Näsman & Båsk
Asianajotoimisto Näsman & Båsk halusi itselleen täysin uuden brändi-ilmeen, joka kuvastaisi yrityksen tarjoamien palvelujen korkeaa laatua. Yhteistyössä Morganin kanssa yrityksen brändi ja sen ohessa myös verkkosivut päivitettiin tähän päivään.
Laadusta viestivät verkkosivut
Kun klassisen tyylikkään mutta samalla moderniutta huokuvan brändi-ilmeen linjat oli päätetty, uusittiin Näsman & Båskin verkkosivut niiden pohjalta täysin. Samalla yrityksen laaja palvelutarjonta jaoteltiin selkeäksi kokonaisuudeksi, jotta asiakas voi löytää etsimänsä mahdollisimman helposti. Morgan toimi prosessissa niin sparraajana, suunnittelijana kuin koodaajanakin.
– Morgan vakuutti meidät jo ensimmäisellä tapaamisella, ja luottamus heidän tekemiseensä on säilynyt läpi projektin. Heillä oli myös hyvät referenssit digitaalisesta osaamisestaan ja onnistuneista projekteista. Brändiuudistus on tuonut meille uusia kontakteja sekä verkkosivujemme että muiden kanavien kautta, toteaa Näsman & Båskin asianajaja ja osakas Christian Näsman.
Hakukonenäkyvyys säilytettiin uudelleenohjauksilla
Koska sivustouudistukset saattavat hetkittäisesti heikentää hakukonenäkyvyyttä Googlen tutustuessa uuteen sivustorakenteeseen, haluttiin näkyvyyden suvantovaihe välttää mahdollisimman tehokkaasti.
Morgan ohjasi yrityksen vanhan sivuston verkko-osoitteet uudelle sivustolle – tämä on hyvä keino hakukonenäkyvyyden turvaamiseksi. Uudelleenohjaus tapahtuu niin nopeasti, ettei käyttäjä ehdi sitä edes huomaamaan.