S-Rengas.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Vastasimme Autoliike Nystedtin ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO:n uuden S-Rengas-verkkopalvelun toiminnallisesta ja teknisestä määrittelystä, suunnittelusta ja toteutuksesta. Toteutamme myös jatkuvana palveluna verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen.

Autoliike Nystedt ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO käynnistivät uuden liiketoiminnan, jossa yhdistetään autojen renkaiden myynti, vaihto ja säilytys. Palvelua tarjotaan viidessä toimipisteessä Pohjanmaalla ja verkkopalvelussa.

Verkkopalvelu on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmän ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosan päälle.

Myös integraatioita löytyy:

  • renkaiden tiedot, ominaisuudet ja hinnat Compilatorin DäckData-järjestelmästä
  • ajoneuvon merkki ja malli Trafin järjestelmästä rekisterinumeron perusteella
  • S-bonus ja verkkomaksupalvelu S-ryhmän järjestelmistä

Myös verkkopalvelun suorituskyvyn ja tietoturvan vaatimustaso on S-ryhmällä korkea. Nämä suunniteltiin ja toteutettiin yhdessä S-ryhmän IT-tiimin kanssa, täsmällisiä ohjeistuksia noudattaen.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa

Kyllä tämä hanke osoittautui niin suureksi ja haastavaksi, että ilman huolellista määrittelyä ja suunnittelua projekti olisi varmasti ollut aika hankala läpivietävä.

Tommi Viitasaari

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Helsingin Satama

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Projektin osana tehty käyttäjätutkimus oikeilla loppukäyttäjillä

Helsingin Satama uudisti verkkosivunsa yhdessä digitoimisto Karhu Helsingin kanssa. Helsingin Satama on yksi Euroopan vilkkaimmista matkustajasatamista ja Suomen ulkomaankaupan väylä maailmanmarkkinoille. Karhu Helsinki vastasi uuden Portofhelsinki.fi-sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja rakentamisesta tiiviissä yhteistyössä mittavan sisältötyön tehneen Sataman viestintätiimin kanssa. Projektin pohjaksi tehtiin käyttäjätutkimus ja se vietiin läpi samanaikaisesti Sataman brändiuudistuksen kanssa. Uuden sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. […] Lue lisää

Uusi suomalainentyo.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomalaisen työn liitosta tuli Suomalainen työ. Järjestön brändin visuaalinen ilme uudistettiin, joten myös verkkopalvelun oli aika päivittyä vastaamaan nykyaikaa niin käyttöliittymän kuin toimintojen osalta. Tuore WordPress-verkkopalvelu pitää sisällään lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä ja aimo kasan sisältölohkoja sisältöjen monipuoliseen esittämiseen. Rohkea ja näyttävä visuaalinen ilme tuo lisämaustetta monipuolisiin toiminnallisuuksiin. Palvelussa on priorisoitu mobiilikäytettävyyttä ja saavutettavuutta. Palvelun yksi […] Lue lisää

Kauppakeskus Jumbo-Flamingo -verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Jumbo-Flamingon uuden yhteisen brändin myötä molempien keskusten verkkosivustot tuli yhdistää yhdeksi suureksi verkkopalvelukokonaisuudeksi. Into-Digital vastasi tämän uuden verkkopalvelukokonaisuuden suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä markkinointitoimisto N2:n, Jumbo-Flamingon sekä kauppakeskuksen opasnäytöistä ja pohjakartoista vastaavan Praecomin kanssa. Yhtenä keskeisenä tavoitteena verkkopalvelun uudistuksessa oli, että kävijät löytävät helposti juuri heitä kiinnostavat liikkeet ja palvelut. Tätä varten suunnittelimme interaktiivisen, palvelutarjontaa pelillistävän […] Lue lisää

QMG verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

QMG on yksi Suomen johtavista talotekniikka-alan yrityksistä, jolla on yli 30 paikallista tytäryhtiötä. Konserni työllistää yli 1200 ammattilaista ympäri Suomea. Into-Digital vastasi QMG:n uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tytäryhtiöiden palveluiden, referenssien sekä yhteystietojen löytyminen toimivat tärkeänä osana sivuston käyttäjäpolkukokonaisuutta. Koko verkkosivuprojektin punainen lanka oli luoda QMG:lle verkkopalvelu, jossa käyttäjä löytää paikallisen talotekniikkakumppanin ja sen palvelut […] Lue lisää

Talo maalta -verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Talo maalta on ilmainen palvelu, joka yhdistää Tinderin lailla maaseudulla tyhjillään olevat kiinteistöt ja maallemuutosta haaveilevat ihmiset. Into-Digital vastasi palvelun suunnittelusta ja toteutuksesta, sekä jatkossa myös palvelun kehityksestä ja ylläpidosta. Valtakunnallisen hankkeen toteuttajana on Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK ry. Talomaalta.fi on normaalista verkkosivustosta poikkeava sovellus, jonka sisällön tuottavat pääosin käyttäjät itse. Profiilisisältöjen lisäksi verkkopalvelusta […] Lue lisää

TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssi

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Tehtävänämme oli suunnitella TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssille helppokäyttöinen ja kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi yhteistyössä Lasten ja nuorten säätiön asiantuntijoiden kanssa. WordPress Gutenberg -sisällönhallinnasta suunnittelimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää kevyitä ja innostavia tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa sekä yksin […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun