QMG verkkopalvelu

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

QMG on yksi Suomen johtavista talotekniikka-alan yrityksistä, jolla on yli 30 paikallista tytäryhtiötä. Konserni työllistää yli 1200 ammattilaista ympäri Suomea. Into-Digital vastasi QMG:n uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta.

Tytäryhtiöiden palveluiden, referenssien sekä yhteystietojen löytyminen toimivat tärkeänä osana sivuston käyttäjäpolkukokonaisuutta. Koko verkkosivuprojektin punainen lanka oli luoda QMG:lle verkkopalvelu, jossa käyttäjä löytää paikallisen talotekniikkakumppanin ja sen palvelut sujuvasti.

Verkkopalveluun suunniteltiin ja toteutettiin useita eri sisältötyyppejä, joiden sisällöt yhdistettiin kattavalla yhtiö- ja alueperusteisella taksonomialla. Ratkaisu helpottaa merkittävästi sisällönhallintatyötä, sillä sivustolta löytyy kymmeniä yhtiöitä, palveluita, referenssejä ja artikkeleita, jotka on linkitetty toteuttajayhtiöittäin.

QMG:n yli kolmenkymmenen tytäryhtiön tarpeet konsernisivuston osalta vaihtelivat: isoimmilla tytäryhtiöillä on omat verkkosivustonsa, kun taas osalla yhtiöistä ei ole omaa verkkosivustoa lainkaan. Ratkaisuksi laadittiin modulaarinen yhtiösivupohja: sillä voi esittää suppeasti sisältöä ja ohjata käyttäjä yhtiön omalle verkkosivustolle, tai sillä voi esitellä laajemmin sisältöä, mikäli yhtiöllä ei ole lainkaan omaa sivustoa.

Verkkosivusto uudistettiin edistämään konsernin ja sen tytäryhtiöiden liiketoimintaa tuottamalla uusia liidejä. Analytiikkaa ja sivuston tuottamia tuloksia on tarkoitus seurata tarkasti. Seurannan ja havaintojen perusteella sivustoa kehitetään entisestään.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Huoneistokeskuksen verkkosivu-uudistus

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Huoneistokeskus on välittänyt suomalaisten koteja jo 70 vuoden ajan. Kun yrityksen brändi uudistettiin, tarvittiin myös uusi verkkopalvelu. Tekemämme verkkopalvelu palvelee kattavasti Huoneistokeskuksen eri kohderyhmiä: asuntojen ostajia ja myyjiä sekä yritysasiakkaita. Tarkoituksena on rakentaa kilpailuetua keskeisiin kilpailijoihin nähden ja kasvattaa Huoneistokeskuksen liiketoimintaa. WordPress-verkkopalvelun keskeisimpiä ominaisuuksia ovat räätälöidyt hakutoiminnallisuudet ja laajat integraatiot Huoneistokeskuksen taustajärjestelmiin. Tekniset yksityiskohdat Lukuisia […] Lue lisää

Turvaopas.fi

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Palvelu taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen Turvaopas.fi on innovatiivinen verkkopalvelu, joka on suunniteltu erityisesti taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen. Vilkas muuttoliike ja uudet trendit, kuten Airbnb, on tullut jäädäkseen samalla kun vuokra-asumisen suosio kasvaa. Taloyhtiölle tämä tuo haasteita myös turvallisuuden näkökulmasta. Turvaopas tarjoaa ajantasaisen tiedon kaikille taloyhtiön asukkaille sekä heidän vieraille taloyhtiön turvaohjeista, sekä asukkaan omista velvollisuuksista. Palvelu tarjoaa […] Lue lisää

Lahjoittamo.fi verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Into-Digital loi verkkopalvelun, jolla tehdään hyvää! Lahjoittamo.fi kokoaa sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskohteet kätevästi yhteen paikkaan. Goodwill ry:n kehittämän ja Into-Digitalin toteuttaman palvelun avulla lahjoittaja löytää itseään kiinnostavat rahankeräyskohteet muutamalla klikkauksella. Lahjoittajalle oman avun tarjoaminen on palvelun avulla helpompaa ja luotettavampaa kuin koskaan aikaisemmin. Mikä parasta, palvelu on järjestöille ilmainen, eikä alustalla tapahtuvista lahjoituksista kerätä profitia. […] Lue lisää

Nykytunteen museon verkkosivu

Tekijät: Hasan & Partners, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Valtioneuvoston kanslia kuvasi asian hyvin: ’’Virtuaalinen ja elämyksellinen Nykytunteen museo on tarkoitettu tukemaan kansalaisten koronapandemiasta aiheutuneiden erilaisten tunteiden reflektointia. Tiedettä ja taidetta yhdistelevä museo taltioi Suomessa pandemia-aikana koettuja tunteita’’. Museon tilaaja on Valtioneuvoston kanslian Suomi toimii -kokonaisuus, jonka tarkoituksena on vahvistaa henkistä kriisinkestävyyttä dialogin ja arjessa jaksamista edistävien kampanjoiden avulla. Into-Digital vastasi Nykytunteen museon teknisestä […] Lue lisää

FC Inter Turku – verkkosivustokokonaisuuden uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne ja tavoitteet projektille FC Inter, yksi Veikkausliigan perinteikkäimmistä ja menestyneimmistä seuroista, pyysi G-Worksilta apua verkkosivustonsa uudistamiseksi. Heidän tavoitteensa oli päivittää sivusto, joka ei enää vastannut seuran tarpeita eikä strategiaa. Sivuston kehittämiskohteina olivat visuaalisuus, teknologia sekä sisältörakenne ja sisällön esitystapa. Pelistrategia suunnittelutyön pohjaksi Projektin alkaessa oli ensisijaisen tärkeää luoda tarkka pelistrategia. Workshopissa G-Works ja FC […] Lue lisää

Green Planet Astronauts -verkkokauppa

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Green Planet Astronauts myy maailman parhaat lasten luomuruoat kotiin toimitettuna.Vastasimme heidän verkkokauppansa käyttöliittymän uudistuksesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa keskityttiin käyttökokemuksen parantamiseen, jossa käyttäjä voi itse rakennella tilauksensa juuri jälkikasvulleen soveltuvaksi. Käyttäjä voi myös päättää, tekeekö kertatilauksen vai jatkuvan tilauksen. Myös tilauksen pituutta ja toimitussykliä on helppo säädellä käyttäjän toimesta. WordPress WooCommerce -verkkokauppaan tehtiin reilusti muutoksia ja lisäyksiä […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun