Fixusnet B2B-verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 6 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Koivunen Oy on merkittävä suomalainen autoalan teknisen kaupan monialayritys, jonka perinteet ulottuvat vuoteen 1927 asti. Koivunen Oy toimii henkilöautojen sekä raskaan ajoneuvokaluston varaosien, lisävarusteiden, laitteiden, renkaiden ja vanteiden sekä työkalujen, koneiden ja kiinnitystarvikkeiden maahantuojana. Koivunen toimii markkinoilla Suomessa, Ruotsissa ja Baltian maissa. Konsernin liikevaihto on yli 140 miljoonaa euroa.

Koivusen Fixusnet-verkkokauppa kokoaa saman osoitteen alle yli 100 000 tuotteen valikoiman

Autovaraosia ja tarvikkeita myyvä Fixusnet verkkokauppa palvelee sekä Suomessa että Ruotsissa. Autotuotteita myyvästä verkkokaupasta haluttiin tehdä mahdollisimman käyttäjäystävällinen: tuotteiden piti olla helposti löydettävissä ja valikoiman päivittyä käyttäjän sijainnin perusteella.

Verkkokaupoissa käytössä monipuoliset integroinnit

– Myymäläkohtainen Auto- ja Konefutur integraatio
– Rekisterinumerohaku
– TecDoc pohjaisen tuotedatan sisäänluku
– Asiakkaan ERP-järjestelmän integrointi

Tämän lisäksi verkkokaupassa on käytössä monipuoliset integroinnit eri verkkomaksupalveluihin, toimituspalveluihin sekä analytiikkaan.

Fixusnet.fi verkkokauppojen lisäksi olemme toteuttaneet Koivunen Oy:lle myös autokorjaamoille suunnatun Toolpacknet verkkokaupan.

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Bike Planet – Verkkokaupan ja ERP-järjestelmän uudistus

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: Odoo

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tausta Bike Planet on pyöräilyn erikoisliike, jonka liiketoiminta rakentuu kivijalkamyymälän, verkkokaupan, huollon ja asiakaspalvelun varaan. Kasvun myötä entiset järjestelmät alkoivat rajoittaa kehittämistä: verkkokauppaa ei voitu muokata itsenäisesti, ja eri järjestelmien yhteensovittaminen kuormitti arkea. Yritys päätti ottaa käyttöön verkkokaupan ja myymälöiden hallintaan Odoon, joka tukee sekä arjen tehokkuutta että pitkän aikavälin kasvua. Toteutus Bike Planet toteutti […] Lue lisää

Peurunka

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Peurungan uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan kokonaisuuden: mobiilioptimoitu ja saavutettavuuskriteerit huomioiva sivusto heijastaa Peurunkaa uudella tavalla. Tule viihtymään Peurunkaan! Peurunka on kylpylähotelli ja lomakeskus Keski-Suomessa, Laukaan kunnassa. Se tarjoaa monipuolisia palveluita ja aktiviteetteja asiakkailleen, kuten kylpylä-, wellness- ja urheilumahdollisuuksia sekä majoitus- ja ravintolapalveluita. Peurunka on suosittu matkailukohde erityisesti rentoutumisesta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille […] Lue lisää

Mediataitokoulu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Mediataitokoulu on Kansallisen audiovisuaalisen instituutin ylläpitämä verkkopalvelu, joka on suunnattu kouluissa, päiväkodeissa, kirjastoissa ja järjestöissä toimiville mediakasvattajille. Palvelusta löytyy oppimiskokonaisuuksia, jotka auttavat käsittelemään mediaan liittyviä kysymyksiä oppilaiden ja asiakkaiden kanssa. Kansallinen audiovisuaalinen instituutti halusi uudistaa sivuston kokonaisvaltaisesti ja uudistuksessa haluttiin erityisesti muutos materiaalipankin käytettävyyteen sekä sivuston nopeuteen ja käyttövarmuuteen liittyen. Työpajatyöskentelyllä alkuun Projekti alkoi kattavalla […] Lue lisää

Funeria – verkkopalvelu ja web-sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Maksuton kuolemaan varautumisen ja kuolinpesän hoitamisen verkkopalvelu Funeria on verkkopalvelu joka on yksi osa eHautauksen pyrkimystä digitalisoida hautausalaa. Funeria koostuu kahdesta loppukäyttäjälle näkyvästä osasta: OmaPolku ja Kuolinpesästä sekä Statamic CMS sisällönhallintajärjestelmän osuudesta. OmaPolku osio keskittyy kuolemaan valmistautumiseen, ja siellä käyttäjät voivat merkitä omaisuuttaan, asiakirjoja, toiveita ja muuta tarpeellista tietoa kuolinpesän hoitajille. OmaPolku sisältää vahvan tunnistautumisen, […] Lue lisää

Suomenlinnan uudet verkkosivut

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suomenlinnan hoitokunnan verkkosivu-uudistuksessa palattiin juurille. Haasteena oli kahden erillisen sivuston – suomenlinna.fi ja suomenlinnanhoitokunta.fi – yhdistäminen yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi, joka palvelisi sekä matkailijoita, asiakkaita että muita sidosryhmiä. Kahden sivuston haasteet Suomenlinnan ja Suomenlinnan hoitokunnan verkkosivut olivat olleet käytössä vuodesta 2014. Sivustoja oli kehitetty ja korjailtu tarpeen mukaan, mutta vuosien mittaan teknisiä haasteita oli alkanut kasaantua. […] Lue lisää

Tomerat web-sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tomerat on koululuokkien ja ryhmien varainhankintaan suunnattu sovellus. Tomerat koostuu sekä erillisestä markkinointisivusta että selaimen kautta toimivasta räätälöidystä sovelluksesta. Varainhankintasovellus osallistaa lapset ja nuoret mukaan toimintaan. Olemalla aktiivisesti mukana ryhmän varainhankintaprojekteissa ja tapahtumissa, lapset ja nuoret oppivat tärkeitä arjen taitoja, kuten rohkeutta ja sinnikkyyttä, omatoimisuutta, kaveritaitoja sekä rahan arvon ymmärtämistä. Lisäksi he saavat mahdollisuuden yhteiskunnalliseen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun