Digital Marketing Manager
Roolin osalta tulevat tehtäväsi voidaan jakaa kolmeen keskeiseen vastuualueeseen:
1) Digitaalisen median strategian suunnittelu, toteutus ja optimointi
Sinun vastuullasi on varmistaa, että maksettu mainontamme (esim. Meta, Google Ads, YouTube, TikTok) ei ainoastaan näy oikeissa kanavissa vaan toimii tehokkaasti ja tukee myös liiketoiminnan tavoitteita. Johdat mainonnan strategista suunnittelua, kampanjoiden rakentamista ja jatkuvaa optimointia yhteistyössä ulkoisten kumppaneidemme kanssa. Teet perusteltuja suosituksia mediainvestointien tasosta ja budjeteista, seuraat aktiivisesti mainonnan tuloksia ja analysoit saatua dataa.
2) Hakukoneoptimoinnin ja verkkosivujen näkyvyyden kehittäminen
Vastuullasi on hakukoneoptimoinnin strategian suunnittelu yhteistyössä sisäisten sisällöntuottajien sekä verkkokauppatiimin kanssa. Huolehdit sisältöjen optimoinnista, mukaan lukien avainsanakartoitukset ja SEO-sisältöohjeistukset. Teet tiivistä yhteistyötä verkkokauppatiimin kanssa näkyvyyden ja hakusijoitusten seuraamisessa. Analysoit orgaanista liikennettä hyödyntäen työkaluja kuten Google Analytics ja Search Console sekä seuraat kehitystoimenpiteiden vaikutuksia ja raportoit tuloksista säännöllisesti, tarjoten dataan perustuvia parannusehdotuksia.
3) Kotipizzan lojaliteettiohjelman operatiivinen toteuttaminen
Kotijoukot on Suomen maistuvin lojaliteettiohjelma, johon kuuluu jo reilusti yli puoli miljoonaa suomalaista pizzanystävää. Roolissa vastaat lojaliteettiohjelman aktivointitoimenpiteiden operatiivisesta toteutuksesta. Lisäksi teet tiivistä yhteistyötä digitaalisesta asiakaspolusta vastaavan verkkokauppatiimin kanssa, tuoden esiin omia ideoitasi ja näkemyksiäsi Kotijoukkojen kehittämiseen.
Positio on organisaatiossamme uusi, joten edellä mainittujen vastuualueiden lisäksi olet vaikuttamassa isolla pizzalapiolla myös tonttisi muihin täytteisiin.
Tiimisi, sillä tässäkään roolissa ei todellakaan onnistuta yksin
Kun puhumme meistä, puhumme ihmisten ja kulttuurin näkökulmasta todella mielenkiintoisesta ja monipuolisesta toimintakentästä. Tulevassa tehtävässä tulet osaksi Bränditiimiämme, raportoiden meidän Head of Brand and Marketing Lauralle. Bränditiimin lisäksi saat ympärillesi pääkonttorillamme työskentelevän noin 70 hengen eri alojen timanttiset asiantuntijat. Erityisen tiiviisti tulet tekemään yhteistyötä markkinointipäällikkömme Alinan sekä verkkokauppatiimimme kanssa. Pääkonttorimme ohella toimit lisäksi aktiivisena osana yhteistyössä ulkoisten kumppaniemme kanssa.
Entäs sinä?
Etsimme sinua, jolla on jo useamman vuoden kokemus tuloksellisesta työskentelystä digitaalisen median ja markkinoinnin parissa sekä näyttöä siitä, että saat aikaan konkreettisia tuloksia. Operatiivinen digimarkkinointi on sinulle tuttua maaperää: hallitset käytännön tekemisen ja kokonaisuudet suvereenisti. Olet tottunut työskentelemään ulkoisten kumppaneiden kanssa, ja osaat johtaa yhteistyötä tavoitteellisesti. Ennen kaikkea tuot näkemyksesi rohkeasti pöytään ja osaat perustella sen datalla sekä liiketoimintaymmärryksellä.
Tämä tehtävä ei myöskään ole vain analysoijan paikka – odotamme, että sinulla on valmiutta tarttua toimeen ripeästi sekä kykyä viedä projektit yksityiskohtia myöten määrätietoisesti ja menestyksekkäästi maaliin. Tunnistat kehityshankkeita, seuraat alasi kehityssuuntia sekä trendejä tiiviisti ja mikä tärkeintä, myös reagoit niihin. Parhaiten onnistut, kun sinulla on taito tuoda ihmisiä yhteen, innostaa muita tekemisellä ja tekemään kanssasi. Olet siis innostava työkaveri ja sparraava kumppani.
Suomen herkullisinta työpaikkaa rakentamassa
Jokainen uuden kotipizzalaisen tehtävänä on tuoda mukanaan lisätäytteensä niin osaamisensa kuin persoonansakin puolesta. Kotipizza on oikea paikka sinulle, mikäli jaat kanssamme ajatuksen, että sinulle maistuu työpaikka, jossa elämme arvojamme todeksi:
– Rakasta sitä mitä teet: On helppo rakastaa sellaista, mikä tekee hyvää ja mikä tehdään hyvin. Tarjoamme tilaisuutta hypätä mukaan ja jättää kädenjälkesi yhden Suomen tunnetuimman brändin markkinointiin työkaverinamme ja yrittäjiemme kumppanina.
– Halu kokeilla: Kokeilunhalussamme ja rohkeudessamme on menestyksemme salaisuus. Haluamme organisaationa mennä jatkuvasti eteenpäin ja kehittyä. Sen ansiosta sinullekin avautuu mahdollisuuksia oppia uutta ja tarttua uusiin haasteisiin.
– Tahto menestyä: Toimintaamme ohjaa kasvunnälkä ja tahto menestyä, samalla muuttaen maailmaa paremmaksi paikaksi yksi pizza kerrallaan. Tulet työskentelemään vastuullisuuteen vakavasti suhtautuvassa yrityksessä – oli kyse sitten pizzojemme täytteiden alkuperästä, hiilijalanjäljestämme tai työntekijäkokemuksestamme.
– Yhdessä: Meillä on huippujoukko oman alansa ammattilaisia, joilta pääset oppimaan, mutta myös tuomaan oman lisäsi tähän asiantuntija porukkaan. Tarvitsemme toisiamme, jotta voimme onnistua. Yhdessä tekeminen tarkoittaa myös yhdessä päättämistä ja vastuun kantamista.
Ja on meillä rahanarvoisia etujakin, kuten lounas-, virike- ja työsuhdepyöräetu sekä kattavat vakuutukset. Tehtävän palkkaus määräytyy tekijän taustan mukaan palkkahaitarille 4500-5000€/kk.
Maistuisiko tämä tehtävä sinulle?
Huippua! Hae työkaveriksemme oheisen linkin kautta sunnuntaihin 18.5.2025 mennessä. Vaikka nopeat eivät tässä tapauksessa syö hitaita, älä suotta odottele viime hetkeen asti, sillä saatat kuulla meistä jo ennen hakuajan umpeutumista.
Jos sinulla on vielä mielessä kysymyksiä tai haluat kuulla lisää tehtävästäsi, sen tavoitteista tai meillä työskentelystä, tuleva esihenkilösi Laura juttelee mielellään kanssasi. Hänet tavoitat puhelimitse +358 45 328 7229 (parhaiten 14.5.klo 14-15 välillä) tai sähköpostitse laura.smolander@kotipizza.fi.