Digital Content Specialist
Haemme K-Auton online-tiimiin digitaalisen sisällöntuotannon ammattilaista tekemään nettisivukokonaisuutemme sisällöntuotantoa ja ylläpitoa. Tässä tehtävässä pääset kehittämään kirkkaiden kaupallisten tavoitteiden ohjaamana Suomen suurinta autoalan nettisivukokonaisuutta sisältäen muun muassa Volkswagen.fi, Audi.fi, Cupraofficial.fi, Porsche.fi sekä tietysti k-auto.fi -nettisivut.
Työssäsi pääpaino on monimediallisen sisällön suunnittelussa ja toteutuksessa automerkkisivuille kuten Volkswagen.fi ja Audi.fi. Tavoitteenasi on nettisivujen kaupallisuuden varmistaminen, joka konkretisoituu selkeillä mittareilla läpi digitaalisen myynnin ja asiakaskokemuksen suppilon. Varmistat työlläsi myös brändiemme visuaalisuuden ja tonaliteetin toteutumista.
K-Auton Digital Content Specialistina kuulut K-Auton online-tiimiin, joka vastaa K-Auton jatkuvasta digitaalisesta näkyvyydestä, asiakkuusmarkkinoinnista ja online-liiketoiminnan kehittämisestä. Tiimiisi kuuluu kahdeksan kollegaa, joista sinun lisäksi kaksi ammattilaista keskittyy nettisivujen sisältöihin ja ylläpitoon. Oman lähitiimisi lisäksi toimit päivittäin muiden markkinoinnin, automyynnin sekä autoilun palveluiden asiantuntijoiden kanssa. Tehtävässä raportoit digimarkkinointi- ja online-liiketoimintatiimiä vetävälle Head of Onlinelle. Lisäksi työskentelet tiiviisti kunkin autobrändimme markkinointipäällikön kanssa Tämä tehtävä vaatii siis teknisen kiinnostuksen ja sisältöosaamisen lisäksi erinomaisia priorisointi- ja vuorovaikutustaitoja.
K-Auton strategian yksi keskeisiä osioita ovat paras asiakaskokemus ja autokaupan digitalisaation kiihdyttäminen. Digital Content Specialistina olet omassa roolissasi valmis antamaan 100 % panoksesi näiden tavoitteiden saavuttamiseksi.
Tärkeimmät vastuualueet:
– monimediallisten sisältöjen suunnittelu ja toteuttaminen
– sisällönhallintajärjestelmien käyttäminen
– hakukoneoptimoinnin huomiointi sisällöntuotannossa
– uusien sisältökokonaisuuksien rakentaminen ja optimointi
– kampanjasivujen rakentaminen ja optimointi
– verkkokaupan sisältöjen ja tuotetietojen ylläpito
– analytiikan ja martech-työkalujen käyttäminen
Odotamme sinulta:
– useamman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
– kykyä kirjoittaa asiakaslähtöistä ja kaupallista tekstiä ”SEO-pilke” silmäkulmassa
– englannin kielen sujuvia suullisia ja kirjallisia taitoja (ensisijainen työkieli on suomi)
– työssä käytettävien työkalujen ja järjestelmien (kuten Adobe Experience Manager, Google Analytics, Photoshop) aiempi osaaminen katsotaan eduksi
– hyviä taitoja ja kiinnostusta sisällönhallintajärjestelmiin
– visuaalista silmää ja kuvankäsittelytaitoja
– sujuvia tiimityöskentelytaitoja ja luovaa ongelmanratkaisukykyä
– halua kantaa vastuuta omasta työstä ja sen kehittämisestä
– intohimoa oman osaamisen kasvattamiseen ja uuden oppimiseen
Tarjoamme sinulle:
– autotoimialalla hyvin menestyvän ja tulevaisuuteen luottavan työyhteisön
– innostuneen tiimin, joka toteuttaa K-Auton strategisia painopisteitä autokaupan digitalisoinnista ja alan parhaasta asiakaskokemuksesta sekä laajemmin digitalisuuteen myönteisesti suhtautuvan työympäristön tuen
– mahdollisuuden päästä työskentelemään Suomen ja maailman tunnetuimpien autobrändien parissa
– mahdollisuudet itsensä kehittämiseen isossa ja työntekijöitään kouluttavassa organisaatiossa
– joustavan hybridityön ja työskentelyn K-Auton toimipisteellä Vantaan Airportissa sekä Helsingin Kalasataman K-Kampuksella
– K-ryhmän kattavat henkilöstöedut, vapaan autoedun ja hyvän palkkauksen.
Kiinnostuitko?
Jätä hakemus ja ansioluettelosi palkkatoiveineen hakuportaalimme kautta 12.02.2025 mennessä. Kerro hakemuksessa erityisesti onnistumisistasi sekä motivaatiosta työllistyä juuri tähän tehtävään.
Lisätietoja tehtävästä antaa 29.01. klo 14.00-16.00, 03.02. klo 13.00-16.00 ja 05.02. klo 09.00-11.00 Joni Kataja (Head of Online) puh. +358 40 704 8845.