Dagmar

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Markkinointitoimisto Dagmar julkaisi uudet verkkosivut, jotka tuotettiin digitoimisto Karhu Helsingin ja Dagmarin oman markkinointitiimin yhteistyönä. Karhu Helsinki vastasi WordPressillä toimivan Dagmar.fi-sivuston konseptista, suunnittelusta ja rakentamisesta Dagmarin laatiman key visual -aineiston ja vapaamuotoisen vaatimusmäärittelyn pohjalta.

Julkaisun jälkeen sivuston ja Dagmarin tiimin hyvinvoinnin eteen töitä tekee Karhu Huolenpito.

Sivusto on Dagmarin omien ihmisten hallittavissa

Karhu Helsingin konseptisuunnittelussa ykköstavoite oli tarjota Dagmarille vapaat kädet tuottaa sisältöä ja hallita sivustoa. Sataprosenttisesti modulaariseen rakenteeseen perustuvalla sivustolla kaikki sisältö ja merkittävässä määrin myös sen esitystapa on Dagmarin omissa käsissä.

Kaikkea tekstiä ja kaikkia kuvia voi päivittää. Sivustorakennetta voi hallita ja kunkin sivun rakenteeseen voi tehdä muokkausta moduulirakennetta vaihtamalla. Kaikki moduulit ja tyylit ovat Dagmarin brändin mukaisia.

Mainonnan vaikuttavuuslaskuri

Uusilla Dagmar.fi-sivuilla huomiota on saanut osakseen mainonnan vaikuttavuuslaskuri. Laskurilla markkinoija pystyy selvittämään, millaisilla mediavalinnoilla hän saa eniten vastinetta rahalle.

Laskuri perustuu Dagmarin keräämään massiiviseen mediamainonnan vaikuttavuusdataan ja sen päälle rakennettuun laskenta-algoritmiin. Karhu Helsingin suunnittelema ja rakentama laskuri keskustelee algoritmin kanssa ja tarjoilee silmiä avaavia tuloksia selkeällä esitystavalla.

Teknistä kehitystä

Sivustolle on määritelty, suunniteltu ja toteutettu monitasoinen taksonomiarakenne, jonka voimin ajankohtaisia sisältöjä kanavoidaan eri puolille sivustoa. Kävijät voivat sujuvasti löytää tuoreimmat sisällöt esimerkiksi heitä kiinnostavan tavoitteen, markkinoinnin välineen tai aihealueen perusteella. Taksonomiamäärittely oli yksi projektin mittavimmista osuuksista.

Muilta osin sivusto on teknisesti suhteellisen suoraviivainen. Siellä palvelee Relevanssi-tekniikalla toimiva haku, sähköisiä lomakkeita ja evästehyväksyntäpalvelu.

Tavoitteet saavutettiin

Määrittelyvaiheessa projektille sovittiin kahdeksan päätavoitetta, joiden toteutumista arvioitiin uuden sivuston valmistumisen jälkeen. Joustavan hallittavuuden lisäksi Dagmar halusi painottaa tavoiteasetannassa erityisesti käyttäjäystävällisyyttä ja kävijän ohjaamista eteenpäin sisältöpolulla.

Projektin päätöksessä tavoitteista seitsemän todettiin toteutuneiksi ja viimeisenkin arvioitiin todennäköisesti toteutuvan aikaa myöden, uuden sivuston myötävaikutuksella.

Tästä eteenpäin tarkoituksena on pitää sivusto ajan tasalla ja elävänä sekä tehdä kehitystyötä dataan ja tutkimustietoon perustuen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

World Dog Show 2025

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

World Dog Show on maailman suurin vuosittainen kansainvälinen koiranäyttelytapahtuma, joka kokoaa yhteen koiraharrastajia ympäri maailmaa. Viimeksi vuoden 2014 Helsingissä järjestetty World Dog Show nosti tapahtuman tuotannollisesti aivan eri tasolle kuin aiemmin, ja siitä on tullut standardi, johon muita koiratapahtumia verrataan vielä kymmenen vuotta myöhemmin. Vuonna 2025 Kennelliitto pyrkii taas nostamaan rimaa korkeammalle. Yksi tärkeä osa-alue […] Lue lisää

Luoto.info – Syöpäjärjestöjen multisite-kokonaisuus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Luoto.info-verkkopalvelu rakennettiin WordPressin Gutenberg-alustalle multisite-ratkaisulla, tukemaan Syöpäjärjestöjen keskustelutukea eri alueilla ympäri Suomen. Toteutuksessa saavutettavuus, helppo käyttö ja keskitetty sisällönhallinta olivat keskiössä. Luoto.info toimii tärkeänä osana Syöpäjärjestöjen viestintää, tarjoten saavutettavaa tukea syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Kyseessä on 15 sivuston multisite-kokonaisuus, jossa on pääsivusto ja 14 aluekohtaista sivustoa. Samalla rakennettiin Luoto-brändin mukainen upotettava bannerielementti ohjaamaan Luotoon, […] Lue lisää

Teleste

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Teleste Oyj on vuonna 1954 perustettu teknologiayritys, joka kehittää video- ja laajakaistateknologioita sekä niihin liittyviä palveluita. Yhtiön liiketoiminta jakautuu kahteen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat Broadband Networks ja Public Safety and Mobility. Jälkimmäinen keskittyy tilaajaverkkojen ja videovalvontasovellusten kehittämiseen ja implementointiin, edellinen vastaa verkkojen suunnittelusta, rakentamisesta ja ylläpidosta. Käytännössä Telesten vahvistimet tuovat internetin ja kaapelitelevision kerrostaloihin, ja liikenteen […] Lue lisää

Rocla AGV

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE) ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uuden Rocla-agv.com -verkkosivuston, jossa Suomessa kehitetyt ja valmistetut Rocla-automaattitrukit eli AGV:t esittäytyvät globaalille kohdeyleisölle. Uusi sivusto on yllättänyt omistajansa iloisesti liidienkeruun välineenä. Karhu Helsinki vastasi sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta kokonaisuudessaan. Myös sivuston ilme on Karhun käsialaa. Rocla-brändin omistava Mitsubishi Logisnext Europe suunnittelee ja tuottaa korkean […] Lue lisää

Metropolian uusi verkkomedia Metrospektiivi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Metrospektiivi-verkkomedia korvaa aiemmat hajautuneet julkaisukanavat ja tarjoaa luontevan tavan tutustua Metropolia Ammattikorkeakoulun monipuolisiin sisältöihin yhdessä paikassa. Metrospektiivi tukee korkeakouluosaamisen näkyvyyttä Metropolia on pääkaupunkiseudulla toimiva kansainvälinen ja monialainen ammattikorkeakoulu. Metropolia muodostaa yli 18 000 opiskelijan ja yli 1 000 asiantuntijan yhteisön, jossa erilaiset ihmiset ja maailmat kohtaavat. Metropolia toteuttaa korkeatasoista tutkimusta ja kehitystyötä, joiden näkyväksi tekemiseen […] Lue lisää

Brik

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Brik on ihmisten johtamisen asiantuntija, joka järjestää laadukkaita koulutuksia ja valmennuksia. Lukuisat eri alojen ammattilaiset ovat löytäneet Brikin koulutuksista sisältöä ja uusia ideoita omaan työhönsä. Brik kouluttaa sekä yksilöitä että tiimejä paremmiksi versioiksi itsestään. Karhu Helsinki vastasi Brikin uuden sivuston suunnittelusta ja rakentamisesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa haettiin visuaalisen ilmeen ja käyttökokemuksen radikaalia modernisointia. Brikin digitaalinen näkyvyys […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun