PolarPro sivuston uudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Erityistä: Hakukoneoptimointia osana projektia, Digitaalisen mainonnan konsultointi osana yhteistyötä, Sisällöntuotantotuki asiakkaalle osana projektia, Web-analytiikan ja -raporttien konfigurointi osana projektia

PolarPro on vuonna 2008 perustettu henkilöstö- ja logistiikkaratkaisujen syväosaaja, joka palvelee kaikenkokoisia yrityksiä monipuolisella palvelukokonaisuudella.

Taustaa ja tavoitteita verkkosivuston uudistukselle

PolarPro Henkilöstöratkaisut Oy on logistiikan ja kuljetusalan henkilöstöratkaisuihin erikoistunut yritys, joka palvelee sekä pieniä että suuria toimijoita alallaan. Yrityksen verkkosivusto kaipasi modernisointia, sillä se oli jäänyt ajan myötä vanhanaikaiseksi. Tavoitteena oli selkeyttää käyttäjäpolkuja, päivittää valikko- ja sivurakennetta sekä tuoda asiakasreferenssit paremmin esille. Verkkosivustouudistuksella haluttiin palvella kahta keskeistä kohderyhmää: työnhakijoita ja B2B-asiakkaita.

Suunnittelu ja toteutus

Projekti käynnistyi kattavalla avainsanatutkimuksella, jonka avulla tuettiin sivuston hakukoneoptimointia ja sisältöratkaisuja. Käyttäjäpolut ja käyttöliittymä suunniteltiin tukemaan selkeää ja intuitiivista käyttökokemusta. Ulkoasu päivitettiin nykyaikaiseksi ja vastaamaan PolarPron brändiä. Uudet sisällöt tuotettiin asiantuntevasti ja valokuvausta ja videokuvausta hyödyntäen, mikä toi sivustolle tuoretta ja ammattimaista visuaalista ilmettä.

Julkaisuvaiheessa varmistettiin uudelleenohjaukset, analytiikan konfigurointi ja evästekyselyn asennus. Lisäksi asiakkaalle järjestettiin sisällönhallintajärjestelmän käytön koulutus, jotta sivuston hallinta onnistuu jatkossa itsenäisesti.

>”Tekijöiden kanssa oli hyvä flow ja viestittely sisällöistä oli helppoa.”
Riikka Rantanen, Markkinointipäällikkö, PolarPro Oy

Räätälöidyt tekniset ratkaisut

Sivusto toteutettiin WordPressin avulla hyödyntäen Gutenberg-editoria, mikä yksinkertaisti sisällönhallintaa asiakkaalle. Erityisratkaisuna sivustolle rakennettiin integraatio Likeit-työpaikkarajapinnan kanssa, mikä mahdollistaa ajantasaisen työpaikkatietojen hakemisen ja näyttämisen suoraan verkkosivulla. Tämän ansiosta työnhakijoille suunnattu sisältö on aina ajan tasalla ja helposti löydettävissä.

Uudistuksen tuomat hyödyt

Uudistuksen myötä PolarPron verkkosivusto on moderni ja käyttäjäystävällinen. Sisällöt on jaoteltu selkeästi kahdelle keskeiselle kohderyhmälle: työnhakijoille ja B2B-asiakkaille. Käyttäjäpolut ovat huomattavasti suoraviivaisemmat, mikä helpottaa sivustolla navigointia. Referenssit ovat nyt aiempaa näkyvämmin esillä, mikä auttaa vakuuttamaan potentiaaliset asiakkaat yrityksen osaamisesta.

Asiakaspalaute ja onnistumiset

Asiakas on antanut erityiskiitosta projektin sujuvuudesta. He kokivat, että asiat etenivät nopeasti ja kaikkiin kysymyksiin saatiin vastaukset viipymättä. Sisältöjen toteutuksessa Digiteamin sisällöntuottaja Essi sai heti kiinni halutuista ajatuksista ja viestintä hänen kanssaan sujui mutkattomasti. Myös Gutenberg-editorin käyttö on saanut kiitosta sen yksinkertaisuudesta ja helppokäyttöisyydestä.

>”Projektin tavoitteissa onnistuttiin erinomaisesti. Ulkoasusta on tykätty todella paljon, ja käyttäjäpolut ovat nyt selkeämmät. Kaikki eteni nopeasti ja sujuvasti, eikä missään vaiheessa jääty jumiin.”
Riikka Rantanen, Markkinointipäällikkö, PolarPro Oy

Digiteam tehostaa PolarPron digimarkkinointia

Digiteam auttaa PolarProta heidän digimarkkinointinsa kehittämisessä ja hallinnoinnissa, varmistaen jatkuvasti tulokselliset ratkaisut. Osana yhteistyötä Digiteam vastaa Google Ads -mainonnasta, joka auttaa tavoittamaan oikeat kohderyhmät ja tuo liikennettä verkkosivustolle kustannustehokkaasti.

Uutena avauksena yhteistyöhön on tuotu Account Based Marketing (ABM) -tyyppinen markkinointi. Tämän kohdennetun markkinointimallin avulla PolarPro pystyy suuntaamaan viestintänsä tarkasti valituille asiakkuuksille ja lisäämään merkittävien asiakassuhteiden syntymistä. Yhdessä toteutetut strategiat tarjoavat entistä paremman näkyvyyden ja tavoittavuuden PolarPron kohderyhmien keskuudessa.

Projektin tavoitteissa onnistuttiin erinomaisesti. Ulkoasusta on tykätty todella paljon, ja käyttäjäpolut ovat nyt selkeämmät. Kaikki eteni nopeasti ja sujuvasti, eikä missään vaiheessa jääty jumiin. Tekijöiden kanssa oli hyvä flow ja viestittely sisällöistä oli helppoa.

Riikka Rantanen, markkinointipäällikkö

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Kaapelicenter verkkokauppa

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Erityistä: Hakukoneoptimointia osana projektia, Digitaalisen mainonnan konsultointi osana yhteistyötä

Esbecon Oy, teollisuuden kaapeleiden myyntiin erikoistunut yritys, toteutti uuden teknisen B2B-verkkokaupan tavoitteena keventää tilausten käsittelyä ja tehostaa myyntiä sekä asiakaspalvelua. Projekti toi ratkaisuja vakioasiakkaiden rutiinitilausten ja tiedonhankinnan helpottamiseen. Lähtötilanne Ennen uudistusta tilaukset ja kyselyt hoidettiin sähköpostitse tai puhelimitse. Tuhansien tuotteiden hallinta perustui pdf-esitteisiin, jotka olivat hankalia käyttää. Työmaaolosuhteissa asiakkaiden tiedonhankinta ja tilaukset viivästyivät usein toimistoaikojen […] Lue lisää

GS1-verkkokauppa

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

GS1 Finland ja Karhu Helsinki julkaisivat GS1-verkkokaupan, josta suomalaiset yritykset voivat ostaa viivakoodien perustana toimivia GS1-yritystunnisteita ja muita GS1:n digitaalisia palveluita. GS1-verkkokauppa tekee viivakoodien hankinnasta helpompaa kuin koskaan. Räätälöidyn ostokokemuksen, dynaamisen hinnoittelun ja vaativien integraatioiden suunnittelu WordPress-julkaisujärjestelmän WooCommerce-kauppaympäristöön puolestaan tekivät projektista kiinnostavan. Standardi- ja digipalvelutalo GS1 Finland Oy tarjoaa suomalaisille yrityksille globaaleja toimitusketjun datan standardeja, digitaalisia […] Lue lisää

Esperi Care verkkosivuston uudistus

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Esperi Care Oy toteutti vuonna 2024 laajan verkkosivu-uudistuksen, jonka tavoitteena oli parantaa käyttökokemusta, helpottaa sisällönhallintaa ja tarjota joustavia työkaluja eri käyttäjäryhmille. Projekti toteutettiin räätälöidysti käyttäen WordPressiä ja sen Gutenberg-editoria. Modulaarinen rakenne tehosti sisällönhallintaa Uusi sivusto rakennettiin modulaarisella rakenteella, mikä mahdollistaa: Helpon päivitettävyyden eri käyttäjärooleille. Jokaisen hoivakodin mahdollisuuden päivittää omat tietonsa suoraan sivustolle. Mielenkiintoisten ja visuaalisesti […] Lue lisää

Saga Care sivustouudistus

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Case Saga Care: Verkkosivu-uudistus paransi käytettävyyttä ja asiakaskokemusta Saga Care Finland, senioriasumisen asiantuntija ja osa Esperi Care -konsernia, uudisti verkkosivustonsa palvellakseen paremmin kohderyhmiään – ikääntyviä, heidän läheisiään sekä yrityksen henkilöstöä. Projekti toteutettiin WordPress-alustalla yhteistyössä Digiteamin kanssa. Kohderyhmälähtöiset ratkaisut Uuden verkkosivuston suunnittelu keskittyi palvelemaan kahta pääkohderyhmää: Seniorit ja heidän läheisensä: Verkkosivusto tarjoaa kattavat tiedot Saga-palvelutaloista ja […] Lue lisää

PP-auton verkkosivuston uudistus

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Hakukoneoptimointia osana projektia, Digitaalisen mainonnan konsultointi osana yhteistyötä, Web-analytiikan ja -raporttien konfigurointi osana projektia

PP-Auto Oy – vuonna 1968 perustettu autotalo, jonka omistaa Suur-Seudun Osuuskauppa. Toimipisteet sijaitsevat Lohjalla, Raisiossa, Salossa ja Vantaalla. Vuonna 2023 PP-Auto toimitti asiakkailleen yli 3000 ajoneuvoa, ja liikevaihto oli noin 64 miljoonaa euroa. Mitä tehtiin? Digiteam uudisti PP-Auton verkkosivuston kokonaisvaltaisesti. Projektissa uudistettiin koko sivuston ulkoasu ja erityisesti vaihtoautojen selailu ja hakutoiminto. Autojen hakukäyttöliittymästä tehtiin moderni, […] Lue lisää

TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssi

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Tehtävänämme oli suunnitella TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssille helppokäyttöinen ja kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi yhteistyössä Lasten ja nuorten säätiön asiantuntijoiden kanssa. WordPress Gutenberg -sisällönhallinnasta suunnittelimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää kevyitä ja innostavia tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa sekä yksin […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun