Procemex

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Procemex on konenäköpohjaisten sovellusten ja kamerateknologian globaali markkinajohtaja sellu-, paperi- ja painoteollisuudessa, jonka järjestelmiä on toimitettu yli 50 maahan.

Procemexin vanha verkkosivusto oli toteutettu Drupalilla. Tämä ei julkaisujärjestelmänä vastannut enää yrityksen markkinoinnin tarpeita.

Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress, jonka joustavat mahdollisuudet palvelevat Procemexin kaltaista, lukuisilla eri kieliversioilla viestivää yritystä.

Suurin urakka oli löytää järkevin tapa tuoda kaikki tarpeellinen sivuston sisältö vanhasta julkaisujärjestelmästä uuteen. Sisältöjen migraatiossa hyödynsimme WordPressin valmiita lisäosia, joita täydennettiin räätälöidyllä koodilla.

Samalla päivitimme Procemexin sivustolla esitettävää brändi-ilmettä sekä parannettiin käyttökokemusta tuotteisiin perehtymisen ja yhteydenoton osalta. Sivustouudistus oli myös mahdollisuus muokata sivuston rakennetta ja sisältöjen jäsentelyä, jota teimme yhdessä myös SEO:n tarpeisiin.

MEOMin osaavien ja mukavien tekijöiden kanssa oli miellyttävä taivaltaa läpi verkkosivuprojektin. Yhteistyö oli sujuvaa, selkeää ja joustavaa.

Päivi Könönen, markkinointipäällikkö, Procemex.

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

PowerPark

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Maanantai-iltapäivä ja puhelin soi. “Antti PowerParkilta terve!”. Noin 12,5 minuuttia myöhemmin Antti oli esitellyt tarpeen ja kohteliaasti pyytänyt, jos tarjouksen sivustosta saisi seuraavalle päivälle. Vaikutti kovasti siltä, että kyseessä on aikaansaava asiakas. Työt aloitettiin neljän tunnin konseptoinnilla, jossa tarkennettiin sivuston rakenne, toiminnallisuudet, laajuus sekä työnjako. Alle kolmen kuukauden päästä yhteydenotosta laaja sivusto oli julkaistu. Erityishuomioina […] Lue lisää

Ensto

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Modernin liiketoiminnan tarpeita vastaava verkkosivusto Ensto on kansainvälinen teknologiayhtiö ja perheyritys, joka mahdollistaa vihreää siirtymää toimittamalla luotettavia, turvallisia ja kestäviä ratkaisuja sähkönjakeluun. Enston liiketoimintaympäristö oli muuttumassa, mikä loi tarpeen uudistaa tapaa, jolla sen tarjoamat innovatiiviset ratkaisut esitetään verkossa. Yrityksen tavoitteena oli liiketoiminnan ja myynnin kasvun lisäksi laajentuminen globaalisti, ja tähän kaivattiin tukea verkkosivuston ja brändin […] Lue lisää

Casambi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Casambi on langattomien valaisinjärjestelmien toimittaja. Yritys kasvaa ja kansainvälistyy vauhdilla. Casambin WordPress-sivustouudistus toteutettiin yhteistyössä Valven kanssa. Brändiä tukeva sivusto maustettiin HubSpot-integraatiolla sekä laajalla tuoteosiolla. Osana WordPress-sivuston teknistä toteutusta teimme teknisen SEO-tarkastuksen. Laaja tuotedata, hakukoneystävällinen toteutus ja mobiilioptimoitu nopea sivusto ovat Googlelle karkkia. Kuten kaikissa MEOMin toteutuksissa, panostimme erityisesti sivuston ylläpidettävyyteen. Tämä säästää valtavasti aikaa ja […] Lue lisää

Soihtu

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Olimme kumppanina Jyväskylän Yliopiston Ylioppilaskunnan liiketoiminnan brändiuudistuksessa, jonka lopputuloksena syntyi Soihtu. Soihtu on yliopistokaupungissa merkittävä opiskelija-asumisen palveluntarjoaja, ja se harjoittaa myös ravintolaliiketoimintaa, sekä vastaa omistamiensa kiinteistöjen huollosta. Sivusto-toteutuksen tärkeimpiä tavoitteita oli tuoda uusi brändi-identiteetti elävästi uusille verkkosivuille, sekä Soihdun liiketoiminnan tavoitteiden palveleminen, erityisesti asumisen osalta. Sivuston kautta asioivat niin nykyiset asukkaat kuin asuntoa vasta etsivät. […] Lue lisää

Verdis – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Verkkosivustouudistuksen lähtökohdat Verdiksen ja G-Worksin yhteistyö alkoi vuonna 2019, kun uudistimme silloisen Urbaserin verkkosivuston. Vuonna 2023 tapahtuneiden yrityskauppojen myötä yritys sai uuden nimen, Verdis, ja sen visuaalinen ilme päivitettiin. Verkkosivuston uudistaminen tuli ajankohtaiseksi, jotta uusi brändi-ilme saataisiin näkyviin myös digitaalisessa ympäristössä. Projektissa pääkehittäjänä toiminut Altti pääsi uudistamaan Verdiksen verkkosivuston jo toistamiseen. Edellinen uudistus yli viisi […] Lue lisää

MeetingPackage

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

MeetingPackage on SaaS-palvelu, jonka avulla kokous- ja tapahtumatiloja tarjoavat ja niitä tarvitsevat kohtaavat mahdollisimman helposti ja intuitiivisesti. MeetingPackage etsi kokenutta kumppania HubSpot-sivuston tekniseen toteutukseen. Onnistuneessa teknisessä toteutuksessa ei ollut tärkeää vain alustan tuntemus, vaan myös visuaalinen lähestymistapa, jossa kehittäjä osaa antaa tarkkaa palautetta ja kehitysehdotuksia asiakkaan toimittaman designin pohjalta. MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun