Betolar
Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi.
Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta.
Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen keskinäinen sekä tietenkin asiakkaan kanssa toimiva yhteistyö. Näin julkaisimme menestyksekkäästi yhtä aikaa sekä verkkosivuston että markkinoinnin ja myynnin automaation, ja Betolar pääsi keskittymään täysillä asiakashankintaan jo ensimmäisestä päivästä alkaen.
Integraatioista
Betolar on julkinen pörssiyhtiö. Sivustouudistuksen yksi tavoite olikin tuoda sijoittajatieto paremmin esille. Teknisesti tätä rakennettiin integraatioilla.
Yhdistimme Cisionin HubSpotin kanssa siten, että aina kun Cisionista tulee Betolarin tiedote, niin se ilmestyy samalla verkkosivustolle. Cisionin yhdistäminen HubSpotin kanssa ei ole aivan suoraviivaista ja juuri tämän kaltainen integrointi kysyy erikoistumista.
Euroland välittää reaaliajassa Betolarin osakkeen kurssin ja siihen liittyvät metriikat. Tämä upotettiin sivustolle omalla skriptillä.
Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa
Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen