HW-Company

Tekijä: Mediasignal Communications Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

HW-Companyn verkkopalvelukokonaisuus sisältää kansainvälisesti tunnettujen urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden ja tuotemerkkien markkinointisivuston, metsästyksen ja urheiluammunnan tuotesivuston sekä yritysten ja yhteisöjen liikelahjaverkkokaupan.

Verkkopalveluiden suunnittelussa huomioitiin yhdenmukaisuus kolmen eri sivuston välillä. Modulaarisiksi luodut sivupohjat mahdollistavat nopeat muutokset ja verkkopalvelun komponenttien hyödyntämisen sivustojen välillä.

Liikelahjasivuston tarjouspyyntö ja ostomahdollisuudet kehitettiin WooCommerce verkkokauppa-alustalla. Suoraan sivustolta käyttäjät voivat viedä tuotteita tarjouskoriin ja tehdä tuotteista tarjouspyynnön HW-Companylle. Sivustolle kirjautuneet asiakkaat voivat tehdä suoraan tilauksia ja hankkia tuotteita myös omilla painatuksillaan.

Sivustoille integroitiin myös jälleenmyyjätietoja, joita sivustolla voi suodattaa esim. paikkakunnan, tuotemerkin tai myymälän nimen mukaan.

Toteuttamamme ratkaisu mahdollistaa jatkokehityksenä integraatiot maksupalveluihin sekä taustajärjestelmiin kuten ERP, PDM, PIM ja taloushallinto.

HW-Companyn sivusto kokonaisuuden pääasiallinen tavoite oli kehittää HW-Companyn brändiä, parantaa käytettävyyttä ja saada sivustojen käyttäjille kokonaisvaltainen kuva HW-Companyn toiminnasta ympäri Suomea ja muuta maailmaa.

Jätä kommentti