HimosJämsä

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 6 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Himos, Päijänne sekä monipuolinen luonto ja persoonalliset maaseutukohteet kutsuvat viihtymään Jämsään. Jämsän ja Himoksen palveluita ja matkailuelämyksiä kuvaavalla sivustolla haluttiin vahvistaa alueen tunnettuutta valittujen kohderyhmien keskuudessa. Sivuston tehtävänä on luoda alueesta houkutteleva mielikuva sekä saada asiakas löytämään alueen tarjoamat matkailupalvelut.

Kaikkien paikallisten toimijoiden palvelut yhdelle sivustolle

Himosjamsa.fi tarjoaa kanavan, josta pääsee tutustumaan Jämsän palvelutarjontaan kerralla. Sivustolta löytyy myös majoitusvaihtoehdot ja suorat linkit yritysten omille sivuille, josta varauksen voi tehdä. Laajan valikoiman esittely inspiroi matkailijaa ja auttaa suunnittelemaan matkaa Jämsään.

Sivustolla tarjotaan matkailuvinkkejä ja yleistä matkailuneuvonnallista tietoa seudusta. Alueen matkailualan yritykset vastaavat omien tuotetietojensa syöttämisestä, päivittämisestä ja ylläpidosta. Sivusto palvelee myös kansainvälisiä asiakkaita ja se on käytettävissä neljällä eri kielellä.

WordPress-kokonaisuuteen integroitiin useita taustajärjestelmiä

Matkailupalveluiden myymiseen ja ostamiseen tarkoitettu Johku työkalu integroitiin osaksi kokonaisuutta. Työkalun avulla matkailualan toimijat voivat myydä HimosJämsä verkkosivuston kautta omia matkailualan palveluitaan. Erilaisten aktiviteettien markkinointi- ja varaussivujen rakentamiseen tarkoitettu Winres-tapahtumajärjestelmä liittyi myös osaksi verkkosivustoa. Lisäksi tapahtumia koskevat tiedot koottiin sivustolle Jämsän kaupungin tapahtumakalenterista.

Toteutettujen integrointien avulla kaikkien paikallisten toimijoiden palvelut saatiin koottua yhdelle sivustolle.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Pelkosenniemelle uusi kuntasivusto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Pelkosenniemen kunnalle uuden, saavutettavuuskriteerit täyttävän kuntasivuston, joka vastaa kunnan visuaalisia toiveita ja ilmettä. Sivusto on suunniteltu mukautumaan eri päätelaitteille sekä täyttämään saavutettavuuskriteerit. Monipuoliset lohkot erilaisiin sisältötarpeisiin Sivusto on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmällä hyödyntäen helppokäyttöisiä, muokattavia ja uudelleenkäytettäviä lohkoja. Toteutus sisältää monipuoliset lohkot, kuten herokuvan, tekstilohkon, nostolohkon, videolohkon, kuvan ja tekstilohkon, yhteystietolohkon sekä mahdollisuuden ottaa yhteyttä. Näiden […] Lue lisää

Kultarahaksi.fi sivustouudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

KultaRahaksi Oy käynnisti vuonna 2009 kullanmyyntibuumin esiteltyään suomalaisille kätevän tavan muuttaa kulta rahaksi. Palvelu oli menestys, mutta sivusto kaipasi uudistusta. Toteutimme KultaRahaksi sivustouudistuksen yhteistyössä Suomen digimarkkinoinnin kanssa. Suomen digimarkkinoinnin vastuualue oli visuaalinen suunnittelu ja Trimedia vastasi teknisestä toteutuksesta. Kultarahaksi.fi-sivusto on tehokas työkalu niille, jotka haluavat muuttaa jalometallejaan käteiseksi turvallisesti ja helposti. Korujen ja jalometalliesineiden hinnat […] Lue lisää

MIELI ry Hyvän mielen työpaikka® -merkki

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Hyvän mielen työpaikka® -merkki on käytännönläheinen työväline organisaatioille. Se kannustaa pysähtymään mielenterveyden äärelle ja tunnistamaan tekijöitä, jotka lisäävät mielenterveyden voimavaroja työssä tai kuluttavat niitä. Merkki rohkaisee yrityksiä johtamaan mielenterveyttä suunnitelmallisesti sekä motivoi työpaikkoja muokkaamaan omia toimintatapojaan ja rakenteitaan mieliystävällisemmiksi. Toistaiseksi maksuttoman Hyvän mielen työpaikka®-merkin myöntää MIELI Suomen Mielenterveys ry. Aloitus ja tavoitteet Suunnittelu aloitettiin työpajassa, […] Lue lisää

Rakentaja-lehti

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Rakentaja-lehti haluttiin tuoda selvemmin esiin omana julkaisunaan ja samalla kasvattaa sen digitaalista tavoittavuutta. Vanha lehtialusta ei palvellut lukijaa tai toimitusta nykyaikaisella tavalla. Uudessa toteutuksessa tavoitteena oli tehdä lehdestä helposti selattava, ajankohtainen ja visuaalisesti houkutteleva, jotta sisältö tavoittaa entistä laajemman yleisön. Sivusto rakennettiin multisite-toteutuksena osaksi Rakennusliiton verkkopalvelua. Tavoitteet Parantaa Rakentaja-lehden näkyvyyttä ja saavutettavuutta verkossa Houkutella […] Lue lisää

Oulun kaupungin multisite-verkkopalvelu

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Oulun kaupungin multisite-kokonaisuus Yksi Suomen suurimmista julkisen sektorin WordPress-multisite-hankkeista syntyi Oulussa Asiakastarina pähkinänkuoressa Oulun kaupunki, Suomen viidenneksi suurin kaupunki ja tuleva Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026, tunnisti strategisen tarpeen uudistaa ja yhtenäistää laajaa verkkosivustokokonaisuuttaan. Aiempi, sadoista sivustoista koostunut ympäristö, joka oli toteutettu useilla eri teknologioilla ja hyödynsi pääosin Liferay-alustaa, oli palvellut kaupunkia hyvin aikansa. Oulun kaupungilla oli […] Lue lisää

Varova

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Kumppanisi maailmalla nyt uudessa loistossa Kansainvälisen logistiikkayrityksen Varovan WordPress-verkkosivusto oli tullut tiensä päähän ja sisältöjen esitystavat olivat jääneet jälkeen tästä päivästä. Verkkosivuston käyttökokemus todettiin sekä loppukäyttäjälle että sisällöntuottajalle kehnoksi ja tähän toivottiin muutosta. Lähdimme toteuttamaan keväällä 2022 yhdessä Varovan kanssa muutosta kohti uudistunutta ja ajanmukaista WordPress sivustoa. WordPress sivusto – mutta entistäkin paremmin Vaikka vanhasta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun