Digital Sales & Content Manager

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: Tallink Silja Oy

Paikkakunta: Helsinki

Palkka: Riippuu hakijasta

Tyyppi: Digipalvelun kehityksen johtaminen (esim. tuoteomistajana tai projektipäällikkönä), Verkkokauppa ja myynti verkossa

Viim. hakupäivä: 18.10.2024 2 päivää jäljellä

Tallink Silja Oy tarjoaa sinulle kiinnostavan mahdollisuuden työskennellä matkailuelämysten digitaalisen markkinoinnin parissa. Etsimme nyt Digital Sales & Content Manager -tehtävään digimarkkinoinnin kokenutta ammattilaista ja tiimipäällikköä. Tallink Siljalla on vahva kaupallinen tiimi, missä toimit tiimipäällikkönä neljälle ammattilaiselle digitaalisen sisällöntuotannon, markkinoinnin ja myynnin alueella. Esihenkilönäsi toimii kokenut Head of Marketing.

Keskeiset tehtäväsi ja vastuualueesi

Verkkosisällön ja kampanjasivujen rakentaminen ja toimivuudesta vastaaminen on keskeinen osa työtäsi, samoin kuin sisältökehitys muille digitaalisille kanaville. SEO- ja SEM-työt kuuluvat myös sinulle. Saat suunnitella ja tehdä SEO-työt yhdessä Tallink Gruppin kanssa ja SEM-asiat ulkoisen kumppanimme kanssa.

Merkittävä osa työtäsi on digitaalinen suoraviestintä uusille ja olemassa oleville asiakkaille. Se sisältää mm. Club One -viestinnän ja matkaa edeltävän sekä matkan jälkeisen viestinnän. Viestinnän piiriin kuuluvat tärkeimmät tuotteet liittyvät matkustamiseen (Shuttle and Cruise Ferries) sekä lisämyyntiin, verkkokauppaan ja hotelleihin.

Tehtäväsi on merkittävä, sillä olet digitaalisen myynnin ja sisällön avainkontakti Tallink Groupiin. Yhteistyön piiriin kuuluu sisäinen mediatiimi, joka vastaa digitaalisesta maksullisesta verkkomarkkinoinnista, sekä Tallink Gruppin tekninen web-tiimi.

Etsimämme henkilö

Tehtäväsi ja vastuusi ovat merkittäviä ja asiakaskuntamme suuri, joten toivomme, että sinulla on vähintään viiden vuoden kokemus vaativista digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävistä sekä aiempaa tiiminvetokokemusta. Sijaintisi on Helsingissä ja tulet työskentelemään tiivisti Tallink Gruppin markkinointi- ja Web-tiimin kanssa. Kansainvälinen kokemus Group-tasoisesta työskentelystä on etu.

Markkinointi- ja sisältöosaamisen lisäksi tarvitset tuloshakuista ajattelua ja asiakasymmärrystä. Budjettivastuu luonnollisesti tarkoittaa myös tulostavoitteita ja niiden aktiivista seuraamista – mittareihin kuuluvat mm.:

– Suomen online-kanavan kuluttajamyynti (B2C)
– Suomen verkkomarkkinoinnin budjetti,
– Online-kävijämäärä ja konversioprosentti
– Uutiskirjeen ja muun suoran viestinnän konversioprosentti ja myyntivolyymi
– Lisämyynti, Duty Free -myynti, verkkokauppamyynti, laivamyynti

Arvostamme osallistavia tiimityöskentelytaitoja monikulttuurisissa tiimeissä. Rooliin kuuluu tiivis työskentely oman tiimin lisäksi myös laajemmin yrityksen eri yksiköiden kanssa, joten yhteistyöosaaminen ja verkostoituminen on tehtävässä tärkeää.

Mitä tarjoamme sinulle

Tulet viihtymään tehtävässäsi, jos arvostat dynaamista työskentelyä ja voit tarvittaessa joustavasti vaihtaa painopistettä nopeasti muuttuvalla toimialallamme. Innostus matkailualaa kohtaan auttaa luonnollisesti tehtävässä, samoin kyky kommunikoida sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Digital Sales & Content Manager-tehtävä on vakituinen kokopäivätyö ja työskentelet moderneissa tiloissamme Ruoholahdessa. Tehtävä sisältää ajoittaista matkustamista Viroon ja Ruotsiin. Palkka sopimuksen mukaan. Aloitus heti kun mahdollista.

Kiinnostuitko?

Jätä hakemuksesi Pro-Sourcen nettisivujen kautta kautta viimeistään 18.10. Lisätietoja tehtävästä antaa:

Markku Kaijala
Senior Partner
Pro-Source Oy
+358 400 507313
markku.kaijala@prosource.fi


Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun