Artikkelit
Maksutavat verkkokaupoissa Suomessa

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Into-Digital suunnitteli ja toteutti Suomen Vuokranantajille uuden markkinointiviestinnällisen kotipesän, joka julkaistiin lokakuussa 2019. Hankkeen tavoitteet olivat selkeät: kasvattaa jäsenmäärää ja palvella nykyisiä jäseniä mahdollisimman selkeästi sekä suoraviivaisesti.
Into-Digital ja Suomen Vuokranantajat satsasivat yhteistyössään huomattavan paljon palvelumuotoiluun. Haluttiin tutkia ja selvittää, minkälaiset kävijät verkkopalvelua käyttävät, minkälaista tietoa he etsivät ja miten he sitä etsivät.
Into-Digital vastasi verkkopalveluhankkeesta kokonaisuudessaan, aina aloitusworskhopista palvelun julkaisun kautta ylläpitoon saakka.
Verkkopalvelun v 1.0 on nyt julki, mutta yhteistyö jatkuu. Tarkoituksena on digitaalisen markkinoinnin keinoin kasvattaa uuden verkkopalvelun kävijäliikennettä, analysoida liikennettä ja kehittää verkkopalvelua entisestään.