Wattinen.fi-verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

DNA:n tytäryhtiö Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattinen pyrkii mullistamaan markkinoita IoT-ratkaisullaan lämmityksenhallinnan parantamiseksi: se vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta. Kustannustehokas ratkaisu hyödyttää sekä rakennusten omistajia, että asukkaita.

Meidän tehtävämme oli perustella liiketoiminnan kannattavuus osakkeenomistajille automaatiotyökaluilla, kirkastaa yrityksen myynnin ja markkinoinnin seuraavia vaiheita ja löytää sopivat tuotemarkkinat uudelle innovaatiolle.

Tavoitteenamme oli luoda järjestelmä, joka keräisi mahdollisimman paljon merkityksellistä käyttäjätietoa ja seuraisi kaikkea myyntiä ja kasvua mahdollisimman laajasti. Data on auttanut meitä validoimaan toteutettuja toimia, osoittamaan ihmisten kiinnostusta uutta liiketoimintaa kohtaan sekä todistamaan yrityksen kannattavuuden osakkeenomistajille.

Tarjouduimme huolehtimaan wattinen.fi-sivuston suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta sekä ylläpidosta. Sivusto rakennettiin HubSpotilla modulaarista rakennustapaa hyödyntäen. Julkaisimme uuden sivuston 3. syyskuuta 2019. Teimme tiivistä yhteistyötä Wattisen kanssa yrityksen myynti- ja markkinointiosaston yhteensovittamiseksi ja parhaan mahdollisen MQL-SQL -systeemin luomiseksi.

Syy HubSpotin valitsemiseen oli yksinkertainen: se yhdistää loistavasti myynnin ja markkinoinnin yhteen palveluun. HubSpot on toimiva pitkän aikavälin ratkaisu, joka tarjoaa useita kustannustehokkaita ominaisuuksia Wattisen kaltaiselle pienelle, mutta alati kasvavalle yritykselle. Tiimin on helppo opettaa sisällönhallinnan ja automaation malleja uusille ihmisille. HubSpot antaa myös mahdollisuuden luoda älykästä sisältöä ja testata sen suorituskykyä asiakastietoja hyödyntäen.

Päätehtävämme on ollut myynnin ja markkinoinnin yhdenmukaistaminen sekä niiden toimintojen tukeminen. Olemme pyrkineet kasvattamaan verkkosivuston kautta saatavia liidejä, tekemään Wattisen brändistä tunnistettavamman ja herättämään kiinnostusta oikeiden ihmisten keskuudessa.

Inbound-markkinoinnin lisäksi Wattinen on vauhdittanut toimintaansa outbound-myynnillä HubSpotin työkalujen avulla. Loimme liideille pisteytys- ja segmentointimallin, jotka auttaa määrittämään, keneen ottaa yhteyttä ja milloin. Liidit priorisoitiin toiminnan perusteella, jotta Wattisen myyntiammattilaiset voivat kohdistaa myyntiään suoraan lupaaville, potentiaalisille asiakkaille.

Ennen yhteyden ottamista meihin Wattinen oli luonut ja validoinut palvelun prototyypin ja testannut sitä muutaman kiinteistön omistajan kanssa. Yhteinen tavoitteemme oli luoda elinkelpoinen tuote ja löytää sille oikeat tuotemarkkinat.

Olemme kyenneet seuraamaan tarkkaan, kuinka Wattisen myynti on kehittynyt ja kuinka tarjouskanta on kasvanut toteutettujen automaatiomallien avulla. Työskentelymme auttoi todistamaan liiketoiminnan arvon DNA:lle sekä tunnistamaan parannus- ja jatkokehitysalueita. Työskentelymme Wattisen kanssa jatkuu tällä hetkellä uutta sivustoversiota kehitettäessä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Suunnittele hautajaiset -web-sovellus Memorialla

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Memoria on Suomen ensimmäinen maanlaajuisesti toimiva hautauspalveluiden verkkopalvelu, jonka kuluttajat tunnistavat luotettavana ja laadukkaana palveluntarjoajana. Memoria kaipasi kumppania uuden verkkopalvelun suunnitteluun, kehitykseen ja digitaaliseen markkinointiin. Uuden palvelun ytimessä tuli olla helppous, ymmärrettävyys, luotettavuus ja nykyaikaisuus. Kaikki palvelut digitalisoituvat, mutta hautauspalvelut mielletään yhä vankan perinteiseksi. Tämän halusimme muuttaa. Olemassa olevat digitaaliset hautauspalvelut ovat usein kylmiä, kankeita […] Lue lisää

Järvileasing Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Vuonna 2016 perustettu Järvileasing on kotimainen ja yksityisomisteinen sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä palveleva leasingyhtiö. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluu autojen ja raskaan kuljetuskaluston lisäksi kattavasti eri alojen koneiden, laitteiden ja tarpeiston leasing- ja rahoituspalveluja. Asiakkaamme brändiuudistuksen yhteydessä uusitun verkkopalvelun keskeinen tavoite on tukea yrityksen ja sen laajan leasingtoiminnan tunnettuuden kasvua. Uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota sisällön käyttäjälähtöiseen jäsentelyyn […] Lue lisää

Qt.io

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Qt tarjoaa avointa lähdekoodia käyttäviä, monialustaisia sovelluskehitystyökaluja käyttöliittymien rakentamiseen. Suunnittelu- ja kehitystyökaluja voidaan käyttää useilla toimialoilla, esimerkiksi ajoneuvoteollisuudessa ja teollisuusautomaatiossa. Yhden kooditietokannan avulla suunnittelijat ja kehittäjät voivat luoda mitä tahansa säiliöalusten kojelaudoista mobiilisovelluksiin. Siirsimme ensin Qt.io-verkkosivuston WordPressistä HubSpotiin. Qt on hyötynyt merkittävästi markkinoinnin automaatiosta, ja suunnittelu- sekä kehitystyön myötä sivusto on parantunut huimasti. Modernista ulkoasusta […] Lue lisää

Flamingo Spa

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Uudistimme Flamingo Span verkkosivuston sekä verkkokaupan loppukäyttäjien tarpeet etusijalla. Suurimpiin tavoitteisiimme kuului palveluiden uudelleenryhmittely ja selkeyttäminen sekä kävijämäärän ja varausten kasvattaminen. Lopputuloksena on käyttäjäystävällinen, intuitiivinen sivusto ja Flamingo Spalle ketterät työkalut sisällönhallintaan. Eri sivustot ja verkkokauppa tuotiin yhteen ratkaisussa, jonka keskiössä on pääsylippujen myynti ja hoitojen varaus. Ratkaisu mahdollistaa Flamingo Span markkinoinnille ketterät työkalut muokata […] Lue lisää

Suomen elokuvasäätiö

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Aiempi Ses.fi-sivusto ei vastannut modernin verkkosivun edellytyksiä käyttökokemukseltaan eikä visuaaliselta ilmeeltään. Sivujen latausajat olivat pitkiä ja informaatiota oli vaikea löytää. Sivuston rakenne oli monimutkainen ja sen päivittäminen sekä tiedon selkeä esittäminen oli vaivalloista. Vastasimme uuden verkkopalvelun konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta, laadunvarmistuksesta ja julkaisusta. Uudistusprojektin tavoitteena oli selkeä, ammattimainen ja helppokäyttöinen sivusto. Halusimme kaiken […] Lue lisää

eQ Haku

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

eQ Toimitilat omistaa ja hallinnoi suurta määrää kiinteistöjä eri puolilla Suomea. eQ Toimitilat halusi uudistaa uusille ja nykyisille vuokralaisilleen suunnatun verkkopalvelunsa vastaamaan tämän päivän korkeimpia standardeja ja nykyisiä strategisia tavoitteitaan. Uudistusprojekti lähti käyntiin määrittelyvaiheella, jossa samalla luotiin eQ Toimitiloille oma brändi-ilme. Työhön lähdettiin puhtaalta pöydältä. Heti määrittelyvaiheessa uuden sivuston tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi vapaiden toimitilojen haku. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun