Rocla AGV

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE) ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uuden Rocla-agv.com -verkkosivuston, jossa Suomessa kehitetyt ja valmistetut Rocla-automaattitrukit eli AGV:t esittäytyvät globaalille kohdeyleisölle. Uusi sivusto on yllättänyt omistajansa iloisesti liidienkeruun välineenä.

Karhu Helsinki vastasi sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta kokonaisuudessaan. Myös sivuston ilme on Karhun käsialaa.

Rocla-brändin omistava Mitsubishi Logisnext Europe suunnittelee ja tuottaa korkean teknologian logistiikkaratkaisuja sisältäen trukkeja, automaatiojärjestelmiä ja niihin liittyviä ratkaisuja.

Liidien määrä ja laatu ovat yllättäneet iloisesti

Rocla-AGV-verkkosivujen tärkein tehtävä on kasvattaa AGV-ratkaisujen myyntiä. Tärkeää on myös kävijöiden tutustuttaminen varastoautomaation etuihin ja trendeihin.

Sivusto on tuottanut tulosta myynnin kasvattajana. “Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään”, kertoo MLE:n markkinointipäällikkö Alexandra Artemova. “Meitä on ilahduttanut myös liidien laatu: sivuston kautta yhteyttä ottavat juuri sellaiset yritykset, joille AGV-ratkaisut on suunnattu”. Artemova jatkaa. Uusi sivusto tuottaa yhteydenottoja potentiaalisilta asiakkailta radikaalisti edeltäjäänsä enemmän.

“Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Uudella sivustolla on useita tulokselliseksi osoittautuneita liidienkeruun menetelmiä. Perinteisten yhteydenottolomakkeiden lisäksi liidejä kerätään aineistolatauksilla sekä vuorovaikutteisella laskurilla, jota käyttämällä kävijä yllättyy AGV-ratkaisujen nopeasta takaisinmaksuajasta. Kaikki kolme menetelmää tuottavat MLE:n myynnille polttoainetta kaupantekoon.

Tiivis integraatio Salesforcen markkinointiautomaatioon

Sivuston kaikki liidikanavat on integroitu Salesforce Pardot -lomaketoimintoihin ja sitä kautta MLE:n markkinointiautomaatioon ja liidienkäsittelyn prosessiin. Salesforce-lomakkeet näyttäytyvät kävijälle saumattomana osana sivuston näkymiä ja käyttökokemusta. Karhu Helsinki vastasi Salesforce-integraation suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä MLE:n Salesforce-kumppanin kanssa.

Sisällön päivittäminen on niin helppoa, että sitä tulee tehtyä enemmän

Vanhan Rocla-AGV-sivuston päivittäminen koettiin MLE:ssä hankalaksi ja kankeaksi. Uusi sivusto rakennettiin WordPressillä ja sen mahdollistamilla joustavilla modulaarisilla sivupohjilla. Päivitystyö on nyt siinä määrin helpompaa ja joustavampaa, että kynnys sen tekemiseen on olennaisesti matalampi kuin ennen. Tämän ansiosta uutta sisältöä tulee tuotettua enemmän ja sisällöt pysyvät paremmin ajan tasalla.

Karhu Helsingissä helppokäyttöisyys on mantra, jota toistetaan läpi verkkosivustojen konseptoinnin, suunnittelun ja rakentamisen. Karhun missiona on tarjota miellyttävä käyttökokemus verkkosivujen kävijöiden lisäksi myös päivittäjille.

Projektista jäi monta myönteistä asiaa mieleen

“Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut”, summaa MLE:n Alexandra Artemova. “Sivuston määrittelyssä ja suunnittelussa oli Karhun tekemä selkeä tiekartta, jota seurattiin tarkasti”, Artemova kertoo ja jatkaa: “Dokumentaatio oli ymmärrettävää ja Karhun työkalut sen ylläpitoon olivat tosi hyvät. Meillä oli koko projektin ajan selkeä käsitys siitä, missä mennään.”

“Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Myös Karhu Helsingin tiimi muistaa projektia hyvällä. “MLE:n tiimin kanssa oli ilo tehdä töitä”, Karhun asiakkuusjohtaja Timo Salminen kommentoi. “Päätökset tehtiin MLE:ssä jämäkästi ja sovitusta pidettiin kiinni. Aikaa projektin eteenpäin vientiin löytyi hämmästyttävän hyvin myös muiden kiireiden painaessa päälle.”

Sivustoa ja sen päivittäjiä hoivaa Karhu Huolenpito

Rocla-agv.com-sivuston tietoturvasta, ajantasaisuudesta ja päivittäjien mielenrauhasta vastaa Karhu Huolenpito. MLE:n tiimi saa nopeasti apua ja vastauksia kysymyksiin. Liidejä saapuu sivustolta tasaiseen tahtiin ja se osaltaan lisää motivaatiota myös sivuston jatkokehittämiseen yhä paremmaksi.

Lisätiedot

Mitsubishi Logisnext Europen markkinointipäällikkö Alexandra Artemova, p. 050 528 9590
Karhu Helsingin asiakkuusjohtaja Timo Salminen, p. 050 518 0085


Sinua voisi kiinnostaa myös

Teleste

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Teleste Oyj on vuonna 1954 perustettu teknologiayritys, joka kehittää video- ja laajakaistateknologioita sekä niihin liittyviä palveluita. Yhtiön liiketoiminta jakautuu kahteen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat Broadband Networks ja Public Safety and Mobility. Jälkimmäinen keskittyy tilaajaverkkojen ja videovalvontasovellusten kehittämiseen ja implementointiin, edellinen vastaa verkkojen suunnittelusta, rakentamisesta ja ylläpidosta. Käytännössä Telesten vahvistimet tuovat internetin ja kaapelitelevision kerrostaloihin, ja liikenteen […] Lue lisää

Optiscan Oy:n uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Optiscan Oy on johtava logistiikka-alalla toimiva teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan tehostamaan varastoinnin ja tiedonhallinnan prosesseja. Yrityksen palvelutarjontaan kuuluvat niin ohjelmistoratkaisut, laitteet kuin huoltopalvelutkin asiakasyritysten sisälogistiikan parantamiseksi. Verkkosivu-uudistuksen lähtökohtana oli verkkosivuston toiminnallisuus. Aiempi sivusto oli teknisesti vanhentunut, ja sen toiminta oli rajallista. Oli helpompaa ja järkevämpää uudistaa koko sivusto alustaa myöten. Tavoitteet Optiscanilla oli kolme päätavoitetta […] Lue lisää

Okmetic

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Okmetic ja Karhu Helsinki julkaisivat uuden Okmetic.com-sivuston, jossa esittäytyy suomalainen, globaalisti toimiva piikiekkoalan uranuurtaja. Piikiekkoja käytetään puolijohdeteollisuudessa erilaisten mikroelektroniikan komponenttien alustana ja ne toimivat osana älypuhelimia, autojen elektroniikkaa ja monia muita sovelluksia. Okmetic on maailman seitsemänneksi suurin piikiekkojen valmistaja, jonka erikoisalaa ovat vaativiin tarpeisiin räätälöidyt kiekot. Okmeticin liiketoiminta on ollut viime vuodet rajussa kasvussa ja yhtiö […] Lue lisää

Brik

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Brik on ihmisten johtamisen asiantuntija, joka järjestää laadukkaita koulutuksia ja valmennuksia. Lukuisat eri alojen ammattilaiset ovat löytäneet Brikin koulutuksista sisältöä ja uusia ideoita omaan työhönsä. Brik kouluttaa sekä yksilöitä että tiimejä paremmiksi versioiksi itsestään. Karhu Helsinki vastasi Brikin uuden sivuston suunnittelusta ja rakentamisesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa haettiin visuaalisen ilmeen ja käyttökokemuksen radikaalia modernisointia. Brikin digitaalinen näkyvyys […] Lue lisää

Turun Kaupunginteatteri

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Karhu Helsinki oli vastuussa Turun Kaupunginteatterin uuden verkkosivuston rakentamisesta. Uudeksi julkaisualustaksi valittiin WordPress. Projekti oli teatterille tärkeä ja kauan odotettu, sillä teatterin edellinen sivusto oli osa Turun kaupungin verkkopalvelukokonaisuutta, mikä aiheutti päivittäjille haasteita. Myös monet tekniset ratkaisut olivat vanhalla sivustolla teatterin kannalta epäoptimaalisia, sillä niitä ei ollut suunniteltu ensisijaisesti teatterin tarpeita silmällä pitäen. Projektin yhtenä […] Lue lisää

Muistiliitto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Laaja WordPress-sivustouudistus Muistiliiton verkkosivuprojektissa luotiin kattava ja monipuolinen verkkopalvelukokonaisuus. Teknisesti sivusto koostuu räätälöidyistä Gutenberg-lohkoista, tapahtumakalenterista, Muistikummitestistä, jäsensivustoista, lahjoitustoiminnallisuudesta sekä extranetistä. WordPress-projekti sisälsi verkkopalvelun sisällön, rakenteen ja elementtien tarkennuksen tilaajan toiveiden mukaisesti, hyödyntäen palvelumuotoilun työkaluja. Palvelumuotoilun työpajat Suunnittelimme ja ideoimme verkkopalvelun käyttökokemusta neljässä yhteisessä työpajoissa ja toistuvissa viikkopalavereissa. Ratkaisun käyttöliittymä ja visuaaliset suunnitelmat toteutettiin saavutettavuusvaatimusten mukaisesti, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun