Ad Tech Specialist
Etsimme Ad Tech Specialistia vahvistamaan Alma Mediaratkaisujen Digimainonnan kehityksen Ad Tech –tiimiä. Tehtävämme on vastata Alman digimainonnan järjestelmien toimivuudesta ja ylläpidosta sekä kehittää mainonnan ratkaisuja Suomen suurimmille mediasivustoille ja sovelluksiin. Alma Median uutismediat ja palvelut tavoittavat kuukausittain noin 90% suomalaisista.
Tehtävässä tuet liiketoimintojen tuoteomistajia digimainonnan ratkaisujen teknisten yksityiskohtien hiomisessa yhteistyössä kehittäjien ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Toimit osana ketterää kehitystiimiä, jonka tehtävänä on ylläpidollisten toimien lisäksi jatkuva palvelukokonaisuuksien kehittäminen. Roolissasi vastaat mainonnan jakelun ylläpidosta sinulle nimettyjen palveluiden ja medioiden osalta. Työyhteisömme muodostuu useiden eri alojen ammattilaisista, joten tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä yhteistyö- ja kommunikointitaitoja.
Voit olla taustaltasi web developer, digimainonnan tai media-alan ammattilainen, oleellista on oikea asenne ja halu ratkoa ongelmia yhteistyössä ja viedä asioita eteenpäin proaktiivisesti sekä tehokkaasti.
Arvostamme kokemusta seuraavista osa-alueista:
– mainonnan jakelujärjestelmistä (Xandr, Google Ad Manager, Adfrom jne.)
– projektien läpiviennistä ja hallinnasta
– osaamista ketteristä kehitysmenetelmistä
– modernin web-kehityksen työkaluista
– selaimien kehittäjätyökalujen hallinta
Liiketoiminnalliset asiat opit varmasti meiltä, jolleivat ne ole entuudestaan tuttuja.
Työskentelemme tiimissä monipaikkaisesti, moderneissa toimistotiloissa Helsingin Töölönlahdella ja Tampereen Finlaysonin alueella, sekä etätyönä. Tarjoamme sinulle myös konsernin hyvät henkilöstöedut, kattavat koulutukset ja mahtavat työkaverit.
Lisää meistä:
https://almamedia.dev/
Kiinnostuitko? Hae tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 21.3.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Markus Povelainen, Manager, Ad Tech markus.povelainen@almamedia.fi