Food&Plan & Lounasosasto
Lähtökohta:
Food and Plan on yritys, joka tarjoaa tuotekehitystä elintarviketeollisuudelle, tuottajille ja ravintoloille. Heillä oli tarve toteuttaa verkkosivu-uudistus, joka toisi palveluille lisää näkyvyyttä.
Tavoitteenamme oli luoda selkeä, hakukoneoptimoitu ja visuaalisesti vetovoimainen sivusto, joka houkuttelisi asiakkaita tutustumaan palveluvalikoimaan.
Ratkaisu:
Verkkosivustolle suunniteltiin uusi graafinen ilme. Sivusto toteutettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla.
Sivuston sisältö tuotettiin asiakkaan haastattelun perusteella. Näin saatiin esiin monipuolinen, laaja ja pitkäaikainen osaaminen sekä tarkka palveluvalikoima.
Asiakkaan uudelle ravintolalle luotiin samassa yhteydessä verkkosivusto www.lounasosasto.fi, joka kytkettiin tähän sivustoon tekstisisällön ja CTA (call to action) -painikkeen välityksellä.
Lounasosasto
Lähtökohta:
Uusi lounasravintola tarvitsi verkkosivuston, joka olisi hakukoneoptimoitu ja sisällöllisesti kiinnostava sekä informatiivinen. Lounasravintolan yhteydessä olevat viisi kokoushuonetta ja niiden varaaminen haluttiin myös kytkeä tähän sivustoon.
Yrittäjän tarkoitus on ohjata uudelle sivustolle liikennettä kampanjoista ja sosiaalisen median kanavista, joten sivustolle haluttiin tuoda jatkuvasti vaihtuvaa sisältöä, kuten mm. ravintolan lounaslista.
Sivustolle toivottiin käyttäjäystävällinen ja helppo tapa varata kokoushuoneita. Kokoushuoneiden varaus kytkettiin myös asiakkaan sisäiseen Outlook-kalenteriin helpottamaan varauksen hallintaa.
Ratkaisu:
Toteutimme Lounasosaston verkkosivustolle uuden graafisen ilmeen ja suunnittelimme käyttöliittymän. Verkkosivut rakennettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla.
Sisältö tuotettiin tällekin sivustolle asiakkaan haastattelun perusteella. Näin saatiin kattavasti esiin lounaspalvelut sekä kokoustilojen varaamiseen, käyttöön ja kokouspaketteihin liittyvät yksityiskohdat.
Kokoushuoneiden varauskalenteri toteutettiin käytännössä WordPressin lisäosalla, joka synkronoitiin asiakkaan Outlook-kalenteriin.