Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, läpinäkyvään tuotantoprosessiin ja suomalaiseen työhön.

Hunajayhtymä halusi tarjota tuottajille suunnatun verkkokaupan lisäksi hunajanostomahdollisuuden myös kuluttaja-asiakkailleen. Toteutuksemme keskiössä oli rakentaa verkkokauppa, jonka myös Hunajayhtymän kuluttaja-asiakkaat voisivat verkosta vaivatta löytää.

Lähihunajaa kotiovelle Hunajayhtymän verkkokaupasta

Kuluttajille suunnatun verkkokaupan toteutus päätettiin tehdä WooCommerce verkkokauppalisäosalla. Uusi verkkokauppa liitettiin muiden Hunajayhtymän verkkopalveluiden kanssa samaan Multisite-asennuskokonaisuuteen. Verkkokaupan maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail ja ShipIt integraation kautta kuluttajalla on käytössään useita erilaisia toimitustapoja. Verkkokaupassa myydään yhteensä noin 170 eri tuotetta eri tuotekategorioihin ryhmiteltynä. Lisäksi kaupasta löytyy useita hunajareseptejä inspiraatiota herättämään.

Kuluttajaverkkokauppaan helposti tunnistettava ilme
Verkkokaupalle haluttiin selkeästi tunnistettava ja brändin mukainen ilme. Kuluttajat tunnistavat Hunajayhtymän tuotteiden ulkoasun vuosien takaa ja tämä ilme haluttiin nostaa keskiöön myös verkkokaupassa. Suunnittelimme hunaja.fi verkkosivuston ilmeeseen sopivan ja sitä mukailevan verkkokaupan ulkoasun ja vastasimme teknisestä toteutuksesta sekä verkkokaupan käyttäjäkoulutuksesta.

Mehiläistuottajien omaan verkkokauppaan WooCommerce-lisäosa etikettien luomiseen

Hunajayhtymän sivuilta löytyy verkkokauppa myös tuottajille josta he voivat hankkia mehiläistarvikkeita. Toteutimme tähän verkkokauppaan WooCommerce lisäosan, jonka avulla verkkokaupan asiakkaat pystyvät luomaan rajoitusten mukaisia itse muokattavia etikettejä hunaja-tuotteilleen.

Etikettieditori on kehitetty React.js:llä ja se käyttää WooCommercen sekä ACF:n rajapintoja. Etiketin rajoitukset noudetaan tuotteelle luoduista ACF-kentistä. Käyttäjän lisäämät tiedot tallennetaan järjestelmään WP-Apin kautta. Onnistuneen talletuksen jälkeen tuote lisätään WooCommercen ostoskoriin. Tilauksen viimeistelyn jälkeen tilatuista etiketeistä luodaan PDF-dokumentit automatisoidusti hyödyntäen Spatie/BrowserShot -pakettia. Luotu PDF-dokumentti liitetään tilauksen tietoihin, josta tuottajan on se mahdollista vaivatta tulostaa.

Sivuston ylläpito kunnossa

Toteutukseemme kuuluu myös palvelimen sekä WordPressin ylläpito, joka sisältää järjestelmän toimintakykyisenä pitämisen, tietoturvapäivitykset sekä virhetilanteiden selvityksen ja korjaamisen. Huolehdimme varmuuskopioinnista sekä siitä, että palvelin on aina toimintakunnossa, jotta sivusto pysyy toiminnassa vakaasti ja varmasti. Lisäksi autamme asiakasta vastaamaan nykyisiin GDPR-vaatimuksiin, jotta sivu noudattaa lainmukaisia evästekäytäntöjä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

I-valo verkkosivu ja -kauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Iittalan lasitehtaasta teollisuusvalaistuksen kärkeen I-Valo on perinteinen valaisinalan yritys, joka on yli 50 vuoden aikana toimittanut tuhansia erilaisia valaistusratkaisuja eri kohteisiin. Valaisinsuunnittelun juuret ulottuvat kuuluisaan Iittalan lasitehtaaseen, mutta tänä päivänä I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 28 maassa.Tuotannosta suurin osa on teollisuusvalaistusta, joka menee vientiin ympäri maailman. Valoa kansalle verkkosivuston ja […] Lue lisää

Henkilökohtainen oppimissuunnitelma -sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Jyväskylän avoin yliopisto on Suomen suosituin avoin yliopisto. Opinnot voi aloittaa useissa oppiaineissa ympäri vuoden ja yliopistossa ei ole pohjakoulutusvaatimuksia tai ikärajoja. Henkilökohtaisen oppimissuunnitelman teko on keskeinen opiskelun aloittava toiminto. Suunnitelman teko saattaa tuntua opiskelijasta toisinaan ylivoimaiselta ja kankealta prosessilta. Tähän Jyväskylän Avoin yliopisto halusi vastata tarjoamalla opiskelijoille pelillisen tavan toteuttaa oppimissuunnitelmansa. Pelillisyydellä HOPS haltuun […] Lue lisää

Talous ja nuoret TAT – sivustouudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

TAT eli Talous ja nuoret on valtakunnallinen vaikuttaja, joka työskentelee nuorten talous-, työelämä- ja yrittäjyystaitojen eteen yhdessä koulujen, yliopistojen, yritysten, kuntien ja säätiöiden kanssa. TATin toiminta rakentuu laajan palvelupolun ympärille joka kattaa koko lapsen ja nuoren koulupolun alakoulusta toiselle asteelle. Avaimet käteen projektipäälliköllä kokonaisuus hanskassa tiukan aikataulun projektissa Toteutimme TATille laajan sivustouudistuksen jossa kolme verkkosivustoa […] Lue lisää

Ilmavoimamuseon verkkosivu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Uudistimme Keski-Suomessa Tikkakoskella sijaitsevan Ilmavoimamuseon verkkosivuston kiinnostavalla ja kävijää palvelevalla tavalla. Sivusto on visuaalisesti tyylikäs paketti joka tarjoilee kävijäryhmilleen tärkeää tietoa helposti löydettävässä muodossa. Sivusto antaa pieniä makupaloja Suomen ilmavoimien historiasta kutsuen sivustolla vierailijaa käymään itse museossa. Visuaalinen ilme heijastaa historiaa Sivuston visuaalinen ilme heijastelee ilmavoimien yli satavuotista historiaa. Graafinen ohjeistus varmistaa yhtenäisen ja erottuvan […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Suomen Tiedekustantajien liiton verkkosivusto

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen tiedekustantajien liitto ry – Förbundet för vetenskapspublicering i Finland rf huolehtii kotimaisten tiedekustantajien ja -julkaisijoiden eduista tekijänoikeuskysymyksissä ja muissa tiedekustantamiseen ja -julkaisemiseen liittyvissä asioissa. Barabra suunnitteli ja toteutti asiakkaalle uuden räätälöidyn WordPress-verkkosivuston. Aiempi sivusto oli käyttöliittymältään ja tekniseltä toteutukseltaan tullut käyttöikänsä päähän ja se haluttiin uudistaa nykyisten vaatimusten tasolle. Sivuston pääkäyttäjäryhmä on tarkasti määriteltävissä. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun