HeiaHeian verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Uudistimme teknologiayhtiö HeiaHeian verkkosivuston vastaamaan paremmin yrityksen liiketoiminnan tavoitteita erityisesti kansainvälisen kasvun avuksi. Tavoitteena oli rakentaa sivusto, joka mahdollistaa SaaS-palveluna tarjottavan pelillistetyn hyvinvointityökalun ketterän markkinoinnin ja HeiaHeian tiimille helpon sisällönhallinnan.

Yhteistyön osa-alueet:
– visuaalisen identiteetin jalkautus verkkoon
– käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnittelu
– konversiopisteiden suunnittelu
– sivuston ylläpidettävyyden suunnittelu ja toteutus
– HubSpot-sivuston modulaarinen toteutus
– tekninen SEO
– avainsanakartoitus ja SEO-sparraus
– yhteistyö sivuston jatkuvassa kehityksessä: design, tekniikka, markkinointi

Ensisijainen tavoite sivustolla on kasvattaa laadukkaiden “Request demo”-liidien määrää. Jo pari tuntia julkaisun jälkeen sivustolta generoituikin ensimmäiset liidit parannellun käytettävyyden, konversiopisteiden suunnittelun ja asiakaslähtöisten sisältöjen yhteispelillä.

Tehokkuus. Siinä kiteytettynä syy, miksi HeiaHeia päätyi valitsemaan HubSpotin CMS:n WordPressin sijaan. HeiaHeialla oli jo käytössä HubSpotin Marketing Hub ja HubSpot CRM. Kun myös sisällönhallinta saadaan samaan järjestelmään, säästyy aikaa.

HeiaHeialle luotiin markkinointisivusto, jolla erilaisten ratkaisujen testaaminen ja kehittäminen olisi joustavaa, ja nopeasti iteroiden saataisiin tietoa sivuston jatkokehitykseen.

”MEOMin kyky ymmärtää meidän liiketoimintaa ja asiakashankintaa olivat ehdottomasti avainasemassa, kun tekijää valittiin. Heistä myös paistoi aito halu ratkoa meidän ongelmia yhdessä.

Projektin aikana oli siistiä huomata miten lupaukset pystyttiin lunastamaan. Kehittäjät, markkinointi ja design toimivat tosi hyvin yhteen ja saatiin odotukset ylittävä ensimmäinen versio verkkosivustosta julkaistua.”

– Olli Iso-Mustajärvi, Managing Director, HeiaHeia

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Ensto

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Modernin liiketoiminnan tarpeita vastaava verkkosivusto Ensto on kansainvälinen teknologiayhtiö ja perheyritys, joka mahdollistaa vihreää siirtymää toimittamalla luotettavia, turvallisia ja kestäviä ratkaisuja sähkönjakeluun. Enston liiketoimintaympäristö oli muuttumassa, mikä loi tarpeen uudistaa tapaa, jolla sen tarjoamat innovatiiviset ratkaisut esitetään verkossa. Yrityksen tavoitteena oli liiketoiminnan ja myynnin kasvun lisäksi laajentuminen globaalisti, ja tähän kaivattiin tukea verkkosivuston ja brändin […] Lue lisää

MeetingPackage

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

MeetingPackage on SaaS-palvelu, jonka avulla kokous- ja tapahtumatiloja tarjoavat ja niitä tarvitsevat kohtaavat mahdollisimman helposti ja intuitiivisesti. MeetingPackage etsi kokenutta kumppania HubSpot-sivuston tekniseen toteutukseen. Onnistuneessa teknisessä toteutuksessa ei ollut tärkeää vain alustan tuntemus, vaan myös visuaalinen lähestymistapa, jossa kehittäjä osaa antaa tarkkaa palautetta ja kehitysehdotuksia asiakkaan toimittaman designin pohjalta. MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta […] Lue lisää

PowerPark

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Maanantai-iltapäivä ja puhelin soi. “Antti PowerParkilta terve!”. Noin 12,5 minuuttia myöhemmin Antti oli esitellyt tarpeen ja kohteliaasti pyytänyt, jos tarjouksen sivustosta saisi seuraavalle päivälle. Vaikutti kovasti siltä, että kyseessä on aikaansaava asiakas. Työt aloitettiin neljän tunnin konseptoinnilla, jossa tarkennettiin sivuston rakenne, toiminnallisuudet, laajuus sekä työnjako. Alle kolmen kuukauden päästä yhteydenotosta laaja sivusto oli julkaistu. Erityishuomioina […] Lue lisää

Clausion

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Clausion on kasvuyritys, joka tarjoaa pilvipalveluihin pohjautuvia talousohjausratkaisuja- ja palveluita liiketoiminnan tukemiseen. Clausion tarvitsi WordPress-sivustonsa uudistamiseen luotettavaa yhteistyökumppania, joka pystyisi rakentamaan liiketoimintatavoitteita tukevan sivuston juuri heidän tarpeisiinsa. Yrityksen aiempi sivusto rajoitti markkinoinnin toimenpiteitä ja oli suorituskyvyltään hidas. Lisäksi valmisteema ja lisäosien määrä tulivat sujuvan tekemisen tielle. Yrityksen kasvun kannalta luottamuksen rakentaminen verkossa on tärkeää, eikä […] Lue lisää

Suomen Uusiutuvat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Suomen Uusiutuvat (entinen Suomen Tuulivoimayhdistys) toimii energia-alan edelläkävijöiden edunvalvojana ja tietopankkina, mutta vanha sivusto ei täysin palvellut yhdistyksen kasvavia tarpeita. Tavoitteena oli luoda nimiuudistuksen myötä uudistetun brändin pohjalta uskottava, läpinäkyvä ja proaktiivinen viestintäkanava, joka tukee niin jäsenmäärän kasvua, tiedon jakamista kuin vaikuttamistyötä. Haasteina olivat erityisesti sisällön jäsentely, käyttäjäpolut ja navigaation selkeys. Myös manuaalinen päivittäminen […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun