Digital Sales & Content Manager
Tallink Silja Oy tarjoaa sinulle kiinnostavan mahdollisuuden työskennellä matkailuelämysten digitaalisen markkinoinnin parissa. Etsimme nyt Digital Sales & Content Manager -tehtävään digimarkkinoinnin kokenutta ammattilaista ja tiimipäällikköä. Tallink Siljalla on vahva kaupallinen tiimi, missä toimit tiimipäällikkönä neljälle ammattilaiselle digitaalisen sisällöntuotannon, markkinoinnin ja myynnin alueella. Esihenkilönäsi toimii kokenut Head of Marketing.
Keskeiset tehtäväsi ja vastuualueesi
Verkkosisällön ja kampanjasivujen rakentaminen ja toimivuudesta vastaaminen on keskeinen osa työtäsi, samoin kuin sisältökehitys muille digitaalisille kanaville. SEO- ja SEM-työt kuuluvat myös sinulle. Saat suunnitella ja tehdä SEO-työt yhdessä Tallink Gruppin kanssa ja SEM-asiat ulkoisen kumppanimme kanssa.
Merkittävä osa työtäsi on digitaalinen suoraviestintä uusille ja olemassa oleville asiakkaille. Se sisältää mm. Club One -viestinnän ja matkaa edeltävän sekä matkan jälkeisen viestinnän. Viestinnän piiriin kuuluvat tärkeimmät tuotteet liittyvät matkustamiseen (Shuttle and Cruise Ferries) sekä lisämyyntiin, verkkokauppaan ja hotelleihin.
Tehtäväsi on merkittävä, sillä olet digitaalisen myynnin ja sisällön avainkontakti Tallink Groupiin. Yhteistyön piiriin kuuluu sisäinen mediatiimi, joka vastaa digitaalisesta maksullisesta verkkomarkkinoinnista, sekä Tallink Gruppin tekninen web-tiimi.
Etsimämme henkilö
Tehtäväsi ja vastuusi ovat merkittäviä ja asiakaskuntamme suuri, joten toivomme, että sinulla on vähintään viiden vuoden kokemus vaativista digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävistä sekä aiempaa tiiminvetokokemusta. Sijaintisi on Helsingissä ja tulet työskentelemään tiivisti Tallink Gruppin markkinointi- ja Web-tiimin kanssa. Kansainvälinen kokemus Group-tasoisesta työskentelystä on etu.
Markkinointi- ja sisältöosaamisen lisäksi tarvitset tuloshakuista ajattelua ja asiakasymmärrystä. Budjettivastuu luonnollisesti tarkoittaa myös tulostavoitteita ja niiden aktiivista seuraamista – mittareihin kuuluvat mm.:
– Suomen online-kanavan kuluttajamyynti (B2C)
– Suomen verkkomarkkinoinnin budjetti,
– Online-kävijämäärä ja konversioprosentti
– Uutiskirjeen ja muun suoran viestinnän konversioprosentti ja myyntivolyymi
– Lisämyynti, Duty Free -myynti, verkkokauppamyynti, laivamyynti
Arvostamme osallistavia tiimityöskentelytaitoja monikulttuurisissa tiimeissä. Rooliin kuuluu tiivis työskentely oman tiimin lisäksi myös laajemmin yrityksen eri yksiköiden kanssa, joten yhteistyöosaaminen ja verkostoituminen on tehtävässä tärkeää.
Mitä tarjoamme sinulle
Tulet viihtymään tehtävässäsi, jos arvostat dynaamista työskentelyä ja voit tarvittaessa joustavasti vaihtaa painopistettä nopeasti muuttuvalla toimialallamme. Innostus matkailualaa kohtaan auttaa luonnollisesti tehtävässä, samoin kyky kommunikoida sujuvasti suomeksi ja englanniksi.
Digital Sales & Content Manager-tehtävä on vakituinen kokopäivätyö ja työskentelet moderneissa tiloissamme Ruoholahdessa. Tehtävä sisältää ajoittaista matkustamista Viroon ja Ruotsiin. Palkka sopimuksen mukaan. Aloitus heti kun mahdollista.
Kiinnostuitko?
Jätä hakemuksesi Pro-Sourcen nettisivujen kautta kautta viimeistään 18.10. Lisätietoja tehtävästä antaa:
Markku Kaijala
Senior Partner
Pro-Source Oy
+358 400 507313
markku.kaijala@prosource.fi