Adven

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Adven tarjoaa kestäviä energia- ja infraratkaisuja teollisuudelle ja kiinteistöille, ja on alallaan yksi johtavista yrityksistä Pohjoismaiden ja Baltian alueella. Adven palvelee teollisuuden- ja kiinteistöalan toimijoita sekä yksityisiä asiakkaita. Advenin Energy as a service -malli perustuu kokonaispalveluun ja pitkäaikaiseen kumppanuuteen.

Adven on viime vuosina kasvanut voimakkaasti ja nyt oli tarve tuoda myös verkkopalvelu vastaamaan yhtiön tavoitetta olla maailman paras kestävien Energy as a Service® -ratkaisujen ja erinomaisen asiakaskokemuksen toteuttamisessa teollisuus- ja kiinteistöasiakkaille.

Advenilla on viisi erillistä sivustoa: globaali adven.com, sekä neljä maasivustoa. Vanha julkaisujärjestelmä oli tullut elinkaarensa päähän ja tilalla haluttiin moderni, joustava ja käyttäjäystävällinen vaihtoehto.

Julkaisualustaksi uudelle sivustolle valittiin WordPress, koska se koettiin kustannustehokkaaksi ja ylläpitäjälle helppokäyttöiseksi. Sen myös uskottiin skaalautuvan pidemmällä aikavälillä parhaiten Advenin tuleviin tarpeisiin.

Ylläpito WordPressissä on suoraviivaista ja jo pelkästään modernin julkaisujärjestelmän käyttöönotto on helpottanut ylläpitäjien työtä. Sisältöjä on keskitetty ja uusien sisältöjen julkaisua on automatisoitu, jolloin ne päivittyvät oikein kaikkiin asianmukaisiin kohtiin sivustolla, eikä niitä tarvitse päivittää erikseen.

Tästä hyvänä esimerkkinä on hyvin pitkälle viety medianhallinnan prosessin optimointi. Maakohtaisten sivujen ylläpidon helpottamiseksi luotiin jaettu mediapankki kaikille sivustoille. WordPressin yleinen mediapankki on yksitasoinen ja sivustokohtainen, mutta koska Advenin verkkopalvelu koostuu useasta sivustosta, haluttiin, että yksi sivusto toimii keskitettynä mediapankkina ja kaikki mediaelementit latautuvat yhteen mediapankkiin, josta muut sivustot voivat käyttää niitä. Tällöin vältytään siltä, että samaa kuvaa ladataan kolmelle eri sivustolle. Näin varmistetaan myös kuvamateriaalin versionhallinta: samasta kuvasta ei pääse syntymään sivustolle useita erilaista versiota. Kuva voidaan myös päivittää mediapankissa yhdestä paikasta ja se päivittyy oikein kaikille sivuille.

Työpaikkailmoitukset tuodaan sivustolle erillisestä palvelusta, jota varten Advenin hr-järjestelmä (Sympa HR) integroitiin sivustolle. Näin työpaikat saadaan julkaistua nyt automaattisesti eri maista jokaiselle sivustolle.

Sivustolla käytetään monipuolisesti erilaisia geolokaatiopohjaisia ominaisuuksia. Kartoilla esitetään Advenin tuotantolaitokset ja paikkakunnat, joilla Adven tarjoaa kaukolämpöpalveluita. Karttapalvelut ovat rakennettu Custom Google Mapsiin, josta on käsin syötetty linkit kunkin paikkakunnan sivuille, josta löytyy aiheesta lisätietoja.

Uudella sivustolla Advenin palvelut ja ratkaisut on tuotu voimakkaammin esille. Sivusto on asiakaskeskeisempi ja tuo esiin konkreettiset ratkaisut, joita eri asiakassegmenteille tarjotaan. Tarinaa vahvistetaan referensseillä (customer stories).

Yhteydenottokynnystä madallettiin. Jokaisen erillisen palvelun esittelyn yhteyteen on tuotu helppo tapa ottaa yhteyttä asianosaiseen ammattilaiseen Advenilla.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Creuna Finlandin nimissä.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Alma Talent

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kun oikeaa tietoa hyödynnetään oikeaan aikaan, mahdollisuudet menestyä ovat rajattomat, päätöksenteko helpottuu ja prosessit suoraviivaistuvat. Alma Talent jalostaa tiedosta merkityksellisiä oivalluksia, jotka auttavat vauhdittamaan kasvua ja noudattamaan lakisääteisiä velvoitteita. Hyödyntämällä datapohjaisia ratkaisuja niin myynti- kuin strategiatyössä sekä laadukkaita sisältöpalveluita ja koulutuksia, on yrityksen kasvun vauhdittaminen vaivatonta, oli kyse sitten liiketoiminnan kasvattamisesta tai osaamisen kehittämisestä. Tavoitteena […] Lue lisää

Veronmaksajat

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Veronmaksajain Keskusliitto lähti uudistamaan verkkopalveluaan ja halusi tehostaa verkon kautta tapahtuvaa jäsenhankintaa, sekä tarjota jäsenilleen entistä parempaa palvelua myös digitaalisissa kanavissa. Miten poikkeuksellisen laaja sisältöpankki ja käyttäjien moninaiset tarpeet sovitettiin yhteen saumattomaksi digitaaliseksi neuvonta- ja asiantuntijapalveluksi? Veronmaksajain Keskusliitto, tuttavallisemmin Veronmaksajat, on kotitalouksien, yritysten ja yhteisöjen riippumaton järjestö. Liitto neuvoo suomalaisia kaikissa verotukseen liittyvissä elämäntilanteissa, ajaa […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Lujatalo

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lujatalon verkkosivustouudistuksessa kaiken lähtökohtana oli vahva käyttäjälähtöisyys. Suunnittelussa irtauduttiin organisaatiolähtöisestä rakenteesta ja navigoinnista tehtiin sivuilla käyttäjälle helppoa ja intuitiivista. Teknisellä puolella sivusto hyödyntää Jamstack-arkkitehtuuria, joka tekee käyttäjäkokemuksesta saumattoman sivujen latautuessa silmänräpäyksessä. Suunnittelussa haettiin selkeyttä ja rauhallisuutta Projektia lähdettiin toteuttamaan kahdessa vaiheessa. Ensimmäinen osa oli suunnitteluvaihe, joka vietiin läpi neljässä teemoitetussa työpajassa. Alun ideointivaiheessa kuultiin suurempaa […] Lue lisää

Hoas.fi

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Hoas.fi – helpotusta sopivan opiskelija-asunnon löytämiseen Hoasilla asukaskokemus syntyy muustakin kuin vain neljästä seinästä. Hoas auttaa ja tukee opiskelijoita niin asumisen, muuttamisen kuin arjenkin perusasioissa. Lisää tukea haluttiin nyt tarjota uudistamalla verkkosivusto palvelemaan asunnonhakijoita paremmin. Home sweet Hoas Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö (tuttavallisemmin Hoas) tarjoaa edullista asumista opiskelijoille. Hoas vuokraa, rakennuttaa ja ylläpitää asuntoja pääkaupunkiseudulla. Hoasin […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun