Suomen rokotetutkimus (FVR)

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uutena yrityksenä Suomen rokotetutkimus (FVR) kaipasi sekä lisää tunnettuutta että ammattimaisuutta viestivät verkkosivut. Visuaalisen ilmeen päivitys ja verkkosivuston uudistus olivat tärkeä osa tavoitteen saavuttamista.

Lähtötilanne – Kansainvälisesti tunnustettu rokotetutkimuksen asiantuntija

Suomen rokotetutkimus (FVR) on 2022 toimintansa aloittanut kaupalliseen rokotetutkimukseen erikoistunut valtion erityistehtäväyhtiö. FVR:llä tutkitaan rokotteiden tehoa, turvallisuutta ja vaikuttavuutta vuosikymmenten kokemuksella ja kansainvälisesti tunnustetulla, tieteellisesti laadukkaalla osaamisella.

Tuoreelle organisaatiolle visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistus olivat merkittävä keino parantaa tunnettuutta ja viestien saavutettavuutta ja selkeyttä.

Suomen rokotetutkimuksen tärkein kohderyhmä ovat Suomessa asuvat yksityishenkilöt, joita FVR tavoittelee säännöllisesti meneillään oleviin tutkimushankkeisiin. Tieteellisyys, asiantuntijuus ja luottamus FVR:n toimintaan ovat keskeisiä mielikuvia, joita kohderyhmälle halutaan välittää.

Näkemys – Työtä, jolla pelastetaan ihmishenkiä

Halusimme Suomen rokotetutkimuksen brändin ilmentävän rohkaisevaa ja positiivista tulevaisuusnäkymää, jossa jokainen kansalainen voi huoletta “keskittyä omaan elämäänsä”, samalla kun ammattilaiset ratkovat yhdessä globaaleja haasteita.

Osallistamalla ihmisiä ilman että ketään syyllistetään käynnistetään muutosmatka, jokainen voi olla mukana kehittämässä tulevaisuuden parempia rokotteita.

FVR:n työ on puhtaasti ihmiseltä ihmiselle tehtävää ja parhaimmillaan pelastaa ihmishenkiä.

Ratkaisu – Ammattimainen ja helposti lähestyttävä

Rakensimme Suomen rokotetutkimukselle visuaalisen ilmeen, kuvakonseptin ja verkkosivuston, joissa korostuvat ammattamaisuus ja lähestyttävyys.

Kuvamaailman sekä yksinkertaisen tyylikkään typografian kautta loimme vahvan mielikuvan osaamisesta, kehittämisestä, tutkimisesta ja välittämisestä. Yhdessä selkeän viestin kanssa kohderyhmälle muodostuu vahva ymmärrys toimijasta.

Selkeys näyttelee isoa osaa myös viestinnällisen kokonaisuuden rakentamisessa. Kokonaisuus on ehyt ja jalkautuu tarvittaessa eri viestintäympäristöihin ja kanaviin.

Verkkosivut – Selkeä ja saavutettava sivusto

Suunnittelimme Suomen rokotetutkimukselle visuaalisesti selkeän, saavutettavan ja tyylikkään sivuston, joka tarjoaa erinomaisen käyttäjäkokemuksen loppukäyttäjälle. Uudistuksen tavoitteena oli myös terävöittää FVR:n viestiä: Kuka Suomen rokotetutkimus on, mitä se tekee ja ennen kaikkea miksi. Näin FVR kiinnostaa tulevaisuudessa yhä suurempaa asiakas- ja yhteistyökumppanijoukkoa.

Avidly suunnitteli webdesignin ja sivuston ilmeen. Sivusto toteutettiin WordPress-alustalla ja Avidlyn omalla teemalla. Ratkaisu sisältää myös räätälöityjä toiminnallisuuksia, kuten klinikoiden yhteystiedot, joihin kartat generoidaan osoitetiedon pohjalta Google Static Maps API-rajapinnalla.

Osallistu tutkimukseen -osioon toteutettiin ajastus, jonka ansiosta näkyvillä ovat vain ne tutkimukset, joihin voi tällä hetkellä ilmoittautua. Hakuajan päättyessä ilmoittautuminen päättyy automaattisesti ja tutkimus siirtyy arkistoon. Arkistosta on mahdollista hakea tutkimuksia hakusanalla tai aloitusvuoden mukaan. Ilmoittautumiset on integroitu asiakkaan Microsoft Power Automate -järjestelmään.

Huomiota kiinnitettiin myös saavutettavuuteen. Esimerkiksi ruudunlukuohjelma osaa tulkita rakenteen ja sisällön oikealla tavalla. Suunnittelimme myös käyttöliittymän ja visuaalisuuden siten, että navigaatio on yksinkertainen ja sivujen eri elementit erottuvat selkeästi. Autoimme asiakasta tuottamaan helposti ymmärrettävää sisältöä, sekä sparrasimme saavutettavan sisällön teknisistä ominaisuuksista.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Rakennusliike Evälahti

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Rakennusliike Evälahti Oy on vahva ja tunnettu toimija ydintoiminta-alueellaan Etelä-Karjalassa. Vuonna 1950 perustettu Evälahti Oy on Suomen kolmanneksi vanhin saman suvun omistuksessa oleva  järjestäytynyt rakennusalan perheyritys. Yrityksen kotipaikka on Imatra ja vuonna 2010 perustetun tytäryrityksen Rakennusliike Evälahti Uusimaa Oy:n myötä Evälahti rakentaa enemmän myös pääkaupunkiseudulla. Evälahdella oli tarve uudistaa verkkosivustonsa ulkoasua sekä sisältöä. Tärkeää oli […] Lue lisää

Kotimuuttojen ja muuttotarvikkeiden verkkokaupat: Niemi Palvelut Oy

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Verkkosivustouudistuksen rinnalla rakennettiin Niemi.fi-sivuston yhteyteen räätälöity Laravel-pohjainen kokonaisuus. Tämä mahdollisti sekä muuttotarvikkeiden verkkokaupan että kotimuuton tilauspalvelun tarjoamisen suoraan verkkosivujen kautta. WordPress-pohjaisen niemi.fi-sivuston yhteyteen toteutettiin: Muuton tilaus: https://kotimuutot.niemi.fi Muuttotarvikkeiden verkkokauppa: https://kauppa.niemi.fi Projekti oli monella tapaa edelläkävijä – erityisesti Laravelin ja WordPressin saumaton yhdistäminen ja uudet tekniset ratkaisut avasivat Niemi-palveluille uusia mahdollisuuksia tehostaa muuttoliiketoimintaa. Toteutus sisälsi mm.: […] Lue lisää

Palvelukokonaisuus: Niemi Palvelut Oy

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Niemi-sivustokokonaisuus toteutettiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan, Trimedian ja Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Projektin päämääränä oli luoda visuaalisesti houkutteleva ja mobiililaitteilla sujuvasti toimiva verkkosivusto, joka esittelee selkeästi muuton ja logistiikan eri palvelut, sekä mahdollistaa muuttotarvikkeiden tai kotimuuton tilauksen verkkosivuilta. 1. Verkkosivut: https://niemi.fi toteutettiin WordPress-alustalla. 2. Muuton tilaus: https://kotimuutot.niemi.fi rakennettiin Laravel Nova -alustalle. 3. Muuttotarvikkeiden verkkokauppa: https://kauppa.niemi.fi toteutettiin myös […] Lue lisää

Valokuitunen.fi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Valokuitunen Oy on valokuituverkkoja valtakunnallisesti rakentava yritys, joka on perustettu vuonna 2020. Valokuitunen rakentaa asiakkaalle vastuullisesti ja luotettavasti avoimeen palveluun perustuvan valokuituyhteyden. Kuituyhteys kytketään Telian ylläpitämään Avoin Kuitu -runkoverkkoon, jossa asiakas voi nyt ja jatkossa valita nettiliittymänsä ja haluamansa lisäpalvelut usealta eri verkon palveluntarjoajalta. Valokuitunen uudisti ilmeensä vuonna 2022 ja myös verkkosivusto vaati uudistuksen. Avidly […] Lue lisää

Hexatronicin uusi verkkopalvelu

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Hexatronicin uusi, Avidlyn suunnittelema ja toteuttama verkkopalvelu yhdistää globaalin brändin johdonmukaisuuden ja markkinakohtaiset tarpeet modulaarisella rakenteella, joka parantaa käyttäjäkokemusta ja helpottaa tiedonhallintaa eri maissa. Globaalisti merkittävälle toimijalle moderni modulaarinen verkkosivusto Ruotsalainen Hexatronic on laajentanut liiketoimintansa globaaliksi nopeassa tahdissa ja tehnyt huomattavaa nousua myös Tukholman pörssissä. Yhtiön ydinosaamista ovat valokuitukaapelit sekä niihin liittyvät tuotteet ja palvelut. […] Lue lisää

Högfors GST

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

HÖGFORS GST – Uudella brändillä ja verkkopalvelulla toimialan ajatusjohtajaksi LÄHTÖKOHTA – Suomalaisia korkeatasoisia kaukolämpö- ja hybridilämmitys-ratkaisuja HögforsGST on suomalainen yritys, joka tarjoaa korkeatasoisia kaukolämpö- ja hybridilämmitysratkaisuja. Yritys toimii Suomessa, jonka lisäksi on tytäryhtiöt Norjassa että Ruotsissa. Kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa Leppävirran tehtaalla, missä myös yrityksen pääkonttori sijaitsee. Yrityksen tavoitteena on kehittää viisaampia energiaratkaisuja sekä kustannusten, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun