Remeo

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Remeo on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys, jonka missiona on mahdollistaa ja edistää kiertotaloutta. Remeo kilpailutti digitaalisen liiketoiminnan kumppanuuden ja valitsi Redlandin.

Yhteistyö alkoi verkkosivuston uudistamisella, jonka tavoitteena oli palvella asiakkaan eri kohderyhmiä entistä paremmin ja kehittää myyntiä verkossa. Yhdistimme vanhan verkkosivuston, sitaatti.remeo.fi -sisältöportaalin, raportointipalvelun ja verkkokaupan yhdeksi palveluportaaliksi. Uudistuksen pohjaksi tehtiin hakusana-analyysi, joka toimi rakennesuunnittelun pohjana.

Uudistettu verkkosivusto julkaistiin toukokuussa 2018 ja se ohjaa käyttäjää vahvasti toimintaan. Sivuston konversioprosentti on erinomainen, jo ensimmäisen kuukauden aikana sen kautta saatiin yli 500 yhteydenottoa.

“Redland on Remeon digikumppani ja auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme nopeasti ja helposti digitaalisissa kanavissa. Keväällä 2018 toteutettu sivustouudistus on yhteisen digitaalisen tiekartan ensimmäinen vaihe, ja se on jo nyt saanut aikaan merkittäviä mitattavia tuloksia. Redland jalostaa toimeksiantomme toimimaan verkossa parhaalla mahdollisella tavalla ja ehdottaa uusia mahdollisuuksia sekä sivustomme että digitaalisen markkinointimme kehittämiseksi.” Taina Luoto, Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Remeo

Jätä kommentti