Rocla AGV

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE) ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uuden Rocla-agv.com -verkkosivuston, jossa Suomessa kehitetyt ja valmistetut Rocla-automaattitrukit eli AGV:t esittäytyvät globaalille kohdeyleisölle. Uusi sivusto on yllättänyt omistajansa iloisesti liidienkeruun välineenä.

Karhu Helsinki vastasi sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta kokonaisuudessaan. Myös sivuston ilme on Karhun käsialaa.

Rocla-brändin omistava Mitsubishi Logisnext Europe suunnittelee ja tuottaa korkean teknologian logistiikkaratkaisuja sisältäen trukkeja, automaatiojärjestelmiä ja niihin liittyviä ratkaisuja.

Liidien määrä ja laatu ovat yllättäneet iloisesti

Rocla-AGV-verkkosivujen tärkein tehtävä on kasvattaa AGV-ratkaisujen myyntiä. Tärkeää on myös kävijöiden tutustuttaminen varastoautomaation etuihin ja trendeihin.

Sivusto on tuottanut tulosta myynnin kasvattajana. ”Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään”, kertoo MLE:n markkinointipäällikkö Alexandra Artemova. ”Meitä on ilahduttanut myös liidien laatu: sivuston kautta yhteyttä ottavat juuri sellaiset yritykset, joille AGV-ratkaisut on suunnattu”. Artemova jatkaa. Uusi sivusto tuottaa yhteydenottoja potentiaalisilta asiakkailta radikaalisti edeltäjäänsä enemmän.

”Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Uudella sivustolla on useita tulokselliseksi osoittautuneita liidienkeruun menetelmiä. Perinteisten yhteydenottolomakkeiden lisäksi liidejä kerätään aineistolatauksilla sekä vuorovaikutteisella laskurilla, jota käyttämällä kävijä yllättyy AGV-ratkaisujen nopeasta takaisinmaksuajasta. Kaikki kolme menetelmää tuottavat MLE:n myynnille polttoainetta kaupantekoon.

Tiivis integraatio Salesforcen markkinointiautomaatioon

Sivuston kaikki liidikanavat on integroitu Salesforce Pardot -lomaketoimintoihin ja sitä kautta MLE:n markkinointiautomaatioon ja liidienkäsittelyn prosessiin. Salesforce-lomakkeet näyttäytyvät kävijälle saumattomana osana sivuston näkymiä ja käyttökokemusta. Karhu Helsinki vastasi Salesforce-integraation suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä MLE:n Salesforce-kumppanin kanssa.

Sisällön päivittäminen on niin helppoa, että sitä tulee tehtyä enemmän

Vanhan Rocla-AGV-sivuston päivittäminen koettiin MLE:ssä hankalaksi ja kankeaksi. Uusi sivusto rakennettiin WordPressillä ja sen mahdollistamilla joustavilla modulaarisilla sivupohjilla. Päivitystyö on nyt siinä määrin helpompaa ja joustavampaa, että kynnys sen tekemiseen on olennaisesti matalampi kuin ennen. Tämän ansiosta uutta sisältöä tulee tuotettua enemmän ja sisällöt pysyvät paremmin ajan tasalla.

Karhu Helsingissä helppokäyttöisyys on mantra, jota toistetaan läpi verkkosivustojen konseptoinnin, suunnittelun ja rakentamisen. Karhun missiona on tarjota miellyttävä käyttökokemus verkkosivujen kävijöiden lisäksi myös päivittäjille.

Projektista jäi monta myönteistä asiaa mieleen

”Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut”, summaa MLE:n Alexandra Artemova. ”Sivuston määrittelyssä ja suunnittelussa oli Karhun tekemä selkeä tiekartta, jota seurattiin tarkasti”, Artemova kertoo ja jatkaa: ”Dokumentaatio oli ymmärrettävää ja Karhun työkalut sen ylläpitoon olivat tosi hyvät. Meillä oli koko projektin ajan selkeä käsitys siitä, missä mennään.”

”Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Myös Karhu Helsingin tiimi muistaa projektia hyvällä. ”MLE:n tiimin kanssa oli ilo tehdä töitä”, Karhun asiakkuusjohtaja Timo Salminen kommentoi. ”Päätökset tehtiin MLE:ssä jämäkästi ja sovitusta pidettiin kiinni. Aikaa projektin eteenpäin vientiin löytyi hämmästyttävän hyvin myös muiden kiireiden painaessa päälle.”

Sivustoa ja sen päivittäjiä hoivaa Karhu Huolenpito

Rocla-agv.com-sivuston tietoturvasta, ajantasaisuudesta ja päivittäjien mielenrauhasta vastaa Karhu Huolenpito. MLE:n tiimi saa nopeasti apua ja vastauksia kysymyksiin. Liidejä saapuu sivustolta tasaiseen tahtiin ja se osaltaan lisää motivaatiota myös sivuston jatkokehittämiseen yhä paremmaksi.

Lisätiedot

Mitsubishi Logisnext Europen markkinointipäällikkö Alexandra Artemova, p. 050 528 9590
Karhu Helsingin asiakkuusjohtaja Timo Salminen, p. 050 518 0085


Sinua voisi kiinnostaa myös

Elokuvateatteri Gildan verkkopalvelu ja lippujen verkkokauppa

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Elokuvateatteri Gilda avautui Kampin Lasipalatsikortteliin marraskuussa 2024. Itsenäinen kaupunkikino syntyi halusta tarjota Helsingin paraatipaikalla viimeisteltyjä ja ylellisiä elokuvaelämyksiä. Don & Branco on kokonaisvaltaisena kumppanina luonut Gildan brändi-identiteetin, toteuttanut markkinointia sekä vastannut verkkopalvelun suunnittelusta ja lipunmyyntijärjestelmän teknisestä toteutuksesta. Haaste Uuden elokuvateatterin haasteena on kilpailu: tarjonnan keskellä piti löytää keino erottua ja tehdä Gildasta elokuvanrakastajille kiinnostavin vaihtoehto. […] Lue lisää

Dagmar

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Markkinointitoimisto Dagmar julkaisi uudet verkkosivut, jotka tuotettiin digitoimisto Karhu Helsingin ja Dagmarin oman markkinointitiimin yhteistyönä. Karhu Helsinki vastasi WordPressillä toimivan Dagmar.fi-sivuston konseptista, suunnittelusta ja rakentamisesta Dagmarin laatiman key visual -aineiston ja vapaamuotoisen vaatimusmäärittelyn pohjalta. Julkaisun jälkeen sivuston ja Dagmarin tiimin hyvinvoinnin eteen töitä tekee Karhu Huolenpito. Sivusto on Dagmarin omien ihmisten hallittavissa Karhu Helsingin konseptisuunnittelussa […] Lue lisää

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Vuonna 1831 perustettu Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS) julkaisi Finlit.fi-verkkosivustonsa täysin uudistettuna. Digitoimisto Karhu Helsinki vastasi uuden sivuston konseptista, suunnittelusta ja tuotannosta. Suomalaisen Kirjallisuuden Seura harjoittaa ja edistää suomalaisen kulttuurin ja kulttuuriperinnön tutkimusta ja tunnetuksi tekemistä. Uusi verkkosivusto on keskeinen väline tässä työssä. Käyttäjätutkimus sivuston uudistuksen perustana Finlit.fi-sivuston uudistus käynnistettiin Karhu Helsingin läpiviemällä kattavalla käyttäjätutkimuksella. Käyttäjätutkimuksen […] Lue lisää

World Dog Show 2025

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

World Dog Show on maailman suurin vuosittainen kansainvälinen koiranäyttelytapahtuma, joka kokoaa yhteen koiraharrastajia ympäri maailmaa. Viimeksi vuoden 2014 Helsingissä järjestetty World Dog Show nosti tapahtuman tuotannollisesti aivan eri tasolle kuin aiemmin, ja siitä on tullut standardi, johon muita koiratapahtumia verrataan vielä kymmenen vuotta myöhemmin. Vuonna 2025 Kennelliitto pyrkii taas nostamaan rimaa korkeammalle. Yksi tärkeä osa-alue […] Lue lisää

Taitoliitto

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Karhu Helsinki sai kunnian uudistaa Taitoliiton taito.fi -verkkosivuston sekä samaan WordPress multisite -ympäristöön toteutetut paikallisten taitoyhdistysten sivustot. Taitoliitto toimii valtakunnallisena käsityöalan ja käsityökulttuurin puolestapuhujana ja asiantuntijana. Taitoliitto ja 15 paikallista taitoyhdistystä sekä yli 100 toimipaikkaa ovat Suomen laajin käsityönpalveluiden verkosto. Taitoliitto tarjoaa mm. ohjeita, kursseja ja tapahtumia lukuisten käsityötekniikoiden ympärillä. Pelkästään käsityökursseja järjestetään vuodessa satoja, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun