Moominbaby.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Projektin osana tehty käyttäjätutkimus oikeilla loppukäyttäjillä

Uusi Moominbabyn verkkosivusto palvelee kuluttaja-asiakkaita koko Euroopassa. Maaversiot palvelusta toteutettiin Suomeen, Saksaan, Portugaliin ja Englantiin.

Uudistuksessa keskityttiin palvelun rauhalliseen visuaaliseen ilmeeseen, tuotteiden selkeään esittämiseen sekä monipuoliseen skaalautumiseen useille markkina-alueille. Samalla asiakkaalle toteutettiin markkinoinnin automaation ratkaisuita liittyen ilmaisen tuotenäytteen tilaamiseen.

Verkkopalvelu toteutettiin WordPress-sisällönhallintajärjestelmän päälle, mikä tarjosi monipuolisen ja käyttäjäystävällisen alustan asiakkaan sisältöasiantuntijoille. Verkkopalvelun ylläpitäjät hallitsevat verkkopalvelun sisältöjä WordPressin Gutenberg-editorilla. Gutenberg-editori on niin sanottu WYSIWYG-editori (what you see is what you get). Toteutuksessa hyödynnettiin WordPressin Multisite-ratkaisua, jolla lokalisoinnit saatiin toteutettua sujuvasti. Ratkaisu mahdollistaa sisällönhallintakäyttöoikeuksien rajaamisen maaversioittain tai vaihtoehtoisesti sen, että sisällönhallitsijat kykenevät hallitsemaan yhdestä paikasta koko verkkosivuverkoston sisältöjä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

HimosLomat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Vanha Himoslomat.fi oli kasvanut vuosien mittaan monikerroksiseksi kokonaisuudeksi, jossa käyttäjäpolut olivat jääneet liian syvälle klikkausten taakse. Eri kohderyhmille kuten majoittujille, tapahtumaosallistujille ja päiväkävijöille ei ollut selkeitä reittejä löytää heille olennaista sisältöä. Myös ajankohtaisen tiedon, kuten aukioloaikojen ja sesonkien tapahtumien, ylläpito oli raskasta. Tavoitteet Moderni, elämyksellinen ja visuaalisesti raikas ulkoasu Kohderyhmille räätälöidyt laskeutumissivut Selkeä ja […] Lue lisää

Helsinkimissio.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suunnittelimme ja toteutimme HelsinkiMissio.fi-verkkopalvelun, jossa yhdistyy: Sisällöllisesti erittäin laaja verkkosivusto Räätälöidyt lahjoituspolut ja -lomakkeet Verkkokauppatoiminnallisuudet Verkkopalvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosalla. Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa Lue lisää

Fida.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Fida on yksi Suomen suurimmista avustus- ja lähetysjärjestöistä, ja sen globaali työ vaikuttaa vuosittain lukuisiin ihmisiin kymmenissä maissa. Uudistimme Fidan kaksi verkkopalvelua (fida.fi ja fida.info) yhdeksi fida.fi-verkkopalveluksi siten, että se yhdistää Fidan globaalit ja paikalliset toiminnot yhteen. WordPress-verkkopalvelukokonaisuus pitää sisällään: -Erittäin monipuoliset sisällönesitystavat -Lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä -Räätälöidyt kerta- ja kuukausilahjoituslomakkeet niin yksityishenkilöille, kuin yrityksille -Myymälä- […] Lue lisää

Suomen World Vision

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

World Visionin verkkopalvelu kertoo vaikuttavasti järjestön toiminnasta ja kasvattaa kummien ja lahjoitusten määrää. Uuteen verkkopalveluun kuuluu myös aineettomien lahjojen verkkokauppa. Tärkeimmiksi kohderyhmiksi määriteltiin uudet sekä nykyiset lahjoittajat (yksityiset ja yritykset). Palvelumuotoilussa huomioitiin kohderyhminä myös mediat, sidosryhmät ja kumppanit. Erilaisia sisältöjen esitystapoja on runsaasti. Niitä käyttämällä verkkopalveluun voidaan ketterästi toteuttaa sisältökokonaisuuksia eri tarkoituksiin. World Visionin uudessa […] Lue lisää

Lämpöykkösen verkkokauppa

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Teimme energia-alan suunnannäyttäjälle positiivisen energian verkkopalvelun, jonka avulla sen tarjoamien ratkaisujen, palveluiden ja tuotteiden myynti kasvaa. LämpöYkkösen uuden verkkopalvelun monipuolinen sisältö ohjaa ostamaan ja kauppa käy sujuvasti verkkokaupassa. Verkkopalvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmän päälle, jota käytetään sisältöjen hallitsemisessa. Verkkokaupassa käytämme WordPressin WooCommerce-verkkokauppatyökalua, jonka keskeisiä vahvuuksia on monipuolinen räätälöitävyys. Verkkopalvelu on integroitu LämpöYkkösen CRM-järjestelmään, mutta kaikkia verkkopalvelussa […] Lue lisää

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun