Tullivirkamiesliiton verkkosivuston uudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Moods Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Järjestön verkkopalvelu -kategoriasivulta.

Tullivirkamiesliitto on Tullissa työskentelevien henkilöiden vahva, puoluepoliittisesti sitoutumaton edunvalvoja. Liitto kuuluu Akavan alaiseen Ammattiliitto AVAan. Akavaan kuuluu noin 613 000 palkansaajaa ja se on suurin valtion henkilöstön etuja ajava keskusjärjestö. Akavan lisäksi liitto pystyy vaikuttamaan AVAn kautta myös Jukossa ja Vakavassa.

”Sivuista on saatu hyvää palautetta! On kehuttu fresseiksi ja hyvin toimiviksi. Projekti sujui kitkattomasti, eikä mitään ihmeitä tullut eteen.
Olemme erittäin tyytyväisiä. Kiitos!” kommentoi Tulliylitarkastaja, Liisa Kangassalo.

Moods toteutti kokonaisvaltaisen sivustouudistuksen Tullivirkamiesliitto Ry:lle. Sivustouudistuksessa sivuston ilme päivitettiin vastaamaan tämän hetken teknisiä vaatimuksia. Modernilla visuaalisella ilmeellä saatiin aikaan nykyaikainen kuva liiton toiminnasta.

Projekti aloitettiin starttipalaverilla, jossa läpikäytiin kohderyhmät ja miten kävijöitä halutaan palvella. Sivuston käyttöliittymä suunniteltiin tarkasti käyttäjien ja ylläpidon näkökulmasta. Toimivan ja johdonmukaisen navigaation kautta käyttäjä saa helposti informaatiota yhdistyksen toiminnasta ja eduista.

Visuaalinen ilme tuotettiin yhdistyksen graafisen ohjeistuksen pohjalta. Yhdistyksen logo uudistettiin vanhan logon pohjalta. Vanhoilta sivuilta tuotiin uusille sivuille uutisarkisto ja käyttäjärekisteri massa siirtona. Sivustolle luotiin kirjautumisen taakse jäsen- ja yhdistyssivut sekä liittohallituksen oma sivu. Käyttäjäryhmien tunnistamisella saatiin jaettua kohdennettua sisältöä käyttäjille.

Eri käyttäjäryhmien tunnistaminen ja kohdennettu sisältö sekä sivuston nopeus olivat tärkeässä osassa sivustoa rakennettaessa.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Hansakortteli.fi – kauppakeskuksen uusi verkkosivusto

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kauppakeskus Hansa uudisti verkkosivustonsa vastaamaan uuden brändinsä henkeä ja kävijöiden muuttuneita tarpeita. Avidlyn suunnittelema ja toteuttama kokonaisuus yhdistää tyylikkään visuaalisuuden, saavutettavuuden ja sujuvan käytettävyyden. Uusi sivusto elää ajassa, palvelee mobiilikävijöitä ja tekee sisällönhallinnasta vaivatonta – aivan kuten modernin kaupunkikeskuksen kuuluukin. Lähtökohta: Elävä verkkokokemus Hansakorttelille Turun keskustan ytimessä sijaitseva Hansakortteli halusi uudistaa verkkosivustonsa tukemaan uutta brändiään […] Lue lisää

Elonen – uusi verkkosivusto

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Elonen halusi verkkosivuston, joka palvelee paremmin kaikkien heidän kohderyhmiensä tarpeita. Kuluttajat etsivät tuotteita, reseptejä ja lähintä kahvilaa. Kauppiaat ja HoReCa-asiakkaat kaipasivat kattavaa tuotepankkia ja bränditietoa. Vanha sivusto ei enää taipunut näihin tarpeisiin. Tavoitteet Tuoda Elosen brändiä paremmin esiin Selkeyttää rakenteita eri käyttäjäryhmien näkökulmasta Esitellä koko tuotevalikoima selkeästi ja suodatettavasti Tarjota ländärit sesongeille, ruokavalioille ja […] Lue lisää

Like Kustannuksen uudet verkkosivut

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Liken vanha sivusto ei enää tehnyt oikeutta kustantamon rohkealle brändille. Käyttäjät kaipasivat sujuvampaa tapaa löytää kirjoja ja ajankohtaisia nostoja. Tavoitteet Luoda visuaalisesti vahva ilme, joka heijastaa Liken asennetta Tehdä kirjojen hakemisesta ja selaamisesta vaivatonta Nostaa kirjailijat yhtä näkyvästi kuin heidän teoksensa Antaa markkinoinnille työkalut ketterään sisällöntuotantoon Varmistaa, että kirjat näkyvät ajantasaisina integraatioiden kautta Mitä […] Lue lisää

Luoto-hankkeen verkkosivusto

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Yhdistimme strategisen palvelumuotoilun ja ekologisen teknologiaosaamisemme luodaksemme Uudenmaan liiton Luoto-hankkeelle digitaalisen alustan, joka vauhdittaa luovien alojen kestävyysmurrosta. Loimme helppokäyttöisen ja innostavan tietopankin, joka palvelee, yhdistää ja tukee koko toimialaa. Uudenmaan liitto on 1,8 miljoonan asukkaan maakunnan strateginen suunnittelija ja kehittäjä, jonka keskiössä ovat alueen kansainvälisyys, vetovoima ja asukkaiden hyvinvointi. Tulevaisuuteen suuntautuvana toimijana liitto tarttuu aktiivisesti […] Lue lisää

Noretron Komponentit – verkkokauppa ja ERP

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: Odoo

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tausta Noretron Komponentit on vuonna 1995 perustettu AV-alan ja teollisuuden komponenttien maahantuoja ja tukkukauppa, jonka toiminta oli jäänyt kiinni vanhoihin järjestelmiin ja hajanaisiin prosesseihin. Yrityksessä päätettiin ottaa käyttöön Odoo, tavoitteena siirtyä tehokkaampaan ja modernimpaan kokonaisratkaisuun, joka tukee sekä arjen sujuvuutta että yrityksen kasvua. Toteutus Noretron toteutti Odoo-käyttöönoton yhteistyössä Avoin.Systemsin kanssa. Kolmessa kuukaudessa otettiin käyttöön kattava […] Lue lisää

Guudi-sovellus ja markkinointisivusto

Tekijä: Moods Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Guudi on sovellus, joka rakennettiin hyvinvointialalla toimivan asiakkaamme tarpeisiin. Asiakas toivoi applikaatiota, jonka kautta voidaan tarjota käyttäjille pitkäaikaiset työkalut liikuntaan, ravintoon ja stressinhallintaan. Asiakkaan toiveiden pohjalta MOODS suunnitteli ja toteutti Guudi -sovelluksen. Yleisilmeeltään hyvinvointia ilmentävä moderni applikaatio on suunniteltu toimimaan saumattomasti yleisimmissä käyttöjärjestelmissä ja mobiililaitteissa. Guudi -sovellus rakennettiin natiivisovellukseksi. Natiivisovellus on nimenomaan mobiililaitteelle rakennettu ja sovelluskaupasta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun