Harvia Group – uusi konsernisivusto
Toteutimme Harvia Groupille modernin sivuston, joka toimii luotettavana tiedonlähteenä sijoittajille ja kokoaa konsernin brändit yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi. Uudistus vahvistaa Harvian digitaalista näkyvyyttä, brändimielikuvaa ja uskottavuutta globaaleilla markkinoilla.
Erityisesti sijoittajille suunnattu sisältö kaipasi rakenteellista uudistusta. Pörssiyhtiönä Harvialla on vastuu tarjota reaaliaikainen ja luotettava tieto muun muassa osakkeen tilanteesta ja pörssitiedotteista, mutta yhtiö halusi myös parantaa tiedon löydettävyyttä ja työkaluja sekä sijoittajille että yhtiöstä kiinnostuneille.
Uuden sivuston tavoitteena on tuoda yhteen konsernin sijoittajaviestintä ja sen viisi brändiä selkeäksi kokonaisuudeksi, sekä tukea Harvian globaalia brändiä ja vahvistaa sen asemaa markkinajohtajana.
Palvelu rakennettiin WordPressin päälle ja sen modulaarinen rakenne mahdollistaa ketterän jatkokehityksen. Sivusto toteutettiin responsiiviseksi ja saavutettavaksi. Myös hakukoneoptimointiin panostettiin, jotta konsernin sisältö löytyy ja tavoittaa oikeat kohderyhmät.