Helmitehdas

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Aava & Bangin ja Helmitehtaan yhteistyö käynnistyi keväällä 2022 kun rekrytointipalveluja tarjoava Helmitehdas Oy etsi kumppania verkkosivu-uudistukseen. Samalla haluttiin päivittää myös brändin visuaalista sekä viestinnällistä identiteettiä.

Taustalla oli toisen toimijan kanssa aloitettu verkkosivu-uudistus, joka oli jätetty kesken. Lopulta kumppaniksi valikoitui Aava & Bang. Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen kommentoi taustoja kumppanin valinnan takaa seuraavasti:

“Hyvään ei kannata tyytyä – ei rekrytoinneissa eikä kyllä verkkosivuissakaan! Ei koskaan. Mekin etsimme sitä parasta toimijaa ja sen myös vihdoin löysimme huhtikuussa 2022. Aina ei saada näitä projekteja maaliin ykkösellä ja niin kävi myös meille.”

Helmitehtaan brändi pääsi syyskuussa 2022 oikeuksiinsa uusilla verkkosivuilla, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. HubSpot oli järjestelmänä ennestään tuttu Helmitehtaan myynnin parissa työskenteleville ja tämän uudistuksen myötä myös markkinointi saatiin saman järjestelmän pariin. Uudistuksen tavoitteena oli tarjota tietoa Helmitehtaasta ja palveluista persoonallisella, houkuttelevalla ja selkeällä otteella sekä tietysti tehostaa myyntiä.

”Nyt ei voitaisi olla tyytyväisempiä, koska löysimme kumppanin, joka ymmärsi meitä, meidän brändiä, uskalsi haastaa ja teki pohjatyöt kunnolla. Aito sitoutuminen paistoi joka kohdassa.”, toteaa Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen.

”Iso kiitos myös hienolle kumppanillemme Aava & Bangille ammattitaitoisesta ja hyvin vedetystä kokonaisuudesta. Erityiskiitos tietysti Eveliina Vähä-Rukalle, joka veti verkkosivuprojektia ja Seija Hyppöselle, jonka käsissä brändipuoli oli hyvässä hallussa.”, kiittelee Helmitehtaan Head of Marketing and Communications Aada Lätti.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Optiscan Oy:n uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Optiscan Oy on johtava logistiikka-alalla toimiva teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan tehostamaan varastoinnin ja tiedonhallinnan prosesseja. Yrityksen palvelutarjontaan kuuluvat niin ohjelmistoratkaisut, laitteet kuin huoltopalvelutkin asiakasyritysten sisälogistiikan parantamiseksi. Verkkosivu-uudistuksen lähtökohtana oli verkkosivuston toiminnallisuus. Aiempi sivusto oli teknisesti vanhentunut, ja sen toiminta oli rajallista. Oli helpompaa ja järkevämpää uudistaa koko sivusto alustaa myöten. Tavoitteet Optiscanilla oli kolme päätavoitetta […] Lue lisää

Pirkanmaan Voimia

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Pirkanmaan Voimia Oy on Tampereen, Nokian, Virtain ja Ylöjärven kaupunkien, Vesilahden kunnan sekä Pirkanmaan hyvinvointialueen omistama yhtiö. Pirkanmaan Voimia vastaa Tampereen kaupungin ateria- ja puhtauspalveluiden järjestämisestä monituottajamallilla, sekä tuottaa ateria- ja puhtauspalveluita myös Pirkanmaan hyvinvointialueelle. Olemme toteuttaneet Pirkanmaan Voimialle osana kokonaisvaltaista yhteistyötä julkisen 2-kielisen verkkosivuston, sisäisen intranetin sekä viimeisimmäksi kahdelle asiakasorganisaatiolle suunnatut extranet-sivustot. Verkkosivusto sekä […] Lue lisää

Folka-verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Aava & Bangin ja Folkan välinen yhteistyö käynnistyi kun henkilöstöpalvelualan yritykset Personalhuset Staffing Group ja Aalto Henkilöstöpalvelut olivat yhdistymässä uudeksi monipuoliseksi henkilöstöpalvelualan yritykseksi, Folkaksi. Uuden brändin lanseerauksen yhteydessä rakensimme Folkan uudet verkkosivut, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. Tavoitteena oli, että verkkosivut palvelevat niin nykyisiä työntekijöitä, potentiaalisia työnhakijoita kuin asiakasyrityksiäkin. HubSpotiin päädyttiin erityisesti siksi, että yritykselle […] Lue lisää

Huippu-urheilun instituutti KIHU

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Edelläkävijä ja moderni oman alansa asiantuntija – KIHUn uudet verkkosivut sekä sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnitelma jalkauttivat uuden brändin “Kun brändi muuttuu isosti, tajusimme, että meidän pitää uudistaa myös verkkosivut. Brändiuudistuksen ollessa pohjalla, oli teillä hyvä lähtökohta lähteä miettimään myös tätä”, Riku kertoo. Verkkosivu-uudistuksessa tavoitteena oli sivuston hyvä käytettävyys ja päivitettävyys, sekä kävijämäärien kasvattaminen. Ennen kaikkea […] Lue lisää

Muistiliitto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Laaja WordPress-sivustouudistus Muistiliiton verkkosivuprojektissa luotiin kattava ja monipuolinen verkkopalvelukokonaisuus. Teknisesti sivusto koostuu räätälöidyistä Gutenberg-lohkoista, tapahtumakalenterista, Muistikummitestistä, jäsensivustoista, lahjoitustoiminnallisuudesta sekä extranetistä. WordPress-projekti sisälsi verkkopalvelun sisällön, rakenteen ja elementtien tarkennuksen tilaajan toiveiden mukaisesti, hyödyntäen palvelumuotoilun työkaluja. Palvelumuotoilun työpajat Suunnittelimme ja ideoimme verkkopalvelun käyttökokemusta neljässä yhteisessä työpajoissa ja toistuvissa viikkopalavereissa. Ratkaisun käyttöliittymä ja visuaaliset suunnitelmat toteutettiin saavutettavuusvaatimusten mukaisesti, […] Lue lisää

Peurunka: Verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Kunnan verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Peurungan verkkosivusto uudistettiin Aava & Bangin toimesta osana markkinoinnin kokonaisvaltaista kumppanuutta. “Oli ehdottoman tärkeää, että strategia- ja brändityö oli tehty huolellisesti ennen kuin lähdettiin esimerkiksi verkkopalvelun uudistamiseen. Tämä oli juuri oikea järjestys kokonaisuuden kannalta. Aivan mahtava fiilis nyt verkkopalvelun lanseerauksen jälkeen! Se on saanut jo paljon positiivista palautetta”, kommentoidaan Peurungalta yhteistyötä. Yhteistyön kokonaisvaltaisuus saa kiitosta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun