Päivittäistavarakauppa PTY
Päivittäistavarakauppa ry PTY edustaa Suomessa toimivia päivittäistavaroiden vähittäiskaupan ja foodservice-tukkukaupan yrityksiä. PTY:n jäsenyritykset edustavat noin 96 prosenttia Suomen päivittäistavaramarkkinoista.
Edunvalvontajärjestön verkkosivut on ensisijaisesti suunnattu medialle, päättäjille, virkamiehille, kaupan alan työntekijöille, tutkijoille ja muuten alasta kiinnostuneille. PTY:n sivuilta haetaan faktatietoja, tilastoja ja tutkimuksia, ei niinkään päivittyvää artikkelivirtaa.
Sivustolla haluttiin tehdä relevantin aineiston löytäminen mahdollisimman helpoksi. Suosituinta sisältöä ovat ikärajavalvonta ja säännöllisesti päivittyvät tilastot. Näiden esitystapaan ja löydettävyyteen kiinnitettiin erityistä huomiota.
Sivustolla on myös kaupan myymälöiden käytössä oleva käyttöoikeudeltaan rajattu osio. Tässä osiossa sijaitseva PTY:n omavalvontaohjeistus täydennettynä mm. myymäläkohtaisilla tarkennuksilla toimii elintarvikelain edellyttämänä myymälöiden omavalvontajärjestelmänä.
WordPress-sivusto pitää sisällään muun muassa:
- Satoja artikkeleita, kymmeniä sivuja
- Lukuisia sisältötyyppejä: sivut, artikkelit, tapahtumat, sisältömoduulit, erityyppiset tiedotteet ja uutiset, aineistopankki, omavalvontaohjeistus
- Yli 10 sisältömoduulia
- Tiedotteiden ja aineistopankin kategorisoinnit ja avainsanat ja tagit ja suodatukset
- Uutiskirjeiden ja tiedotteiden lähetysmahdollisuus
- Räätälöity artikkelihaku
Lopputuloksena on verkkopalvelu, joka on brändin mukainen ja toteuttaa tärkeimmät tehtävänsä erinomaisesti.
Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa