HimosJämsä

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Himos, Päijänne sekä monipuolinen luonto ja persoonalliset maaseutukohteet kutsuvat viihtymään Jämsään. Jämsän ja Himoksen palveluita ja matkailuelämyksiä kuvaavalla sivustolla haluttiin vahvistaa alueen tunnettuutta valittujen kohderyhmien keskuudessa. Sivuston tehtävänä on luoda alueesta houkutteleva mielikuva sekä saada asiakas löytämään alueen tarjoamat matkailupalvelut.

Kaikkien paikallisten toimijoiden palvelut yhdelle sivustolle

Himosjamsa.fi tarjoaa kanavan, josta pääsee tutustumaan Jämsän palvelutarjontaan kerralla. Sivustolta löytyy myös majoitusvaihtoehdot ja suorat linkit yritysten omille sivuille, josta varauksen voi tehdä. Laajan valikoiman esittely inspiroi matkailijaa ja auttaa suunnittelemaan matkaa Jämsään.

Sivustolla tarjotaan matkailuvinkkejä ja yleistä matkailuneuvonnallista tietoa seudusta. Alueen matkailualan yritykset vastaavat omien tuotetietojensa syöttämisestä, päivittämisestä ja ylläpidosta. Sivusto palvelee myös kansainvälisiä asiakkaita ja se on käytettävissä neljällä eri kielellä.

WordPress-kokonaisuuteen integroitiin useita taustajärjestelmiä

Matkailupalveluiden myymiseen ja ostamiseen tarkoitettu Johku työkalu integroitiin osaksi kokonaisuutta. Työkalun avulla matkailualan toimijat voivat myydä HimosJämsä verkkosivuston kautta omia matkailualan palveluitaan. Erilaisten aktiviteettien markkinointi- ja varaussivujen rakentamiseen tarkoitettu Winres-tapahtumajärjestelmä liittyi myös osaksi verkkosivustoa. Lisäksi tapahtumia koskevat tiedot koottiin sivustolle Jämsän kaupungin tapahtumakalenterista.

Toteutettujen integrointien avulla kaikkien paikallisten toimijoiden palvelut saatiin koottua yhdelle sivustolle.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Visit Lakeland Finland -sivusto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uusi Visit Lakeland sivusto tavoittaa kansainväliset matkailijat Rakensimme Visit Lakeland Finland -verkkosivuston jonka tavoitteena on edistää Järvi-Suomen matkailua kansainvälisillä markkinoilla. Verkkosivusto tarjoaa tietoa ja esittelee kiinnostavalla tavalla viiden maakunnan – Päijät-Hämeen, Kanta-Hämeen, Pirkanmaan, Keski-Suomen ja Pohjois-Karjalan – matkailutuotteita, jotka sopivat kansainvälisille markkinoille. Sivuston tehtävänä on parantaa Lakeland Finland -alueen kilpailukykyä tuomalla esille alueen kärkituotteita ja […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Taitoc.fi -verkkosivusto ja web-sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Työkalu motoristen perustaitojen opettamiseen ja valmentamiseen Taitocin uudistuksessa kehitettiin monipuolinen valmennustyökalu, jota hyödyntää niin lapset, aikuiset, ikääntyvät sekä huippu-urheilijat. Taitovalmennusta käyttävät mm. olympiatason nuorten ja huippu-urheiluvalmentajat sekä mm. Oulun Kärpät tärkeimpänä tukipilarina taidon harjoittamisessa sekä fyysisen harjoittelun toteutuksessa. Taitoc Taitovalmennukset tarjoaa perustaitoja lajitaitojen valmiuksen kehittämiseen. Konsepti perustuu Olli Cajanin kehittämään ohjelmaan, jossa tavoitteena on oppimisen […] Lue lisää

Offistore verkkokauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kiertotalous ei ole pelkkää puhetta Offistoren verkkokauppa myy uusia ja käytettyjä toimistokalusteita. Verkkokaupan liikeideana on myydä ja toimittaa käytetyt toimistokalusteet edullisesti takaisin kiertoon, jotta ne saavat palvella mahdollisimman pitkäikäisesti. Asiakas voi myös palauttaa tuotteet Offistorelle, kun niitä ei enää tarvitse – kalusteista maksetaan kunnon mukaan. Hyväkuntoiset palautetaan takaisin käyttöön ja loppuunkäytetyt kierrätetään. Offistoren verkkokauppa toteutettiin […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun