Actim-pikatestit sivustouudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Actim, yksi kotimaisen bioteknologiakonserni Medix Biochemican tytäryhtiöistä, tarvitsi liiketoimintansa tavoitteita tukevan ja brändin päivitettyä ilmettä edustavan verkkosivuston. Actimin erikoisalaa ovat innovatiiviset pikatestit, joita kehitetään ja tuotetaan terveydenhuoltoalan ammattilaisten käyttöön.

MEOMin tavoitteena oli toteuttaa liiketoimintauudistuksen pohjalta Actimille helposti ylläpidettävät, konvertoivat ja laadukkaat verkkosivut. Actimin brändiä tukevan verkkosivuston visuaalisen ilmeen suunnitteli projektissa Actimin pitkäaikainen brändikumppani West Creative, ja MEOM toteutti uuden sivuston designin mukaisesti laadukkailla teknisillä ratkaisuilla.

Verkkosivustoprojektissa tärkeimpiä lähtökohtia olivat Actimin liiketoiminnan tavoitteet sekä helppo sivuston ylläpidettävyys. Erityistä huomiota kiinnitettiinkin sivuston käyttäjäystävällisyyteen, käyttökokemukseen ja sisällönhallinnan helppouteen, jotta esimerkiksi tuotetietojen hallinta ja niiden esittäminen sivustolla olisi joustavaa.

Actimin uusi sivusto vastaa nyt sekä sivuston ylläpitäjän että verkkosivukävijän toiveisiin joustavilla ja teknisesti laadukkailla elementeillä sekä päivitetyllä visuaalisella ilmeellä.

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Oiva Isännöinti

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Oiva Isännöinti on perustettu vuonna 2021. Uuden valtakunnallisen isännöintikonsernin taustalta löytyy useita alan pitkän linjan toimijoita. Oivan Isännöinnin johtoajatuksena ovat läpinäkyvyys ja asiakaspalvelu. Palvelussa keskeistä on helppous ja digitaalisuus. Erityisesti tästä syystä moitteettomasti toimiva verkkosivusto on tuiki tärkeä. Suunnittelimme Oivan brändi-identiteetin ja verkkosivuston visuaalisen ilmeen tiiviissä yhteistyössä bränditoimisto 358:n kanssa. Oivan uudessa brändi-identiteetissä halutaan korostaa […] Lue lisää

Procemex

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Procemex on konenäköpohjaisten sovellusten ja kamerateknologian globaali markkinajohtaja sellu-, paperi- ja painoteollisuudessa, jonka järjestelmiä on toimitettu yli 50 maahan. Procemexin vanha verkkosivusto oli toteutettu Drupalilla. Tämä ei julkaisujärjestelmänä vastannut enää yrityksen markkinoinnin tarpeita. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress, jonka joustavat mahdollisuudet palvelevat Procemexin kaltaista, lukuisilla eri kieliversioilla viestivää yritystä. Suurin urakka oli löytää järkevin tapa tuoda […] Lue lisää

Musiikkitalon uusi verkkopalvelu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Vuoden 2024 alkupuolella Musiikkitalossa tehtiin iso lipunmyyntiuudistus, joka antoi sykäyksen myös verkkosivuston täydelliselle uusimiselle. Duden porukka oli jo aiemmin päässyt lämmittelykierrokselle sivuston ylläpidon merkeissä, ja yhteistyö vakuutti asiakkaan: olimme oikeilla taajuuksilla. Uudistusta edelsi avoin keskustelu ja auditointi, joiden myötä projektin tavoitteet, tarpeet ja mahdollisuudet saatiin kirkastettua tehokkaasti. Tavoitteet Esitellä Musiikkitalon tapahtumatarjontaa ja mahdollistaa lippujen […] Lue lisää

Humm.fi verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Finnchat ja Northbound päättivät laittaa hynttyyt yhteen ja uudeksi nimeksi tuli Humm. Humm on monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin ammattilainen. MEOM pääsi toteuttamaan uunituoreelle brändille verkkosivuston. MEOM vastasi toteutuksessa web designista ja teknisestä toteutuksesta. Brändistä, kuvamaailmasta ja visuaalisesta identiteetistä vastasi Sam Jamsen. Tärkeimpiä asioita projektissa oli uuden brändin jalkauttamisen lisäksi uudistuneen ja laajentuneen palvelutarjoaman esilletuonti selkeällä […] Lue lisää

Boksi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Boksi tarvitsi brändiuudistuksen yhteydessä uuden HubSpot-verkkosivuston. Kumppaniksi valikoitui MEOM, ja brändin suunnittelusta vastasi Kallan & Co. MEOM vastasi brändi-identiteetin tuomisesta verkkosivustolle sekä sen teknisestä toteutuksesta. Sivuston suunnittelussa käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien viilaamiseen. Visuaalisia markkinoijia ja sisällöntuottajia puhutellessa brändiä vaikuttavasti esittelevä sivusto on välttämättömyys. Sivuston sisältö kirjoitettiin tarkkaan designin mukaisesti, jotta copy istuu myös visuaalisina elementteinä […] Lue lisää

Sotekassan uusi verkkopalvelu

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Uutta Sotekassa-brändinimeä käyttävä Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uudistetun version kassan verkkosivuista. Kiitosta saanut projekti pohjustettiin käyttäjätutkimuksella. WordPress-julkaisujärjestelmällä rakennetun sivuston julkaisun myötä uudistui kassan brändinimen lisäksi myös ilme. Sotekassa huolehtii sosiaali-, terveys-, kasvatus- ja kuntoutusalan ammattilaisten työttömyysturvasta. Sotekassan jäsenet vakuuttavat itsensä työttömyyden tai lomautuksen varalta Suomen edullisinta jäsenmaksua vastaan. Käyttäjätutkimuksella tunnistettiin verkkosivu-uudistuksen painopisteet […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun