Jitakauppa.fi -verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Jita Oy on pirkanmaalainen muoviteollisuusyritys, jonka päätuotteita ovat muoviputket, maanrakennuskaivot ja jätevesijärjestelmät.

Tarpeena oli perustaa b-to-b -verkkokauppa myynnin tueksi ja uudeksi myyntikanavaksi. Tavoitteena oli suunnitella verkkokauppa, jota olisi tulevaisuudessa mahdollista laajentaa Jitan ja sen asiakkaiden tarpeita vastaavaksi verkkopalveluksi. Verkkokaupan tavoitteena oli myös parantaa asiakaskokemusta ja käytettävyyttä, nopeuttaa ostoprosessia sekä helpottaa ylläpitoa.

Käyttöliittymä suunniteltiin visuaalisesti miellyttäväksi, helppokäyttöiseksi ja saavutettavaksi – Jitan brändi ja visuaalinen ilme huomioiden. Asiakaskokemusta on tehostettu automatisoimalla asiakaspalvelua, jokaiselle käyttäjälle annetaan verkkokaupassa oma vastuumyyjä, tuote- ja palvelusisällöt on personoitu asiakaskohtaisesti ja asiakkaiden toiveesta verkkokauppaan toteutettiin myös pikatilauslomake, joka helpottaa nopeiden ja toistuvien tilausten tekemistä.

Sisältösivujen päivitys on toteutettu räätälöidyillä Gutenberg-lohkoilla. Verkkokauppa tehtiin WooCommerce-toteutuksena, johon on yhdistetty asiakaskohtaisten hintojen päivitys kolmannen osapuolen järjestelmästä oman lisäosan avulla. Normaalien verkkokauppatoiminnallisuuksien lisäksi siihen on toteutettu myös räätälöity saatavuustieto sekä toimitustapojen ja -kulujen näyttäminen sijainnin mukaan.

Verkkokauppa on saanut kehuja selkeydestä ja toimivuudesta. Asiakas antoi Redlandille kehuja projektin etenemistä ja aikatauluissa pysymisestä sekä ammattimaisesta otteesta.

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Redlandin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Nurminen Logistics

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Nurminen Logistics Oyj on pörssilistattu logistiikan erikoisosaaja, jonka päämarkkinat ja kasvualueet ovat Kiinan ja Pohjois-Euroopan välisessä rautatielogistiikassa sekä multimodaali- ja terminaalipalveluissa. Nurminen Logistics tunnetaan räätälöidyistä ratkaisuista Aasian markkinoille sekä vähäpäästöisemmän junalogistiikan hyödyntämisestä. Nurminen Logistics oli aloittamassa uutta vaihetta matkallaan – sisäinen uudistuminen, kansainvälistyminen ja kasvutavoitteet vaativat myös brändin, joka kuvastaa tätä tahtotilaa. Suurimpia haasteita olivat […] Lue lisää

Rainmaker

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen eri toimipisteisiin, tyypillisesti myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin. Rainmakerin vanha sivusto oli tullut tiensä päähän ja sen epäiltiin jopa hankaloittavan liiketoiminnan kehittymistä, minkä johdosta sivustouudistus oli enemmän kuin ajankohtainen. Tärkeänä tavoitteena oli myös mahdollisimman eheän analytiikkatiedon kasaaminen, sillä lähtötilanteessa merkittävä […] Lue lisää

Yrityskylään-sovellus 6. luokkalaisille

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Yrityskylä Alakoulu on kuudesluokkalaisille suunnattu oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Yrityskylä Alakoulu on innostava, peruskoulun opetussuunnitelmaan perustuva oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Kokonaisuuden muodostavat opekoulutus, […] Lue lisää

Duunikoutsi-sovellus työnhaun tueksi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Duunikoutsi on 13–25-vuotiaille nuorille suunnattu maksuton sovellus. Sovelluksen sisältö soveltuu nuorille, jotka ovat hakemassa TET-paikkaa, kesätöitä, harjoittelupaikkoja tai työpaikkaa. Duunikoutsi-sovellus sisältää kaiken, mitä nuoren tarvitsee tietää työelämästä: […] Lue lisää

Bottlescouts

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Bottlescouts tarjoaa laatutietoiselle asiakkaalle tarkasti kuratoidun viinivalikoiman, joka on tyyliltään varsin klassinen, ja jonka fokuksessa ovat etenkin tunnetut eurooppalaiset viinialueet ja rypälelajikkeet. Bottlescouts keskittyy hyvään makuun ja aitouteen. Luotettavuus, käytettävyys ja uusien laatuviinien löydettävyys – näiden avainsanojen ääreltä Kaimanan suunnittelijat lähtivät uudistamaan Bottlescouts-verkkokauppaa. Tavoitteena oli saada jo entuudestaan laadukkaana tunnetun verkkokaupan ilme sekä toiminnallisuus vastaamaan […] Lue lisää

Danonen Nutricia ja Aptaclub -brändien sivustot

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Danone on yli 120 maassa toimiva kansainvälinen elintarvikealan yritys, joka keskittyy erityisesti maitotuotteisiin, kasvipohjaisiin tuotteisiin, sekä mm. lasten- ja terveysruokiin, joita myös Nutricia-brändi edustaa. Muita tunnettuja Danonen tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Activia, Actimel, Alpro ja Evian. Olemme avustaneet Danonea Nordic & Baltics markkinoiden markkinoinnin ja teknologian saralla jo useita vuosia. Viime vuosien yhteistyömme on kulminoitunut Nutricia […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun