Bonfire sivustouudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Uutissivusto, verkkolehti tai blogi -kategoriasivulta.

Bonfire.fi on digitaalinen bisnesmedia, jossa suomalaisen liike-elämän kiinnostavimmat vaikuttajat tuottavat ajankohtaisia sisältöjä artikkelien, videoiden ja podcastien muodossa.

Bonfire tarvitsi medialleen uuden sivuston, joka on selkeämpi, tyylikkäämpi ja helpompi käyttää niin käyttäjän kuin sisällönhallinnankin näkökulmasta. Sivustolle haluttiin Bonfireä kuvaavaa rohkeaa visuaalista ilmettä ja brändi paremmin esille.

MEOM oli vastuussa uuden sivuston designista Bonfiren brändin mukaiseksi ja sivuston teknisestä toteutuksesta. Tärkeä osa toteutusta oli myös sivuston rakenteen miettiminen uudelleen käyttäjän näkökulmasta. Tavoitteeksi asetettiin, että käyttäjät löytävät heitä kiinnostavaa sisältöä huomattavasti aiempaa nopeammin ja helpommin.

Sisällönhallinnan mahdollisuudet kasvoivat sivustolla huomattavasti, ja käyttö on ollut helppoa. Yleinen kävijäpalaute sivustosta on ollut hyvää ja vastaa paremmin Bonfiren tarkoitusperää. Se näyttää ja tuntuu medialta kuten Bonfiren pitääkin.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Procemex

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Procemex on konenäköpohjaisten sovellusten ja kamerateknologian globaali markkinajohtaja sellu-, paperi- ja painoteollisuudessa, jonka järjestelmiä on toimitettu yli 50 maahan. Procemexin vanha verkkosivusto oli toteutettu Drupalilla. Tämä ei julkaisujärjestelmänä vastannut enää yrityksen markkinoinnin tarpeita. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress, jonka joustavat mahdollisuudet palvelevat Procemexin kaltaista, lukuisilla eri kieliversioilla viestivää yritystä. Suurin urakka oli löytää järkevin tapa tuoda […] Lue lisää

Harvia Group – uusi konsernisivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Harvia Groupille modernin sivuston, joka toimii luotettavana tiedonlähteenä sijoittajille ja kokoaa konsernin brändit yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi. Uudistus vahvistaa Harvian digitaalista näkyvyyttä, brändimielikuvaa ja uskottavuutta globaaleilla markkinoilla. Erityisesti sijoittajille suunnattu sisältö kaipasi rakenteellista uudistusta. Pörssiyhtiönä Harvialla on vastuu tarjota reaaliaikainen ja luotettava tieto muun muassa osakkeen tilanteesta ja pörssitiedotteista, mutta yhtiö halusi myös parantaa tiedon […] Lue lisää

Oiva Isännöinti

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Oiva Isännöinti on perustettu vuonna 2021. Uuden valtakunnallisen isännöintikonsernin taustalta löytyy useita alan pitkän linjan toimijoita. Oivan Isännöinnin johtoajatuksena ovat läpinäkyvyys ja asiakaspalvelu. Palvelussa keskeistä on helppous ja digitaalisuus. Erityisesti tästä syystä moitteettomasti toimiva verkkosivusto on tuiki tärkeä. Suunnittelimme Oivan brändi-identiteetin ja verkkosivuston visuaalisen ilmeen tiiviissä yhteistyössä bränditoimisto 358:n kanssa. Oivan uudessa brändi-identiteetissä halutaan korostaa […] Lue lisää

Webropol

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan. Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta. Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen […] Lue lisää

Tietovisa-sovellus vesiskootterikuskeille

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tietovisa innosti Sea-Doo-kuskit opiskelemaan vastuullisuutta Avidly kehitti BRP:lle sovelluksen, joka edistää vastuullista ja turvallista vesiskootterilla ajoa hauskasti ja mukaansatempaavasti. Lähtökohta Vastuullisuusviestiä viihdyttävässä muodossa BRP on vesiskoottereiden globaali markkinajohtaja. BRP haluaa olla edelläkävijä vastuullisuudessa ja välittää fiksun ja turvallisen ajamisen viestiä tehokkaasti ja positiivisella tavalla. Vesiskoottereiden myyjät ja vuokraajat opastavat kyllä vastuulliseen ajamiseen, mutta joskus oppi […] Lue lisää

Olla Architecture – verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Jo 60 vuotta alallaan toiminut Parviainen Arkkitehdit uudisti brändinsä rohkeasti nimeä myöten ja syntyi uusi arkkitehtitoimisto Olla. Uudistuksen ytimessä on ollut halu erottua markkinalla visuaalisuudella ja jalkauttaa uusi brändi onnistuneesti verkkoon. Sivuston tärkeimpiä tavoitteita on tuoda esille Ollaa vaikuttavalla tavalla, luoda oikea fiilis ja mutkaton käyttökokemus. Toteutuksessa kiinnitettiin erityisesti huomiota siirtymiin sivujen välillä, animaatioihin sekä […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun