Betolar

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi.

Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta.

Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen keskinäinen sekä tietenkin asiakkaan kanssa toimiva yhteistyö. Näin julkaisimme menestyksekkäästi yhtä aikaa sekä verkkosivuston että markkinoinnin ja myynnin automaation, ja Betolar pääsi keskittymään täysillä asiakashankintaan jo ensimmäisestä päivästä alkaen.

Integraatioista

Betolar on julkinen pörssiyhtiö. Sivustouudistuksen yksi tavoite olikin tuoda sijoittajatieto paremmin esille. Teknisesti tätä rakennettiin integraatioilla.

Yhdistimme Cisionin HubSpotin kanssa siten, että aina kun Cisionista tulee Betolarin tiedote, niin se ilmestyy samalla verkkosivustolle. Teknisesti integraatio toimii erillisen palvelimen kautta. Cision-datan tiedot viedään rajapinnan kautta erilliselle palvelimelle, josta tieto välitetään suoraan Betolarin HubSpot-sivustolle.

Euroland välittää reaaliajassa Betolarin osakkeen kurssin ja siihen liittyvät metriikat. Tämä upotettiin sivustolle omalla skriptillä.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa

“Viestintä ja kommunikaatio menivät erittäin hyvin. Olimme projektin aikana selkeästi kärkiasiantuntijoiden kanssa tekemisissä.”

Martta Valkola, Head of Martech, Betolar

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Roxon

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

ROXON on globaalisti toimiva materiaalinkäsittelylaitteiden toimittaja ja kunnossapitokumppani. ROXONin kuljettimia, hihnasyöttimiä sekä muita materiaalinkäsittelylaitteistoja tarvitaan esimerkiksi kaivoksissa, prosessiteollisuudessa sekä voimalaitoksissa. ROXONin verkkosivusto uudistettiin vastaamaan nykypäivää ja heidän markkinoinnin tarpeita. WordPressin myötä tiimi voi nyt tehdä itse verkkosivustolle uutta sisältöä ja muokata olemassa olevaa ilman, että kumppanitoimiston kehittäjää tarvitaan. Sivustosuunnittelua toimivalla yhteistyöllä Uuden visuaalisen ilmeen suunnittelu […] Lue lisää

Kokemäen kaupunki – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kokemäki on moderni maaseutukaupunki Satakunnan maakunnassa, ja sen lähikuntia ovat mm. Pori, Eura ja Sastamala. Kokemäellä asuu noin 7 000 henkilöä. Väkimäärä lisääntyy loma-aikoina, sillä mökkejä ja loma-asuntoja kunnassa on yli 1 300. Kaupunki on helposti saavutettavissa Pori-Helsinki-valtatien ja Pori-Tampere-rautatien avulla eri kulkuvälineillä. Kokemäeltä Poriin on 42 kilometriä. Kuntalaisten hyvinvointi on Kokemäen kaupungille tärkeä asia, […] Lue lisää

Visual Components

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Visual Components tekee softaa teollisuuden 3D-suunnitteluun ja simulointiin sekä robottien off-line-ohjelmointiin. Yrityksen kotipaikka on Helsinki ja sen palveluksessa on yli 130 henkilöä. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti yli 40 kumppanin voimin. Visual Components etsi kumppania brändin ja verkkosivuston uudistamiseen, johon valikoiduimme yhdessä suunnittelutoimisto 358:n kanssa. 358 vastasi brändistä ja visuaalisesta identiteetistä, MEOM sen tuomisesta verkkosivustolle, teknisen toteutuksen […] Lue lisää

Alfame verkkosivustototeutus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Alfame on voimakkaasti kasvava ohjelmistoyritys, joka brändiuudistuksen yhteydessä tarvitsi myös uuden HubSpot-verkkosivuston. Valinta alustasta oli selkeä, myynnin ja markkinoinnin putken ollessa jo HubSpotin alustalla. Brändi-ilmeen uudisti IVALO Creative Agency. MEOMin vastuulla oli sivuston teknisen toteutus, web-markkinointi ja projektinveto. Kävimme myös läpi Alfamen käytössä olevat HubSpot-automaatiot sekä mainonnan ja SEOn tilannetta, ja löysimme yhdessä näihin toimivia […] Lue lisää

Mielipotti.fi – räätälöity keräysalusta mielenterveystyön tueksi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

MIELI ry halusi käyttöönsä oman, räätälöidyn keräysalustan, joka vastaa järjestön viestinnällisiä, toiminnallisia ja teknisiä tarpeita. Trimedia suunnitteli ja toteutti Mielipotti.fi-verkkopalvelun, joka mahdollistaa yksityishenkilöiden ja yhteisöjen oman varainkeräyksen perustamisen mielenterveystyön tueksi. Käyttäjät voivat luoda keräyksiä esim. tilaisuuden, syntymäpäivän, juhlan tai muistotilaisuuden yhteyteen, seurata lahjoitusten kertymistä reaaliaikaisesti ja jakaa keräyssivun linkkiä sosiaalisessa mediassa tai sähköpostilla. Lahjoituksen voi […] Lue lisää

Humm.fi verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Finnchat ja Northbound päättivät laittaa hynttyyt yhteen ja uudeksi nimeksi tuli Humm. Humm on monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin ammattilainen. MEOM pääsi toteuttamaan uunituoreelle brändille verkkosivuston. MEOM vastasi toteutuksessa web designista ja teknisestä toteutuksesta. Brändistä, kuvamaailmasta ja visuaalisesta identiteetistä vastasi Sam Jamsen. Tärkeimpiä asioita projektissa oli uuden brändin jalkauttamisen lisäksi uudistuneen ja laajentuneen palvelutarjoaman esilletuonti selkeällä […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun