Hintsa
Hintsa on maailman johtava valmennusyritys, joka auttaa niin urheilijoita, yrityksiä kuin yksityishenkilöitä optimoimaan oman suorituskykynsä.
Hintsan brändiuudistuksen toteuttaneet Proxy Ventures ja Nordkapp etsivät kumppania rakentamaan uuden, brändinmukaisen verkkosivuston. Verkkosivusto piti päivittää uuden brändin mukaiseksi pikaisella aikataululla.
Hintsan aiempi sivusto oli myös toteutettu WordPressillä. Halusimme käyttää tilaisuuden hyödyksi ja päivittää sivuston käyttämään WordPressin Gutenberg-editoria, joka tuo uudelle sivustolle helpomman ja modernimman ylläpitokokemuksen.
Method-sivulle rakensimme räätälöityjä karuselleja tuomaan visuaalista kiinnostavuutta ja liikettä sivulle.
Toteutimme Hintsalle uuden brändin mukaisen WordPress-teeman. Teema sisältää kattavan valikoiman sisältömoduuleja, joiden avulla uudet sisältösivut sekä valitut asiakastarinat rakennettiin.
Kiireisessä projektiaikataulussa tilannetta helpotti se, että saimme suuren osan sisällöistä tuotua vanhalta sivustolta migraation avulla. Sisältömoduulit ovat moderni ja käyttäjäystävällinen ratkaisu. Ne mahdollistavat brändinmukaisten sivujen rakentamisen helposti ja joustavasti, ja sivustoa on mahdollista myös muokata tarpeen mukaan jälkikäteen.