9Lives verkkopalvelu

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

9Lives on yksi Suomen suurimmista hoitaja- ja avustajapalveluiden tuottajista ja yksityisten sairaankuljetuspalveluiden edelläkävijä. Vuoden 2021 lopulla 9Lives osti Stella kotipalvelut Oy:n ja kasvatti palveluvalikoimaansa kotihoidon ja henkilökohtaisen avun osalta. Palveluvalikoima on erittäin laaja ja palvelut jakautuvat eri käyttäjäryhmien välille: yksityisasiakkaille, yrityksille ja julkiselle sektorille. Into-Digital vastasi uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta.

Verkkosivuston tekninen toteutus tapahtui tiiviissä yhteistyössä 9Livesin ja Into-Digitalin välillä. Sisällönhallintatyökalut rakennettiin WordPressin Gutenberg-editorin päälle. Niin sanottu WYSIWYG-editori (what you see is what you get) tarjoaa sisällöntuottajalle erittäin helppokäyttöiset, monipuoliset ja visuaaliset työkalut sisällön päivittämiseen. Sivuston tekninen arkkitehtuuri suunniteltiin huolellisesti, jotta palvelusta rakentuisi turvallinen, nopea ja skaalautuva.

Verkkosivuston sisällöt ylläpidetään WordPressin sisällönhallintajärjestelmässä, jossa sisällönhallinta on rakennettu monipuolisesti. Laadukkaiden ja hakukonelöydettävien sisältöjen ylläpitäminen ja muokkaaminen on helppokäyttöistä ja selkeää.

Lopputuloksena syntyi laadukas ja turvallinen verkkosivusto, joka vastaa 9Livesin liiketoiminnallisiin tarpeisiin ja edustaa brändiä parhaalla mahdollisella tavalla.

Verkkopalvelun ylläpidosta sekä jatkokehityksistä vastaa Into-Digitalin Huolenpito-tiimimme. Kuukausittain tehtävään ylläpitoon kuuluu WP-julkaisujärjestelmän ja sen ulkoisten laajennusten versio- ja tietoturvapäivitykset. Lisäksi palveluun sisältyy kuukausipalaverit, asiakastuki ja neuvonta sekä päivittäinen verkkopalvelun varmuuskopiointi.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Elokuvateatteri Gildan verkkopalvelu ja lippujen verkkokauppa

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Elokuvateatteri Gilda avautui Kampin Lasipalatsikortteliin marraskuussa 2024. Itsenäinen kaupunkikino syntyi halusta tarjota Helsingin paraatipaikalla viimeisteltyjä ja ylellisiä elokuvaelämyksiä. Don & Branco on kokonaisvaltaisena kumppanina luonut Gildan brändi-identiteetin, toteuttanut markkinointia sekä vastannut verkkopalvelun suunnittelusta ja lipunmyyntijärjestelmän teknisestä toteutuksesta. Haaste Uuden elokuvateatterin haasteena on kilpailu: tarjonnan keskellä piti löytää keino erottua ja tehdä Gildasta elokuvanrakastajille kiinnostavin vaihtoehto. […] Lue lisää

Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava Meks

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Meks on Mediakonserni Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava. Konsernin vahvat mediabrändit ovat mainostajalle erinomainen kosketuspinta paikallisesti sekä valtakunnallisesti. Suunnittelimme ja toteutimme heille WordPress-verkkosivuston, jonka ensisijainen tarkoitus on brändimielikuvan rakentamisen lisäksi kasvattaa mediamyynnin liiketoimintaa. Verkkopalvelun tärkein yksittäinen toiminnallisuus on tuote­listaus, -suodatus ja -haku. Tuote­tiedot tuodaan asiakkaan CRM-järjestelmästä Salesforcesta. Yhteyden­otot puolestaan viedään verkko­sivustolta Salesforceen myyjien käsiteltäväksi. Integraatio on siis […] Lue lisää

Restelin ravintolabrändien verkkosivu-uudistukset

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Yhteistyömme ravintolakonserni Restelin kanssa käynnistyi onnistuneen Burgerking.fi-verkkosivuston uudistuksen myötä. Sittemmin suunnittelimme ja toteutimme Restelille räätälöidyn sivustopohjan, joka mahdollistaa konsernin eri brändien verkkosivustojen sujuvan toteutuksen WordPressin multisite-ratkaisulla. Sivustopohja kehitettiin vastaamaan ravintolabrändien yleisimpiä tarpeita, mikä mahdollistaa tehokkaan skaalautuvuuden ja ylläpidon koko brändiportfoliolle. Uudet brändi­sivustot saadaan toteutettua ketterästi; asiakkaalle tämä tarkoittaa kustannus­tehokasta tapaa tuoda brändit digi­taali­sesti esiin. Pohjan […] Lue lisää

Yrityskylään-sovellus 6. luokkalaisille

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Yrityskylä Alakoulu on kuudesluokkalaisille suunnattu oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Yrityskylä Alakoulu on innostava, peruskoulun opetussuunnitelmaan perustuva oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Kokonaisuuden muodostavat opekoulutus, […] Lue lisää

Helsinkimissio.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suunnittelimme ja toteutimme HelsinkiMissio.fi-verkkopalvelun, jossa yhdistyy: Sisällöllisesti erittäin laaja verkkosivusto Räätälöidyt lahjoituspolut ja -lomakkeet Verkkokauppatoiminnallisuudet Verkkopalvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosalla. Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun