Annansilmät-keräys

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Järjestön verkkopalvelu -kategoriasivulta.

Näkövammaisten liitto on ajanut näkövammaisten oikeuksia Suomessa jo lähes sadan vuoden ajan. Iso osa järjestön työstä rahoitetaan Annansilmät-keräyksellä, joka on ehkäpä Suomen tunnetuin varainhankinnan konsepti.

Suurin osa lahjoituksista tehdään nykyään verkossa. Into-Digital auttoi Näkövammaisten liittoa tuomaan keräyksen 2020-luvulle rakentamalla sille modernin saavutettavan lahjoitussivuston. Uusi verkkopalvelu tukee tehokasta digimarkkinointia ja kasvattaa lahjoitusten määrää järjestön toiminnan rahoittamiseksi.

Lahjoittajille suunniteltiin ja toteutettiin lukuisia eri maksutapavaihtoehtoja, jotta lahjoitusten teko olisi mahdollisimman helppoa. Lopputuloksena syntyi käyttöliittymä, joka auttaa käyttäjää hahmottamaan lahjoittamisen vaatimat stepit erityisen selkeästi.

Annansilmat.fi-lahjoitussivusto toteutettiin myös niin, että se täyttää WCAG 2.1 -standardin kriteerit AA-tasoilla. Sivusto siis palvelee monien erilaisten käyttäjien tarpeita. Esimerkiksi näkövammaiset ja muut lukemisesteiset ihmiset voivat käyttää sivustoa sujuvasti.

Lahjoitustiedot integroitiin CRM-palvelu Salesforceen, ja saumattomasta maksukokemuksesta vastaa Netaxept-maksupalveluntarjoaja sekä MobilePay.

Verkkopalvelun tekninen ratkaisu on Näkövammaisten liiton tarpeisiin räätälöity modulaarinen WordPress-toteutus. Modulaarisuus tuo sisällönhallintaan joustoa ja vapautta, sillä sen avulla sivustolle voi luoda nopeasti ja vaivattomasti erilaisia sisältöjä.

Ulkoasun suunnitteluun saimme varsin vapaat kädet, mikä näkyy raikkaassa ja värikkäässä visuaalisessa ilmeessä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Yrityskylaan.fi – verkkosovellus talousoppimisen tueksi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Suunnittelimme ja toteutimme Nuorten Yrittäjyys ja Talous ry:lle (NYT) yrityskylaan.fi-verkkosovelluksen, joka tarjoaa alustan innostavalle oppimiskokonaisuudelle taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Sovellus on osa kokonaisuutta, joka muodostuu Yrityskylä-oppituntien lisäksi opekoulutuksesta sekä elämyksellisestä koulupäivästä Yrityskylän pienoisyhteiskunnassa. Sovellus toimii osana kouluissa Yrityskylä-oppitunneilla suoritettavaa osuutta. Yrityskylä Alakoulu tavoittaa yli 248 kunnan 6. luokkalaiset, mikä tarkoittaa vuosittain yli 58 000 […] Lue lisää

Laakaritilmanrajoja.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Lääkärit Ilman Rajoja (Médecins Sans Frontières, MSF) on kansainvälinen sairaanhoitoon erikoistunut avustusjärjestö. Järjestö on 50 vuoden ajan antanut sairaanhoitoa aseellisten konfliktien, epidemioiden ja luonnonkatastrofien uhreille ja niille, jotka eivät pääse terveydenhuollon piiriin. Me autoimme järjestön Suomen organisaatiota uudistamaan verkkosivustonsa. Verkkosivusto on järjestön tärkein yksittäinen markkinointiviestinnän, tiedonvälityksen ja varainhankinnan väline. Lääkärit Ilman Rajoja -organi­saation verkko­sivuston tärkein […] Lue lisää

Green Planet Astronauts -verkkokauppa

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Green Planet Astronauts myy maailman parhaat lasten luomuruoat kotiin toimitettuna.Vastasimme heidän verkkokauppansa käyttöliittymän uudistuksesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa keskityttiin käyttökokemuksen parantamiseen, jossa käyttäjä voi itse rakennella tilauksensa juuri jälkikasvulleen soveltuvaksi. Käyttäjä voi myös päättää, tekeekö kertatilauksen vai jatkuvan tilauksen. Myös tilauksen pituutta ja toimitussykliä on helppo säädellä käyttäjän toimesta. WordPress WooCommerce -verkkokauppaan tehtiin reilusti muutoksia ja lisäyksiä […] Lue lisää

Elokuvateatteri Gildan verkkopalvelu ja lippujen verkkokauppa

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Elokuvateatteri Gilda avautui Kampin Lasipalatsikortteliin marraskuussa 2024. Itsenäinen kaupunkikino syntyi halusta tarjota Helsingin paraatipaikalla viimeisteltyjä ja ylellisiä elokuvaelämyksiä. Don & Branco on kokonaisvaltaisena kumppanina luonut Gildan brändi-identiteetin, toteuttanut markkinointia sekä vastannut verkkopalvelun suunnittelusta ja lipunmyyntijärjestelmän teknisestä toteutuksesta. Haaste Uuden elokuvateatterin haasteena on kilpailu: tarjonnan keskellä piti löytää keino erottua ja tehdä Gildasta elokuvanrakastajille kiinnostavin vaihtoehto. […] Lue lisää

Talo maalta -verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Talo maalta on ilmainen palvelu, joka yhdistää Tinderin lailla maaseudulla tyhjillään olevat kiinteistöt ja maallemuutosta haaveilevat ihmiset. Into-Digital vastasi palvelun suunnittelusta ja toteutuksesta, sekä jatkossa myös palvelun kehityksestä ja ylläpidosta. Valtakunnallisen hankkeen toteuttajana on Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK ry. Talomaalta.fi on normaalista verkkosivustosta poikkeava sovellus, jonka sisällön tuottavat pääosin käyttäjät itse. Profiilisisältöjen lisäksi verkkopalvelusta […] Lue lisää

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun