminen ja vastuu kehityksen suunnittelusta ja hallinnoinnista
– Markkinointiautomaation road mapin suunnittelu ja edistäminen sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa
– Kaupallisten markkinointiautomaatiotoimenpiteiden kehitys sekä toimenpiteiden ylläpito ja tuloksellisuuden varmistaminen yhdessä Marketing Automation Specialistin kanssa
– Suunnitella ja testata AI-mallien hyödyntämistä personoinnissa ja automaatiossa
– Tulosten seuranta, raportointi ja toimenpiteiden kehittäminen tulosten pohjalta
Mitä odotamme sinulta?
Etsimme markkinointiautomaation rautaista ammattilaista, jolla on osaamista ja näkemystä luotsata kehittämistä varmalla otteella. Osaajana olet tavoitteellinen, ratkaisuhakuinen ja innovatiivinen. Työ edellyttää myös vahvaa osaamista analytiikasta, kykyä analysoida dataa ja tuottaa siitä ymmärrettäviä raportteja.
Jotta sekä viihtyisit että menestyisit tehtävässä, odotamme sinulta:
– 3–5 vuotta markkinoinnin/markkinointiautomaation kokemusta sekä ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista B-to-B kentässä
– Kykyä ymmärtää markkinointistrategioita ja näyttöjä tuloksellisesta liiketoimintatavoitteiden muuntamisesta markkinoinnin toimenpiteiksi
– Vahvaa osaamista Salesforce ja Marketing Cloud -järjestelmistä
– Kokemusta asiakaspolkujen rakentamisesta, liidituotannosta sekä liidien nurturoinnista BtoB-ympäristössä
– Erinomaisia projektinjohtamis-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
– MS Office -työkalujen hyvä osaaminen (erityisesti Excel)
– SQL ja AMPscriptin perusteiden ymmärrystä
– Sisällöntuotanto-osaaminen katsotaan eduksi
– Soveltuva kaupallinen tai tekninen korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
– Erinomainen suomen ja englannin kielen hallinta
– Analyyttisyyttä sekä kykyä ehdottaa uusia ratkaisuja datan perusteella
Mitä tarjoamme sinulle?
Tässä roolissa pääset työskentelemään yhdessä muiden huipputiimin kanssa ja pääset myös verkostoitumaan laajasti Elisan sisällä. Tukenasi on siis monipuolinen joukko markkinoinnin ja myynnin osaajia, joten yksin ei tarvitse puurtaa vaan tuemme sinua kasvun tielläsi. Tiimimme tapaa toisiaan viikoittain toimistolla Pasilassa, mutta elisalaiseen tapaan työskentelet muut ajat joustavasti sieltä, mistä saat parhaat tulokset aikaan.
Joustavuus, vastuu ja vapaus ovat vahvasti läsnä meidän jokapäiväisessä tekemisessä ja ovat myös suurimpia syitä siihen, että Elisa on monena vuotena valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Muita syitä ovat superystävällinen ja kannustava työilmapiirimme, jatkuvan parantamisen ja oppimisen vahva kulttuuri sekä aito kutsu tulla omana, kokonaisena itsenäsi töihin.
Kiinnostuitko?
Haethan tehtävään mahdollisimman pian! Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja antaa Brand Engagement Lead Merenna Kähkönen. Merennan tavoitat perjantaina 5.7. klo 10-11 puhelimitse 050 506 5211 tai muina aikoina sähköpostitse merenna.kahkonen(at)elisa.fi.