Webropol
Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan.
Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta.
Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen oli tärkeää. Asiakashankintaa, käyttäjäpolkuja ja sisältöjä suunniteltiin myös avainsanatutkimuksen avulla. Konversioputkien analytiikkaa varten pystytimme myös räätälöityä mittausta.
Kohti yhä parempaa käyttökokemusta
Uuden sivuston tavoitteena oli esitellä modulaarinen sovellus selkeällä ja käyttäjäystävällisellä tavalla. Tärkeää oli säilyttää kiinnostus läpi käyttäjäpolkujen, kun tuotteen vahvuuksia ja hyötyjä esitellään.
Käyttökokemuksen suunnittelussa panostettiin muun muassa päänavigaation sekä hero-elementtien informatiivisuuteen.
Sivustoprojektia oli edeltänyt brändi-identiteetin kevyt päivitys ja tämän pohjalta päästiin myös freesaamaan verkkosivuston visuaalista ilmettä. Tavoitteena oli luoda uskottavuutta kansainvälisenä SaaS-yrityksenä hyvin erilaisissa markkinoissa, kotimaasta aina Brittein saarille.
Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen