Laitex
Materiaalinkäsittelyteknologiaa tarjoava Laitex halusi verkkosivut, jotka paitsi korostavat heidän asemaansa suurena ja globaalina toimijana, myös toimivat merkittävänä markkinoinnin välineenä.
Yrityksellä oli alusta alkaen vahva visio siitä, mitä verkkosivustolta halutaan ja miltä sen tulisi näyttää. Suunnitelman hiomiseen ja toteutukseen tarvittiin kuitenkin asiantunteva kumppani, joka pystyy loihtimaan haastavatkin koodinpätkät. Tästä alkoi Laitexin ja Morganin suuri yhteistyöprojekti. Morgan vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta sekä erilaisten sisältöjen editoinnista ja tuotannosta.
– Morganilaisilla on huikea asenne – heille kaikki on mahdollista, asiakkaan toiveita kuunnellaan ja asiat viedään onnistuneesti maaliin, sanoo Amira Achek, Laitexin markkinointi- ja pr-asiantuntija.
Tyylikäs tekstin ja visuaalisten elementtien harmonia
Laitexin toiveena oli selkeät ja näyttävät verkkosivut hyvällä käyttäjäkokemuksella. Yhteistyössä sivustosta luotiin minimalistisen kevyt kokonaisuus, jossa on hyödynnetty lyhyitä tekstejä sekä runsaasti tyylikkäitä visuaalisia elementtejä – 3D-kuvia, videoita ja animaatioita – joilla sivusto ikään kuin herätettiin henkiin.
Oikea yhteyshenkilö löytyy nopeasti
Laitex halusi tarjota sivuston käyttäjille myös mahdollisimman nopean ja helpon yhteydenottomahdollisuuden eri maiden asiantuntijoihin.
Morgan kehitti ratkaisuksi Fast contact -napin ylävalikkoon, jota painamalla kävijä voi valita haluamansa kielen sekä palvelun, josta hän haluaa kuulla lisää. Näin kävijä saa heti tietää, kehen hän voi olla yhteydessä.